Søndag i dag

♥Tullerusk♥

Surrehue
Januarskatter 2015
I dag er det søndag, siste dagen i oktober og klokkene skal være stilt en time tilbake...[:D] Og i morgen er det 1 november alt...Du og du som tiden flyr...

Kjempe stas å våkne kl 5 i dag ser dere...Brukte bare en og halv time på å få Mathilda til å sovne igjen og hun sov kun i en time...[8|]

Såå, planer for i dag da, frøkner??

Her skal jeg prøve å scrappe litt til...Lagde julekulekort og en gaveeske i går...Tenkte å hive meg over papirkonken, kortkonken og kortkrigen løpet av dagen...
Så skal jeg til mamma og lufte Ludvik...Han blir sikker sååååå glad for å se meg at han vil tisse på meg..(tror han har litt blæreproblemer den bikkja der altså) Leke litt med han også da...(søstern har vareopptelling pluss ryddings på jobb i dag, og hvem må tråd til for å lufte dette dyret...[:-])

Åj åj åj så tidlig dere er oppe da. Jeg og minstemann sov i dag til kl 12, aldeles nydelig...gammel tid da vel og merke[;)]
Nå holder vi på å tapetsere yttergangen, skal bli deilig når det er ferdig[:)]

Halla alle sammen![:D]

I dag sov ei til 10.30, gubben sto opp med vesla. Hadde i grunn ikke hørt ho vør våken hell ei![8D]

Har styra en del med timelistan til jobb i dag, noe ei har holdt på med nesten 1 uke no. Ska ikke vør lett. For å blidgjøre alle parter så må man ha tunga rett i munn og prøve å få det noen lunne likt for alle.[8D]
Men ei tror klarte å få lagd en 4 ukers fast turnusliste, så no er det bare å få sjefen til å sette ned fotetn og si at sånn ska det vør no![:D]

Ellers har ei scrappa ett vegg/dørskilt i dag, som ei på jobb bestilte. Ho sku ha 3 skilt, til tante, bestemor og bestefar. Har bare fått laga til tante og ska ta det med meg i morra for å høre om ho er fornøyd før ei gidd å begynne på de to andre. Skiltet ligger i bloggen for de som vil se forresten![:)]

Hva ei ska finne på resten av eftan kvelden er ei usikker på. Ska straks spise middag. Har ett kort ei sku ha fått lagd, men er ikke sikker på om ei gidd å begynne på det i dag.[8D][:D]

Jeg sitter og henger i sofaen, holder på å fryse R*** av meg.. [8D] Har vært ute og planta tulipanløk (liiiiit seint, får håpe det går), og lekt med ungene.
Har hatt et helsikes rabalder med ungene her idag, for storesøster skapte seg tussete og vekket lillebror, og han er verdens suuuuureste tryne når han blir vekket.. Så hurra.. Han måtte få seg en dupp i vogna nå.
Sitter her og tenker så det knaker på hva jeg skal finne på til middag. Hadde egentlig planen klar, men den glemte jeg å ta opp fra fryseren. [8D]
Mannen har bursdag idag, så jeg bakte sjokoladekake klokka 9 idag tidlig. GLemte å lage kort til han da.. [8|]

Jeg har for første gang på TO måneder vært våken siden jeg sto opp idag tidlig, har ikke blunda igjen, slik jeg pleier.. Jeg begynner nemlig i nyyyy jobb imorgen tidlig, og må venne meg til at nå er arbeidshverdagen her igjen. Skrekk og gru.. Gleder meg litt og da.. eller mye..!

Ikveld skal jeg prøve å få ferdig bidragene til Scraphaugen-stafetten og Kortkrigen, men det skranter på fantasien kjenner jeg....

Jeg har hatt jobbehelg, og er endelig ferdig! Kjedelig å bruke helgen på å jobbe..
I kveld skal jeg og mannen min kose oss med taco, godteri og tv.
Også må jeg få gjort ferdig 2 og et halvt scrappe prosjekter.

JEg har vært ute å gått tur idag, først opp til sykehuset og besøkte bestefar, også til byen og en kjapp tur innom jobb. Måtte ha litt mer fleece, også skulle jeg møte ei venninde litt. så bar det hjem og legge frøet siden han ikke ville sove i vogna:S

¨Nå har jeg ryddet kjapt på stue, skal straks i gang å støvsuge. Mannen får besøk etterpå så da bør det se litt esentabelt ut. Også hater jeg denne j¤%&/ PC!!!!!! [:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(] popper opp snar veier til det ene og det andre hele tiden fordi muse pad'en er så følsom!!!! *SYTE OG KLAGE*

jaja... da er det bare å hive seg rundt med husarbeidet:) sy i kveld:)

Back
Topp