Søndag 5. Januar

Hva gjør deres barn ute? Simone går og går og går stort sett. Hun har ball og lekebytte (sistnevnte brukes kun som hatt). Huska er lite interessant for tiden. Hun gidder ikke sitte der. Vi skal ordne sandkasse, men venter til våren, for vi skal leige folk å ordne til hage, gjerde, støpe trapp, støpe platting osv nede. Siden hun går i bhg så klarer hun seg uten den en stund :) men kanskje vi burde være mer oppfinnsomme ute?

Liana også går og går når hun er ute med oss :P men satt mye i sandkasse og i huske i høst.. vi har ikke egen hage, og uteområdet er det bare råtne leker som har vært her i 20-30 år!! Men vi har to husker i hagen til mora mi, og en lekehytte med litt dukkeutstyr, bord og stoler, og kjøkkenutstyr/lekeovn etter søstrene mine..flyttet også akesklien dit i sommer;) så jeg skal få kjøpt sandkasse til våren/sommeren :D vi er mye der om sommeren siden det inngjerdet ;)

Ja jammen er de nydelige! :) ser ut som det er stor stas å bade!

Gratulerer med 9 år sammen! :)

Kose dere på juletrefest! :) der jeg kommer fra, er det i romjula faktisk, med gang rundt juletreet, nissen kommer med godteri og visst jeg husker riktig så er det noen taler og lodd og slikt. Kake og kaffe salg. Er det noe slikt dere skal på?

Åja! De koser seg i det "store badekaret" :P hahah og syns det er utrolig at det ikke har blitt noe krangel oppi der!:p:D

Tusen takk :D

Ja det er sånn juletrefest;) kaker, kaffe, lotteri, sang rundt juletre, nisse og godteri :) men er helt idiotisk at dem absolutt skal ha det på nyåret! (Etter min mening da)... hadde vært mye mer koselig om det enten var litt før jul eller i romjula, og ikke når de fleste er ferdig med jula;)

God kvelden!

Vi kom hjem fra juletrefesten ca 16:30 :) deilig å være ferdig med det! Syns det er såå kjedelig jeg da :P hvertfall når det er etter jul og nyttår! Kommer lissom ikke i riktig stemning ;) men var bra med salg av kaker og lotteri! Ca 22 tusen:eek:;) pengene (hvertfall det aller meste) går til barnehagen :D til turer, nye leker osv!
Emira vant et ull-undertøy til seg selv, fra apoteket:) syns det var sååå mye bedre enn noe surreleker som er interessant i 10min :P

Liana har lagt seg, og Emira skal straks legges..men vi syns Liana virket litt småvarm nå ved legging:( håper hun ikke blir syk igjen! Men har skjedd at hun har virket varm på slutten av kvelden, så har det blitt normalt igjen etter at hun har sovnet! Så hååååper det skjer nå å;)

God kvelden!

Vi kom hjem fra juletrefesten ca 16:30 :) deilig å være ferdig med det! Syns det er såå kjedelig jeg da :p hvertfall når det er etter jul og nyttår! Kommer lissom ikke i riktig stemning ;) men var bra med salg av kaker og lotteri! Ca 22 tusen:eek:;) pengene (hvertfall det aller meste) går til barnehagen :D til turer, nye leker osv!
Emira vant et ull-undertøy til seg selv, fra apoteket:) syns det var sååå mye bedre enn noe surreleker som er interessant i 10min :p

Liana har lagt seg, og Emira skal straks legges..men vi syns Liana virket litt småvarm nå ved legging:( håper hun ikke blir syk igjen! Men har skjedd at hun har virket varm på slutten av kvelden, så har det blitt normalt igjen etter at hun har sovnet! Så hååååper det skjer nå å;)
Kanskje hun bare er sliten og dermed litt varm?
Håper det er borte når hun våkner!

Vi har spist middag hos svigers idag, Hermine fikk bade der og ble stelt før vi kjørte hjem. Hadde egentlig lite lyst til å dra pga Hermine som har styrt sånn med å finne roen de siste kveldene og siden vi liksom skal få henne inn i gjenge igjen nå. Ble som jeg forutså, hun bare styrte og herja i senga da vi kom hjem og klokka ble nærmere 20 før hun sovna :confused:
Vi ble invitert dit på sushi igjen på tirsdag, men vet ærlig talt ikke om vi orker...er veldig glad i sushi altså, og går lang vei for å skaffe et gratis måltid :p Men når vi liksom akkurat er begynt i bhg/jobb/studier igjen og skal forsøke å finne en rytme vet jeg ikke om det er noe lurt å bryte dette etter en kveld???!

Vi ble også invitert med svigers 2 uker til KRETA i juni!!! :eek: :D :D :D
...må bare finne utav nårtid masteren min skal leveres først, og nårtid jeg skal ha prøveforelesning og muntlig eksamen om masteroppgaven før vi vet om vi kan reise :p ;)

God aften!
Vesla er i seng, men sover urolig og gråt så sårt i sta. Da fikk hun litt vann, ibux og kos. Hun sikler og putter fingrene i munnen hele tiden, så her er det nok tenner på tur ut - igjen.

