Søndag 31.08.

Likte du de ikke? Jeg synes de var råååådgode!!!! :D Selv Hermine som ikke liker vafler eller pannekaker likte de :p

Iuuuuu, bæsj i badevannet er så stress. Er så innmari mye jobb å få vaska alle greiene etterpå :eek: :p

Jeg er ikke så glad i banan generelt, så det var forventa;) syns ikke det var grusomt, men tok heller noe annet, så fikk Emira litt ekstra:P tror Liana er møkk-lei banan for tiden å.. for plutselig har hun sluttet å spise det:confused:

Haha ja det var ikke noe gøy! Fikk slengt håndkler, leker og det "stoff-greiene" dem bader i (etter å ha fjernet det verste), i vaskemaskina og kjørte det på 60g:P men SÅ mye jobb, og ekkel jobb!:oops::confused:

Jeg er ikke så glad i banan generelt, så det var forventa;) syns ikke det var grusomt, men tok heller noe annet, så fikk Emira litt ekstra:P tror Liana er møkk-lei banan for tiden å.. for plutselig har hun sluttet å spise det:confused:

Haha ja det var ikke noe gøy! Fikk slengt håndkler, leker og det "stoff-greiene" dem bader i (etter å ha fjernet det verste), i vaskemaskina og kjørte det på 60g:P men SÅ mye jobb, og ekkel jobb!:oops::confused:
Hermine har aldri fått så mye banan, fordi hun fikk så hard mage av det tidligere. Men etter at vi begynte med melkeprodukter er det ikke noe problem lengre :p

Æsj, ja vi har hatt noen slike runder, er glad vi nå har en unge som sier ifra FØR hun bæsjer i badekaret! :p :)

Hun har bursdag 12 desember;) tenkte å ha barneselskap i barnehagen lørdagen eller søndagen etter..orker ikke så mange unger her i leiligheten:P

Deilig å ha barnebursdag i bhg. Mange som leier bhg her også. Vi har ikke så stor stue, så det blir fort trangt her også ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hei:)

Leoh våknet 06:10 idag! Sto opp rundt 6:30.. Emira sto opp i 7 tiden og Liana våknet 7:30 :)

Prøvde meg på bananlapper idag.. Emira syns det var veldig godt! Jeg og Liana var ikke like begeistret:P foretrekker heller vanlige lapper;)
Etter mat fikk jeg badet dem! Men måtte slenge hele badegreia og lekene inni vaskemaskina, for Liana bæsja i vannet:P heldigvis ETTER at dem var dusjet og Emira var ute av vannet;)

Regnvær idag å! Så lurer på å hvertfall sende Emira til mora mi idag:) Liana er jo så redd hunden at det er liten vits å ta hun med..

Ha en fin og god søndag! :)

Usj ja..liker ikke bæsj i badevannet! Her har det heldigvis ikke skjedd på lenge.

God søndag!
Gutta og jeg har vært hos foreldrene mine siden i går. Mannen har vakt i leieren i hele helgen, og vi hadde lite lyst til å være alene så lenge.
Tipper vi blir her til etter middag.
Jeg fikk sove til kl 10 i dag, og det var veldig tiltrengt!
Føler meg nesten som en ny person etter altfor lite søvn og stressende dager i ei uke!
Håper alle har det bra - jeg titter innom selvom jeg ikke skriver så mye :)

Surfer mobilt!

Så deilig å være hos foreldrene dine og få sove lenge da! Nyt det og kos dere :)

Fint å planlegge når man har god tid for seg selv da :D

Hermine ønska seg agurk, salat, paprika og tomat til bursdagsmat :p
Så Her blei det enkel tapas med potetlefser med kremost og røkelaks, stekte pølsebiter og kjøttboller, salat, potetsalat og loff...høres i grunnen mer avansert ut enn hva det var :p Men stekte pølser og kjøttboller i langpanne i stekovnen, kjøpte potetsalat og loff. Så måtte bare smøre potetlefser og lage salat før selskapet i grunnen. Det var like populært blandt de store som de små :D ...men ble jo litt pes på dag 2 når jeg måtte lage ny runde med tapas :p ;)

Hihi..glad i grønnsaker hun da? Det hørtes ut som deilig tapas da! Ser du..nå har du frista meg med både juice og tapas i dag..haha! ;-p kan hende det blir tapas her altså ;) men grønnsaker er ikke populært her ;( hun smaker på de nå da om ikke annet, men jeg deiver og smugler litt skjulte grønnsaker inn i maten..raspa gulrot i sauser, kjøttkaker osv..men det kommer seg litt og litt :)

Hermine har aldri fått så mye banan, fordi hun fikk så hard mage av det tidligere. Men etter at vi begynte med melkeprodukter er det ikke noe problem lengre :p

Æsj, ja vi har hatt noen slike runder, er glad vi nå har en unge som sier ifra FØR hun bæsjer i badekaret! :p :)

Hehe nei er vel ikke noe problem nå da:P

Liana har alltid elsket banan.. og ikke fått noe særlig har mage av det, men om hun er hard i magen, så må vi droppe det og blåbær;) ellers løsner det ikke!

