Søndag 5. Januar

Jeg spanderer på hele gjengen!!! ...men siden mannen må bli rik først så riskikerer vi at ungene blir konfirmanter før vi kan reise...kan du reise fra E noen dager da Tea? :p
Rik sa du..? Jobber som regnskapsfører sa du..? Høhø.. :D ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Rik sa du..? Jobber som regnskapsfører sa du..? Høhø.. :D ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Nei, han er revisor ;) ...så har enda muligheter for å klatre oppover på karrierestigen! ..,hvis ikke har jeg jo gifta meg fryktelig dårlig...økonomisk sett altså :p

Jeg spanderer på hele gjengen!!! ...men siden mannen må bli rik først så riskikerer vi at ungene blir konfirmanter før vi kan reise...kan du reise fra E noen dager da Tea? :p
HAha.
FØRST tenkte jeg at å reise med E nå i denne alderen er uaktuelt. Men du mente altså bare oss damene?
Men da står jeg for at jeg venter litt, likevel, men bør vel gå når han er konfirmant :p

God kveld/natt jenter :-) Fie søv, og eg ha akkurat lagt meg åg :-)

Ho ha suttra litt i kveld (etter legging) e nokk dn dr tainna som plag ho :-( håp dn kjæm igjønna snart! Vurdert paracet ei stund, men funka med dentinox, håp ho søv gjønnom natta no.

Eg ska på shopping i mårra :-) handel nå greier tell skola, og vinterdress tell Fie. Og litt småtteri :-)

Fie ska på kontroll og i mårra :-) så eg ska sei me di i barnehagen i mårra, om di kan lægg ho i 11 tia, så ho får søv litt før eg hent ho :-) vis dt bi lite søving, så bi ho så sur! :-P

<3 Fie Elise <3

HAha.
FØRST tenkte jeg at å reise med E nå i denne alderen er uaktuelt. Men du mente altså bare oss damene?
Men da står jeg for at jeg venter litt, likevel, men bør vel gå når han er konfirmant :p
Ja, jentetur er vel kun de voksne jentene som får være med på heh? ;) :p
...men som sagt, siden vi må bli rik først, så trenger du ikke bekymre deg for at invitasjonen kommer i den nærmeste fremtid :p

Ja, jentetur er vel kun de voksne jentene som får være med på heh? ;) :p
...men som sagt, siden vi må bli rik først, så trenger du ikke bekymre deg for at invitasjonen kommer i den nærmeste fremtid :p
Ja jeg leste litt skakt. Nei, jeg skal ikke begynne å telle ned på kalenderen liksom?

Ja jeg leste litt skakt. Nei, jeg skal ikke begynne å telle ned på kalenderen liksom?
Tror du kan drøye et par år før du kan begynne å telle:cool::p

*Surfer mobilt*

Back
Topp