Søndag 6.april

1441355_570226789693980_978690487_n.jpg
Hahaha :D

Samme kuren her, bortsett fra at vi ikke har eplejuice da.:)
MEN jeg tenkte på en ting..Vi har gitt henne utenlandske blåbær (blå utapå og hvit inni), men tror du/dere at den har samme effekt som norske bær? Det tviler jeg litt på nemlig..:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Det tviler jeg også på ;)

På rema har de norske blåbær i frysedisken, til 5kr/posen :)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Er de utenlandske bærene ekte? Altså, er det faktisk blåbær, eller er det egentlig genmodifiserte "ser ut som og smaker som blåbær, men er bare noe skvip"-bær? :p

Det er ekte blåbær, men en annen "art" enn vår villblåbær ;) Finnes visstnok like mange blåbærsorter som eplesorter ;)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Ah..synes det er så greit med tidlige middager innimellom! Vi spiste sammen med mamma og pappa kl.14. Skikkelig mørt kjøtt denne gangen! Jenny kosa seg med maten, spesielt med tyttebærsylta og potetmosen med bernaisesaus i. :) Mange fler ablegøyer ved matbordet enn vanlig da. Måtte jo skape seg for besøket!:p

Nå er det kaffe og lefser på menyen hos oss. O herlige søndag! ♡

Daff formiddag hjemme hos oss mens Lillebror sov.
Jeg rakk akkurat å få dem ut før jeg dro på jobb :-p
Blir sen middag her i dag, ingen hjemme akkurat nå.

Surfer mobilt!

Så søt liten Mina:D MEN en ekkel edderkopp:eek:
Og morsomt bilde sukkersnusk la ut:D har sett fler av de der på facebook:D digger de!:P hehe..

Maten til Ingrid høres digg ut! Mmmmmm... (er bare ikke fan av bernaisesaus:P )

Jeg holder på med middagen nå:)
Blir jippi-kjøttboller med poteter, brokkoli, gulrot og brun saus! De kjøttbollene er en stor hit hos Liana-mor!:D så håper hun spiser godt, for har ikke hatt mye matlyst etter forkjølelsen:confused:

jeg og Emira har vært i barneselskap til to søstre som fylte 5 og 6 år:) er såååå deilig når foreldre velger å ha selskap på formiddagen! :D (fra 12-14).. da blir det ikke noe tull med legging heller;) etter mat skal jeg "sende ut" sambo med jentene;)

Ha fortsatt en god dag, dere :D

Emira var fornøyd med antrekket idag:D
1396795108318.jpg
1396795122360.jpg

Også har hun tegnet den søteste heksa:D hihi
1396795132105.jpg

Og her er bilder fra igår! Liana ville ikke ha på seg kostyme:P eller lot meg ta bilde:confused:
1396795238898.jpg
1396795249883.jpg

Så fin Emira :-)
Er de Jippi-produktene bra? Har så vidt hørt om dem jeg, usikker på hvilke butikker her som har dem.

Surfer mobilt!

Så fin Emira :-)
Er de Jippi-produktene bra? Har så vidt hørt om dem jeg, usikker på hvilke butikker her som har dem.

Surfer mobilt!

Takk :)

Jeg har ikke prøvd så mye av de produktene..har mest gått i juice, pasta og kjøttboller:P men skal være litt sunnere og morsommere enn vanlige produkter ;) her er det Meny som selger de..men kan godt hende det er noen andre innenfor samme gruppe som også har det merket :)

Blir jippi-kjøttboller med poteter, brokkoli, gulrot og brun saus! De kjøttbollene er en stor hit hos Liana-mor!:D så håper hun spiser godt, for har ikke hatt mye matlyst etter forkjølelsen:confused:

jeg og Emira har vært i barneselskap til to søstre som fylte 5 og 6 år:) er såååå deilig når foreldre velger å ha selskap på formiddagen! :D (fra 12-14).. da blir det ikke noe tull med legging heller;) etter mat skal jeg "sende ut" sambo med jentene;)

Vis vedlegget 56370
Vis vedlegget 56371

Vis vedlegget 56372

Og her er bilder fra igår! Liana ville ikke ha på seg kostyme:P eller lot meg ta bilde:confused:
Vis vedlegget 56373
Vis vedlegget 56374
Så kul heks :-) koste hun seg igår?
Så fin bursdagsjente... :-):-)

Deilig å.være masse ute. Fortsatt snø elmer gikk det idag??

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Så søt liten Mina:D MEN en ekkel edderkopp:eek:
Og morsomt bilde sukkersnusk la ut:D har sett fler av de der på facebook:D digger de!:P hehe..

Maten til Ingrid høres digg ut! Mmmmmm... (er bare ikke fan av bernaisesaus:P )
Takk :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Så kul heks :-) koste hun seg igår?
Så fin bursdagsjente... :-):-)

Deilig å.være masse ute. Fortsatt snø elmer gikk det idag??

Kålormen Wael 14.10.11♡

Ja hun koste seg:) men var ikke ute så lenge igår, for var kaldt og vått..og Liana var så grinete.hehe.. men virket som om hun hadde en fin dag forde:)

Ikke noe snø idag:D men litt sur småvind..og har begynt å regne litt! Men bedre enn snø nå altså:P hehe..

Vis vedlegget 56370
Vis vedlegget 56371

Vis vedlegget 56372

Og her er bilder fra igår! Liana ville ikke ha på seg kostyme:p eller lot meg ta bilde:confused:
Vis vedlegget 56373
Vis vedlegget 56374

Nydelig pie:-)

Back
Topp