Søndag 7.sept

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
God morgen:)
Gutta og jeg ser barne-tv og jeg har funnet meg kaffe!
I dag skal vi til Hafjell og se på downhill sykling med mannens søster og mannen hennes.
DNT arrangerer fjelldag i dag, så jeg har egentlig aller mest lyst til å dra på det. Men det passet Desverre ikke. Vi skal i det minste komme oss ut i dag da :)
Hva skal dere?

Surfer mobilt!

God morgen!
Jeg fikk sove lenge i dag, så nå er jeg skikkelig uthvilt og blid. Deilig!! :D
Jen er tilbake på normaltemperatur og sover dubben sin nå, så da lurer vi på å dra på Dyregoddagane (landbruksmesse) når hun våkner.
På messa er det utstilling av dyr og jordbruksmaskineri, matboder, en eventyrskog for barn, og man kan delta på bl.a seterdriftskurs og "kuskitbingo". Sistnevnte er vi ikke sikre på hva er, men det høre gøy ut.:p

Hallo :)
Jeg fikk sove til 10 idag og DET var deilig!

Nå har jeg og mannen fått tatt skikkelig skippertak på husarbeidet :D Rydda, vaska, tørka og lagt vekk klær. Støvsugd, vaska soverom og bad og tørket støv i stua. HEEEERLIG med reint hus før uka starter ;)

Det plaskregner idag, så er greit med inneaktiviteter :)

Nå venter vi på svigerfar som skulle komme med 11kg seifilet til oss, så skal vi lage fiskekaker. Spørs om vi ikke må steke de ute da, ellers blir det reine huset imprignert med fiskekakelukt :eek: :p

God morgen!
Jen er tilbake på normaltemperatur og sover dubben sin nå, så da lurer vi på å dra på Dyregoddagane (landbruksmesse) når hun våkner.
På messa er det utstilling av dyr og jordbruksmaskineri, matboder, en eventyrskog for barn, og man kan delta på bl.a seterdriftskurs og "kuskitbingo". Sistnevnte er vi ikke sikre på hva er, men det høre gøy ut.:p
Det hørtes skikkelig koselig ut med slik messe :)

...blir spennende å høre hva kuskitbingo er :p

God morgen:)
Gutta og jeg ser barne-tv og jeg har funnet meg kaffe!
I dag skal vi til Hafjell og se på downhill sykling med mannens søster og mannen hennes.
DNT arrangerer fjelldag i dag, så jeg har egentlig aller mest lyst til å dra på det. Men det passet Desverre ikke. Vi skal i det minste komme oss ut i dag da :)
Hva skal dere?

Surfer mobilt!
Kos dere på Hafjell :-)
Hva er DNT? :confused:

Godt med frisk fjelluft :-)

God morgen!
Så herlig å være uthvilt og blid :-D
Godt hun er i bedre form. Kos detr masse på messe.
Lurer virkelig på hva kuskitbingo er sjæl nå haha :P
Men som sagt igår.... jeg er meget nysgjerrig av meg ;-)

Nå har jeg og mannen fått tatt skikkelig skippertak på husarbeidet :D Rydda, vaska, tørka og lagt vekk klær. Støvsugd, vaska soverom og bad og tørket støv i stua. HEEEERLIG med reint hus før uka starter ;)

Nå venter vi på svigerfar som skulle komme med 11kg seifilet til oss, så skal vi lage fiskekaker. Spørs om vi ikke må steke de ute da, ellers blir det reine huset imprignert med fiskekakelukt :eek: :p

Koselig med høstregn :-) heldige som får så mye fisk. Jeg elsker hjemmelaget fiskekaker. Har aldri lagd selv... vel og merke ;-)

Flinke og effektive dere har vært ! :-D :-D

God dag :-)
Dårlig natt her. Mye drømmer fra W. Skrek og drømte om store edderkopper. Også senere sparket han meg i ryggen og sa : Jeg er sint! Jeg er sint! Slutt opp... Ca 100 ganger...:P Sov til 9... men er helt dø for det...
Vi har kjørt oss en tur.. Begge sov i 45 min..
Wael har nå 38,5 g og er fortsatt rimelig redusert. Blir neppe bhg i morgen... Håper feberen gir seg snart.