I dag har vi vært ute og kjørt bil med handsfree, noe Jenny syns var kjempegøy. Tipp topp tommel opp!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Last edited:
Tok feil, var 3 minus her idag :p
Jeje, men uansett, når det er våt snø har vi erfaring med at ullvotter og uforede regnvotter holder utrolig bra, både på varmen og at han ikke blir våt ;)

Vi har spist middag hos svigers idag, Hermine fikk bade der og ble stelt før vi kjørte hjem. Hadde egentlig lite lyst til å dra pga Hermine som har styrt sånn med å finne roen de siste kveldene og siden vi liksom skal få henne inn i gjenge igjen nå. Ble som jeg forutså, hun bare styrte og herja i senga da vi kom hjem og klokka ble nærmere 20 før hun sovna :confused:
Vi ble invitert dit på sushi igjen på tirsdag, men vet ærlig talt ikke om vi orker...er veldig glad i sushi altså, og går lang vei for å skaffe et gratis måltid :p Men når vi liksom akkurat er begynt i bhg/jobb/studier igjen og skal forsøke å finne en rytme vet jeg ikke om det er noe lurt å bryte dette etter en kveld???!

...må bare finne utav nårtid masteren min skal leveres først, og nårtid jeg skal ha prøveforelesning og muntlig eksamen om masteroppgaven før vi vet om vi kan reise :p ;)
Så kjedelig at det blir krøll.
Hun sovner ikke på vei hjem heller?
Nei, så herlig med Kreta da! :D :D

Slitsomt med slike kvelder.:confused: Du får invitere svigers til dere og be dem ta med sushien.;)

Så kjedelig at det blir krøll.
Hun sovner ikke på vei hjem heller?
Nei, så herlig med Kreta da! :D :D
Som regel gjør hun enten det, eller at hun blir så døsig i bilen at hun slokner idet vi kommer hjem. Men idag ble det bare tullball! Kan jo hende hun ikke var ordentlig trøtt ennå, siden hun sov 3 timer til kl 15.30 ;) Men vi får se i morgen, om hun sover dårlig i bhg og kaver på kvelden så er det kanskje best å holde seg hjemme...selv om jeg ikke har lyst å stå over sushien :p

Jaaaa, vi har jo ikke råd til noen ferie i utgangspunktet denne sommeren, så å bli spandert ferie på takker man såklart ikke nei til :D de har nok mest lyst til å reise på ferie sammen med Hermine da, så spiller sikkert ingen rolle for dem om jeg er med i grunnen :p ;)

Som regel gjør hun enten det, eller at hun blir så døsig i bilen at hun slokner idet vi kommer hjem. Men idag ble det bare tullball! Kan jo hende hun ikke var ordentlig trøtt ennå, siden hun sov 3 timer til kl 15.30 ;) Men vi får se i morgen, om hun sover dårlig i bhg og kaver på kvelden så er det kanskje best å holde seg hjemme...selv om jeg ikke har lyst å stå over sushien :p

Jaaaa, vi har jo ikke råd til noen ferie i utgangspunktet denne sommeren, så å bli spandert ferie på takker man såklart ikke nei til :D de har nok mest lyst til å reise på ferie sammen med Hermine da, så spiller sikkert ingen rolle for dem om jeg er med i grunnen :p ;)
Kunne ønske jeg kjente folk som hadde råd til å spandere på oss tur også :D

Slitsomt med slike kvelder.:confused: Du får invitere svigers til dere og be dem ta med sushien.;)

Det var jammen meg lurt du!!! :D Smarting er du! ;)
Svigerbroren min skal reise i militæret på onsdag, så dette skulle være avskjedsmiddagen hans, den kan vi vel fint ta her tenker jeg! :p ;) :)

Det var jammen meg lurt du!!! :D Smarting er du! ;)
Svigerbroren min skal reise i militæret på onsdag, så dette skulle være avskjedsmiddagen hans, den kan vi vel fint ta her tenker jeg! :p ;) :)
Å jadda, når det kommer til å få med seg et godt, gratis måltid, så finner jeg smarte løsninger!;)
Tror nok svigers har forståelse for at rutinene må gjenopptas og at dere samtidig vil ha mat (eller delta på svigerbrorens avskjedsmiddag, som det heter på fint.) ;)
Håper det løser seg!:D

Kanskje hun bare er sliten og dermed litt varm?
Håper det er borte når hun våkner!

Er godt mulig! Både Emira og Liana blir varm i ansiktet og noen ganger i pannen om de er slitne og trøtte ;) (arvet fra pappan:P) har vært sånn før, så håper det er grunnen nå!

..asså, da kan jeg evt ta Fru H's plass. :D

Jeg spanderer på hele gjengen!!! ...men siden mannen må bli rik først så riskikerer vi at ungene blir konfirmanter før vi kan reise...kan du reise fra E noen dager da Tea? :p

Å jadda, når det kommer til å få med seg et godt, gratis måltid, så finner jeg smarte løsninger!;)
Tror nok svigers har forståelse for at rutinene må gjenopptas og at dere samtidig vil ha mat (eller delta på svigerbrorens avskjedsmiddag, som det heter på fint.) ;)
Håper det løser seg!:D

I like the way your mind works! ;)

Back
Topp