Søndag 6.april

Snart ferdig også nå. Kjenner jeg er litt trøtt :-p

Surfer mobilt!

Kan tenke meg det blir godt å komme hjem til seng, pute og dyne da ja :D hehe jeg skal legge meg nå:) til og med besteforeldrene mine er lengre oppe enn meg:eek::P haha

God natt:) håper natten blir rolig ;)

Nesten-alenetilværen er du vel knallgod på!:)

En herlig og innholdsrik dag på Herminemor. Ikke rart hun er gira ved leggetid! Fant hun roen selv eller?:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
jada, etter 45 min med snurring i senga så slokna hun til slutt. Men jeg måtte sitte ved siden av sengen hennes til hun slokna for hun satte seg opp hele tiden og la seg ikke ned igjen selv, satt bare å hangla og halvsov :P

Er greit vant til å være alene med henne ja, men det tar på med levering, henting, studier, handling, matlaging og husarbeid helt alene...all ære til alle alenemødre! Jeg føler meg som ei fille etter få dager alene med vesla :eek: :P ;)

Håper helgene deres blir bedre snart!

Vi prioriterer å finne på ting sammen hele gjengen så mye som mulig i helgene, tross slitenhet, og så hviler vi heller når snuppa sover ;) Men skjønner at det ikke er helt lett om man har to som sover til ulike tider!

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Jeg skulle nok alltids ha klart det, verre med mannen, men egentlig holder han vel på å gå på en smell.
Håper det blir ei rolig påske:-)

Så godt at hun tok tidlig kveld når dere er slitne. Blir godt å slappe av litt utover kvelden da.:)

Ja, håper været holder seg! Det var litt surt her tidligere i dag, men nå til kvelden kom det en mildere vind østfra. Krysser fingrene for knallvær til påska! :D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Krysser alt jeg har jeg også:D Regner her i dag, men vindstille og 7 +:-)

Jeg skulle nok alltids ha klart det, verre med mannen, men egentlig holder han vel på å gå på en smell.
Håper det blir ei rolig påske:)
huff, stakkars :( Ikke lett for fedrene heller, med ny baby og nattevåk og så må de på jobb som krever masse... hva er det han jobber som?

huff, stakkars :( Ikke lett for fedrene heller, med ny baby og nattevåk og så må de på jobb som krever masse... hva er det han jobber som?

Han er ingeniør, akkurat nå har han leder for et kjempestort boligprosjekt like ved her vi bor, det blir både rekkehus og leiligheter. Så skjønner det er mye som hviler på skuldrene hans akkurat nå.

Han er ingeniør, akkurat nå har han leder for et kjempestort boligprosjekt like ved her vi bor, det blir både rekkehus og leiligheter. Så skjønner det er mye som hviler på skuldrene hans akkurat nå.
Ja da er det iallfall ikke rart at han er sliten. Det tar på mentalt også om det er mye press mht tidsfrister o.l.

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja da er det iallfall ikke rart at han er sliten. Det tar på mentalt også om det er mye press mht tidsfrister o.l.

Sent from my iPhone using BV Forum
Ja det mye som skal følges opp av både arbeid og økonomi.

Back
Topp