Mina er i slaget da :-D :-D

Har dere det bra? :-)

God dag :-)
Dårlig natt her. Mye drømmer fra W. Skrek og drømte om store edderkopper. Også senere sparket han meg i ryggen og sa : Jeg er sint! Jeg er sint! Slutt opp... Ca 100 ganger...:P Sov til 9... men er helt dø for det...
Vi har kjørt oss en tur.. Begge sov i 45 min..
Wael har nå 38,5 g og er fortsatt rimelig redusert. Blir neppe bhg i morgen... Håper feberen gir seg snart.

Mina er i slaget da :-D :-D

Har dere det bra? :-)
Han har jo ikke høy feber, men det er klart at det tar på formen :( masse god bedring!

Surfer mobilt!

God morgen!
Håper dere har hatt en fin dag! Hva slags bingo var det? :-p

Surfer mobilt!

Oi. Litt skippertakiver tas gjerne i mot!
Vi driver prosjekt i gangen for å klare å ha det litt ryddigere!!

Surfer mobilt!

Nei, ikke så høyt... men har vært slik siden fredag... formen går opp og ned... hmm.. takk :-)
Hvis han enda har feber eller er medtatt i morgen ville jeg kanskje tatt en legetur. Kjedelig at han ble så dårlig :(

Surfer mobilt!

Hvis han enda har feber eller er medtatt i morgen ville jeg kanskje tatt en legetur. Kjedelig at han ble så dårlig :(

Surfer mobilt!
Ja. Tenkte det :-)
Krysser fingrene for at det blir ennå litt bedre nå. Fått i deg en del middag også :-D

Fru h: hadde dere en fin dag på Hafjell?

Lennypenny:hvordan er formen din? Så synd og høre Wael er dårlig. Er han forkjøla? Håper ikke Mina blir smitta. God bedring til storebror:)

Marianne: så deilig og få sove leeenge:D Flinke dere har vært som har vaska huset;) Herlig når alt er shina fra topp til tå:D

Fru h: hadde dere en fin dag på Hafjell?

Lennypenny:hvordan er formen din? Så synd og høre Wael er dårlig. Er han forkjøla? Håper ikke Mina blir smitta. God bedring til storebror:)

Marianne: så deilig og få sove leeenge:D Flinke dere har vært som har vaska huset;) Herlig når alt er shina fra topp til tå:D
Takk, det var en fin tur. Moro å se på downhill :)

Lilla-87: neeei, så moro med en sånn "dyregodag":D:D:D tenker jeg jenny synes er stor stas;) har hu vært syk? Bra hu er i fin form igjen i det minste:) mye basilusker som er ute og går om høsten.

God kveld!!:D
Vi har hatt en strålende dag. Jen sov litt før vi kjørte messa og var der noen timer. Hilste på dyr, kikka på bodene, åt middag og så på sauesanking. Fikk desverre ikke med meg hva kuskitbingoen gikk ut på.. Så boden først da vi skulle hjem og fikk bare med meg at folk kjøpte noe loddgreier.:p
Da vi kom hjem satt vi en deig til grove rundstykker og kosa oss med Askepott og speltvafler. Veldig koselig.♡

Vesla er bada og lagt for kvelden, så nå skal rundstykkene stekes, lysene tennes, Kongen av Queens skrus på og kaffen nytes. Ha en fin kveld!:)
1410111516595.jpg1410111532298.jpg1410111548442.jpg

Ååå jeg drømmer og drømmer om å fikse den trange, upraktiske gangen vår. Orker ikke å ta bilder nå, for jeg "rydder" og da ser det ekstra rotete ut! Men gangen er smal med lite veggplass pga inngangsdør, dør til vaskerom, trappen og to døråpninger til hhv stue og kjøkken. Men 1. etasje har åpen løsning, og det er ikke store leiligheten, så vi har lyst til å lukke den ene døråpningen for å få bedre veggplass både i gangen og på kjøkkenet.
Har sett på dette skapet som vi hadde fått plass til akkurat (noe bredere skyvedørsgarderobe går ikke pga et upraktisk plassert sikringsskap...)
http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/40251478/
Elsker fargen også. Hele leilighten er hvit, og det er jeg litt lei av.
Vi har et endørsskap stående på en liten veggflate mellom vaskerommet og trappa. Men om vi hadde fått dette kunne vi byttet ut det smale skapet med et skoskap og hatt speil over
http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/40216908/

Skulle bare hatt noen nevenyttige for å lukke døråpningen, og penger for å fornye løsningene våre :p

Back
Topp