Jeg er ikke så glad i banan generelt, så det var forventa
Haha ja det var ikke noe gøy! Fikk slengt håndkler, leker og det "stoff-greiene" dem bader i (etter å ha fjernet det verste), i vaskemaskina og kjørte det på 60g
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hermine har aldri fått så mye banan, fordi hun fikk så hard mage av det tidligere. Men etter at vi begynte med melkeprodukter er det ikke noe problem lengreJeg er ikke så glad i banan generelt, så det var forventasyns ikke det var grusomt, men tok heller noe annet, så fikk Emira litt ekstra
tror Liana er møkk-lei banan for tiden å.. for plutselig har hun sluttet å spise det
Haha ja det var ikke noe gøy! Fikk slengt håndkler, leker og det "stoff-greiene" dem bader i (etter å ha fjernet det verste), i vaskemaskina og kjørte det på 60gmen SÅ mye jobb, og ekkel jobb!
![]()

Hun har bursdag 12 desembertenkte å ha barneselskap i barnehagen lørdagen eller søndagen etter..orker ikke så mange unger her i leiligheten
![]()
Hei
Leoh våknet 06:10 idag! Sto opp rundt 6:30.. Emira sto opp i 7 tiden og Liana våknet 7:30
Prøvde meg på bananlapper idag.. Emira syns det var veldig godt! Jeg og Liana var ikke like begeistretforetrekker heller vanlige lapper
Etter mat fikk jeg badet dem! Men måtte slenge hele badegreia og lekene inni vaskemaskina, for Liana bæsja i vannetheldigvis ETTER at dem var dusjet og Emira var ute av vannet
Regnvær idag å! Så lurer på å hvertfall sende Emira til mora mi idagLiana er jo så redd hunden at det er liten vits å ta hun med..
Ha en fin og god søndag!![]()
God søndag!
Gutta og jeg har vært hos foreldrene mine siden i går. Mannen har vakt i leieren i hele helgen, og vi hadde lite lyst til å være alene så lenge.
Tipper vi blir her til etter middag.
Jeg fikk sove til kl 10 i dag, og det var veldig tiltrengt!
Føler meg nesten som en ny person etter altfor lite søvn og stressende dager i ei uke!
Håper alle har det bra - jeg titter innom selvom jeg ikke skriver så mye
Surfer mobilt!
Fint å planlegge når man har god tid for seg selv da![]()
Hermine ønska seg agurk, salat, paprika og tomat til bursdagsmat![]()
Så Her blei det enkel tapas med potetlefser med kremost og røkelaks, stekte pølsebiter og kjøttboller, salat, potetsalat og loff...høres i grunnen mer avansert ut enn hva det varMen stekte pølser og kjøttboller i langpanne i stekovnen, kjøpte potetsalat og loff. Så måtte bare smøre potetlefser og lage salat før selskapet i grunnen. Det var like populært blandt de store som de små
...men ble jo litt pes på dag 2 når jeg måtte lage ny runde med tapas
![]()
![]()
![]()
Deilig å ha barnebursdag i bhg. Mange som leier bhg her også. Vi har ikke så stor stue, så det blir fort trangt her også![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Usj ja..liker ikke bæsj i badevannet! Her har det heldigvis ikke skjedd på lenge.
Lurt med grønnsakssmugling! Jeg holdt på sånn med mannen i flere år, men nå må han pent spise grønnsakene sine med stor entusiasme å være et godt forbildeHihi..glad i grønnsaker hun da? Det hørtes ut som deilig tapas da! Ser du..nå har du frista meg med både juice og tapas i dag..haha! ;-p kan hende det blir tapas her altsåmen grønnsaker er ikke populært her ;( hun smaker på de nå da om ikke annet, men jeg deiver og smugler litt skjulte grønnsaker inn i maten..raspa gulrot i sauser, kjøttkaker osv..men det kommer seg litt og litt
![]()

Hadde sett ann formen hennes i morgen tidlig, og er hun fortsatt slik : holdt hun hjemme.Er så usikker på om jeg skal holde vesla hjemme i morgen eller ikkeHun er hes som ei kråke og mye grønt snørr...hun høres tett ut og dersom hun føler seg som meg så har hun også trykk i hodet
![]()
Hva tror dere? Vil liksom ikke sende en sylte forkjøla unge i bhg...selv om "alle" andre virker til å gjøre det![]()
![]()
Ja, får nok gjøre det slik! Mannen skal ut å reise, og det slår ALDRI feil at vi begge to er syke mens han er borteHadde sett ann formen hennes i morgen tidlig, og er hun fortsatt slik : holdt hun hjemme.
God bedring til dere begge
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Bra at han er i fin form tross litt feber da! Vi måtte også ut en tur og leke idag, men merket på humøret hennes at hun ikke var helt i form. Blir fort sutrete og lei for den minste tingMinimalt med feber på W idag. Vært ute å lekt en del. Så allmenntilstanden var det ikke noe galt med idag![]()
I dag har vi hatt besøk av familien fra Syria. Hun hadde termin 23/8, så hun var fødeklar sa hun :-D
I morgen starter K og broren på Svensk skolen. Blir spennende
Khalid snakker Norsk(lært av meg), men broren kan kun noen ord. Gøy å lære språk og nyttig ift jobb![]()
Får gjøre skolearbeid og rydde/vaske i morgen på dagen jeg da :-D
Hvordsn går det med dere?
Dere har hatt skikkelig uflaks.. husker det fra i vinter og :-( dere var syke, så fort han dro.... uff. Det er så kjipt. Og man blir så sliten.Ja, får nok gjøre det slik! Mannen skal ut å reise, og det slår ALDRI feil at vi begge to er syke mens han er borte![]()
Hva gjør du med peppermynteoljen??? Har Eucalyptusolje...vet ikke om det har samme effekt?Dere har hatt skikkelig uflaks.. husker det fra i vinter og :-( dere var syke, så fort han dro.... uff. Det er så kjipt. Og man blir så sliten.
Vil virkelig anbefale deg peppermynteolje fra helsekost. Vidundermiddel. Bruker det flere ganger pr dag. Åpner opp skikkelig og tar den verste hodepinen.

Er så usikker på om jeg skal holde vesla hjemme i morgen eller ikkeHun er hes som ei kråke og mye grønt snørr...hun høres tett ut og dersom hun føler seg som meg så har hun også trykk i hodet
![]()
Hva tror dere? Vil liksom ikke sende en sylte forkjøla unge i bhg...selv om "alle" andre virker til å gjøre det![]()
![]()
Minimalt med feber på W idag. Vært ute å lekt en del. Så allmenntilstanden var det ikke noe galt med idag![]()
I dag har vi hatt besøk av familien fra Syria. Hun hadde termin 23/8, så hun var fødeklar sa hun :-D
I morgen starter K og broren på Svensk skolen. Blir spennende
Khalid snakker Norsk(lært av meg), men broren kan kun noen ord. Gøy å lære språk og nyttig ift jobb![]()
Får gjøre skolearbeid og rydde/vaske i morgen på dagen jeg da :-D
Hvordsn går det med dere?
Ja, får nok gjøre det slik! Mannen skal ut å reise, og det slår ALDRI feil at vi begge to er syke mens han er borte![]()