Lilla-87
Forumet er livet
Alt for mat!!!I like the way your mind works!![]()
Sliter litt med "hul mage" og kveldssult etter jula kjenner jeg. Og nå frista det jo innmari med sushi da!!!!
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alt for mat!!!I like the way your mind works!![]()
Rik sa du..? Jobber som regnskapsfører sa du..? Høhø..Jeg spanderer på hele gjengen!!! ...men siden mannen må bli rik først så riskikerer vi at ungene blir konfirmanter før vi kan reise...kan du reise fra E noen dager da Tea?![]()
Nei, han er revisorRik sa du..? Jobber som regnskapsfører sa du..? Høhø..![]()
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
HAha.Jeg spanderer på hele gjengen!!! ...men siden mannen må bli rik først så riskikerer vi at ungene blir konfirmanter før vi kan reise...kan du reise fra E noen dager da Tea?![]()
Ja, jentetur er vel kun de voksne jentene som får være med på heh?HAha.
FØRST tenkte jeg at å reise med E nå i denne alderen er uaktuelt. Men du mente altså bare oss damene?
Men da står jeg for at jeg venter litt, likevel, men bør vel gå når han er konfirmant![]()
Ja jeg leste litt skakt. Nei, jeg skal ikke begynne å telle ned på kalenderen liksom?Ja, jentetur er vel kun de voksne jentene som får være med på heh?![]()
...men som sagt, siden vi må bli rik først, så trenger du ikke bekymre deg for at invitasjonen kommer i den nærmeste fremtid![]()
Tror du kan drøye et par år før du kan begynne å telleJa jeg leste litt skakt. Nei, jeg skal ikke begynne å telle ned på kalenderen liksom?