Ja må være kjekt at hun sier ifra:D Liana prompa først, så satte hun seg ned i noen min, reise seg opp igjen og begynte å presse mens jeg tørket Emira:P pleier jo å ta opp Liana først! Men idag ville hun ikke opp av vannet, mens Emira ville:P

Deilig å ha barnebursdag i bhg. Mange som leier bhg her også. Vi har ikke så stor stue, så det blir fort trangt her også ;)

Hadde jo håpet at vi hadde fått oss hus til nå! Men funka visst ikke i år heller:P mener mamma sa at dem fikk låne barnehagen gratis mot at dem vasker og rydder selv.. håper det er sånn enda:P

Usj ja..liker ikke bæsj i badevannet! Her har det heldigvis ikke skjedd på lenge.

Nei ikke her heller.. skjedde én gang for flere mnd siden! Men hadde jeg tenkt meg litt om, så kunne jeg droppet å bade hun! For hun bæsjet ikke noe igår;):P

Hihi..glad i grønnsaker hun da? Det hørtes ut som deilig tapas da! Ser du..nå har du frista meg med både juice og tapas i dag..haha! ;-p kan hende det blir tapas her altså ;) men grønnsaker er ikke populært her ;( hun smaker på de nå da om ikke annet, men jeg deiver og smugler litt skjulte grønnsaker inn i maten..raspa gulrot i sauser, kjøttkaker osv..men det kommer seg litt og litt :)

Lurt med grønnsakssmugling! Jeg holdt på sånn med mannen i flere år, men nå må han pent spise grønnsakene sine med stor entusiasme å være et godt forbilde :p ;) Veldig greit med unge som velger grønnsakene først ja! Men må nøde i henne kjøttet og potet da :p

Er så usikker på om jeg skal holde vesla hjemme i morgen eller ikke :confused: Hun er hes som ei kråke og mye grønt snørr...hun høres tett ut og dersom hun føler seg som meg så har hun også trykk i hodet :P

Hva tror dere? Vil liksom ikke sende en sylte forkjøla unge i bhg...selv om "alle" andre virker til å gjøre det :eek: :P

Er så usikker på om jeg skal holde vesla hjemme i morgen eller ikke :confused: Hun er hes som ei kråke og mye grønt snørr...hun høres tett ut og dersom hun føler seg som meg så har hun også trykk i hodet :P

Hva tror dere? Vil liksom ikke sende en sylte forkjøla unge i bhg...selv om "alle" andre virker til å gjøre det :eek: :P
Hadde sett ann formen hennes i morgen tidlig, og er hun fortsatt slik : holdt hun hjemme.
God bedring til dere begge :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Minimalt med feber på W idag. Vært ute å lekt en del. Så allmenntilstanden var det ikke noe galt med idag :-)

I dag har vi hatt besøk av familien fra Syria. Hun hadde termin 23/8, så hun var fødeklar sa hun :-D

I morgen starter K og broren på Svensk skolen. Blir spennende :-)
Khalid snakker Norsk(lært av meg), men broren kan kun noen ord. Gøy å lære språk og nyttig ift jobb :-)

Får gjøre skolearbeid og rydde/vaske i morgen på dagen jeg da :-D

Hvordsn går det med dere? :-)

Hadde sett ann formen hennes i morgen tidlig, og er hun fortsatt slik : holdt hun hjemme.
God bedring til dere begge :-)

Ja, får nok gjøre det slik! Mannen skal ut å reise, og det slår ALDRI feil at vi begge to er syke mens han er borte :eek:

Minimalt med feber på W idag. Vært ute å lekt en del. Så allmenntilstanden var det ikke noe galt med idag :-)

I dag har vi hatt besøk av familien fra Syria. Hun hadde termin 23/8, så hun var fødeklar sa hun :-D

Khalid snakker Norsk(lært av meg), men broren kan kun noen ord. Gøy å lære språk og nyttig ift jobb :-)

Bra at han er i fin form tross litt feber da! Vi måtte også ut en tur og leke idag, men merket på humøret hennes at hun ikke var helt i form. Blir fort sutrete og lei for den minste ting :(

Morro med skolegang da! Kjekt å kunne språket ja :)

Så spennende med nærstående fødsel hos vennene deres! Alltid morro med et påskudd for å få handle babyklær;)

Ja, får nok gjøre det slik! Mannen skal ut å reise, og det slår ALDRI feil at vi begge to er syke mens han er borte :eek:
Dere har hatt skikkelig uflaks.. husker det fra i vinter og :-( dere var syke, så fort han dro.... uff. Det er så kjipt. Og man blir så sliten.
Vil virkelig anbefale deg peppermynteolje fra helsekost. Vidundermiddel. Bruker det flere ganger pr dag. Åpner opp skikkelig og tar den verste hodepinen.

Dere har hatt skikkelig uflaks.. husker det fra i vinter og :-( dere var syke, så fort han dro.... uff. Det er så kjipt. Og man blir så sliten.
Vil virkelig anbefale deg peppermynteolje fra helsekost. Vidundermiddel. Bruker det flere ganger pr dag. Åpner opp skikkelig og tar den verste hodepinen.

Hva gjør du med peppermynteoljen??? Har Eucalyptusolje...vet ikke om det har samme effekt?

Ville også sett an formen hennes imårra.. men du har jo muligheten til å ha hun hjemme, siden du ikke jobber..så skader jo ikke å holde hun hjemme heller ;)

Så bra at formen hans har vært bedre :D kansje han er helt frisk imårra;)

Blir sikkert spennede med skole og lære seg nytt språk!:) viktig med tanke på jobb ja..

Det skjer jo hver gang omtrent:eek:

Back
Topp