Søndag 4 juli

Looney

Forumet er livet
VIP

Hjemme fra kjempe kos grilling hos vennepar[:)] Ledd og kødda masse i kveld. Moro[:D] Nå skal vi straks køye begge to. I morgen (etterpå) kommer N hjem. Må begynne å hente han på søndager nå fordi pappaen ikke får levert i bhg på mandagsmorgen for han har mistet førerkortet Får håpe det kun blir i  3 mnd - hurra for mannfolk.

god morgen[:)]

her er vi vill & gal og spiser brødskive m/nugatti til frokost mens vi ser barnetv[8D][:D] jeg er ikke så glad i det da, men husker jeg likte det før.

i dag skal vi endelig få se på den nye søskenbarnet til ungene, broren min har blitt pappa[:)] de kommer hjem til mamma og pappa med han så da slår vi to fluer i en smekk[;)] han ble født 13.mai så virkelig på tide, men sånn er det når det er litt avstander mellom oss.

ellers ser det ut til at det er litt kaldere her idag, men det har ingenting å si. jeg er fortsatt solbrent.

Da har jeg og minsten stått opp mens dem andre sover.
Været ser helt nydlig ut for øyeblikket, skyfrihimmel og lite vind[:)] for øyeblikket 13 grader

Planen i dag er først og reise opp til mine foreldre så jeg kan klippe plen og vanne. Så tar vi turen til svigers for Heidi skal være på ferie hos dem noen dager[:)]

God morgen dere! [:)]

Nå skal jeg gni det inn for dere som må opp før hanen fiser; her sov vi alle fire til 8! [8D][:D] Ungene sov i 12 timer i natt, knall! [:D]
Ute er det overskya og 19 grader, hadde egentlig vært greit om sola ikke kom i dag merker jeg... solbrent enda jeg og! [8D]
Vi (les: jeg!) har lyst til å dra til Steinkjer i dag, på Dampsaga badeland. Har aldri vært der, men det er jo såååå moro for ungene! [:)] Sambo bare huffer og akker seg, men mulig han skal få bli med likevel altså! [;)] Kanskje ta med oss pappa og lille nevø også, mamma jobber i dag og lille nevø er a handful, så kanskje greit for pappa å treffe litt andre folk å ha noe å gjøre. Kanskje bestis-familien blir med også? Hadde vært artig! [:)]
Må vaske hus i dag også, tjohei for det!

Ha en finfin søndag store og små! [:)]

Shoppis: hvor var det dere møtte de?? Så gøy[:D]

Her sov vi til tolv i dag også. Deilig for en sliten Looney. Nå spiser vi frokost og vurderer hva vi skal bruke dagen på. Mamma har tilbydt seg å hente N så da får hun lov til det[:)]

Hypp på å grille i dag for jeg har kjempe lyst på bakt potet nemlig[:)]

I morgen er det ny jobbeuke, og jeg tror jeg må starte den med å jobbe overtid faktisk.

Nå har jeg fått blod på tann[:D] Vi SKAL på familieferie neste sommer til Thailand, det har jeg nå bestemt[:)] Skal bare overtale gubben først. Hadde vært nydelig med 2 - 4 uker i Thailand eller Filippinene da altså.

Er ikke så aller værst dyrt heller. Bare å begynne å spare[:D][:D]

Åh ja suki, utespising har jeg nesten gitt opp jeg! [&:]

Vi har plaska masse! [:)] Tobias STORKOSER seg i vann, Ida er derimot litt mer pysete [8D] Men joda, begge to har kosa seg! [:)] Bestis-familien ble med oss, også presterte jeg å sende sms til feil nr da jeg skulle spørre pappa om de ble med, og det merka jeg ikke før vi var på vei tilbake fra bassenget... dårlig samvittighet for det! [&o]
Sambo har invitert søstra si på middag her snart, også må jeg hive meg rundt og vaske hus etter måltidet... sikkert ikke så hyggelig vert å vaske mens hun sitter her, men jeg har ikke noe annet valg.

Nå har kjæresten ryddet, støvsugd og vasket bilen inni[:D][:D][:D] Så da kjørte jeg ned og vasket den utenpå i maskinen etterpå[8D][8D][:D] hehe... Sitter her og nyter litt alenetid, da han er og skrur på bil og mini er på vei hjem... Ikke så ofte det er stille på denne tiden av dagen[;)][:D]

Suki: Vi har ikke bestilt noe som helst ennå heller, da han vil se an været[>:] Jeg krever stueforandring uansett for store og små[8D][:D] så vi får krysse fingrene og håpe[:D]

ORIGINAL: Shopoholic

Skikkelig tøffing han gutten din, sklir og og styrer. Koste seg masse [:)]

Ja har snakket med pappaen og farmor nå og er oppdatert[:D] N er helt vill i vann, det har han definitivt fra pappaen som elsker å stupe fra 10-15 m[&:]

ORIGINAL: Shopoholic

Kjenner til den suki!! Er helt grusomt [:D] HVORFOR IKKE BARE SITTE OG SPISE OG HOLDE KJEFT LIKSOM????
Looney: Møtte dem på jordbær eventyret [;)] Men han så kjent ut han pappan? Syns jeg har sett han mange ganger. Men det er nok ikke mulig om han bor i oslo for der ferdes ikke jeg så mye. Sambo løftet han over til pappan, og Nicholas sa, heter han også Nicholas???? Da måtte jeg forklare sønnen min at det er fler med samme navn [8D] Sambo griller, magen min skriker etter frokost [:-]

Pappaen bor i Drammen. Er opprinnelig fra Tranby[:)] Mye ute på byen i Drammen osv. Vi bodde sammen en lang stund i Lier også vi[:D]

Han har vært veldig god i skating og snowboard men det er maaaaange år siden[:D][:D][:D]

Min Nicholas er veldig klar over at det finnes flere Nicholas. De er nemlig 4 stk av 60 barn i barnehagen som heter Nicholas[&:]

Jeg snakket med pappaen til N tidligere i dag, og han hadde plutselig ferie denne uken så da blir N der utover i uken, også skal han til Hunderfossen på tur med farmor og farfar. Så da ser jeg visst han ikke før torsdag[:)] Men de får bare kose seg sammen, N har jo ikke vært der siden tidlig i juni pga Spaniaturen vår osv....

Dagene skal nytes med jobbing, trening, venner osv....også skal jeg prøve å ikke være en sur heks - men det er ikke lett når absolutt ALT irriterer meg[:o]

Har vært på stranden i dag og sammen med familien min. Etterpå tok jeg turen til svigers. Lillemor har kost seg masse, for begge plasser var det jenter på ca 6 år som hun fikk leke med. Hun ene forguder hun jo. Tror jeg må spørre om hun vil komme her på overnatting snart. En fin dag, og i natt/morgen tidlig kommer mannen hjem, gleder meg til det[:)]

Ikke lett de hormonene Looney!![&:]

Her sitter jeg alene og ser CSI istedenfor å ha filmkveld med kjæresten som vi avtale... tok visst lenger tid med bilen enn antatt[:'(] jeje.. koser meg alene nå og jeg... Ikke bare bare å ha ferie så lenge når ingen andre har det[8D] Blir jo helt sosialavhengig[8D][:D][:D][:D] Jeje.. får se ferdig CSI og tusle i seng og lese en god bok så får han komme når han kommer..[:)]

Back
Topp