Tror jeg hadde en sånn slags olje til å "smøre" under nesen.. var sterk da, og jeg klarte alltid å få det i øynene.. hahaha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, men begynner å stresse endel med den oppgaven så har i grunnen ikke tid til å være hjemme...men siden jeg er så innmari forkjøla selv så er det spørs at jeg orker å jobbe så mye i morra likevelVille også sett an formen hennes imårra.. men du har jo muligheten til å ha hun hjemme, siden du ikke jobber..så skader jo ikke å holde hun hjemme heller![]()

Smører i pannen,litt i nesa,kinnene og tinningen. Øynene renner mye.nda det er ekstremt sterkt. Et must for meg med kronisk bihulevondt :-( koster en hundrelapp
Håper W er helt bra snartMinimalt med feber på W idag. Vært ute å lekt en del. Så allmenntilstanden var det ikke noe galt med idag![]()
I dag har vi hatt besøk av familien fra Syria. Hun hadde termin 23/8, så hun var fødeklar sa hun :-D
I morgen starter K og broren på Svensk skolen. Blir spennende
Khalid snakker Norsk(lært av meg), men broren kan kun noen ord. Gøy å lære språk og nyttig ift jobb![]()
Får gjøre skolearbeid og rydde/vaske i morgen på dagen jeg da :-D
Hvordsn går det med dere?
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Takk ♡Håper W er helt bra snart![]()
Så koselig med besøk da!
Og så kjekt de skal på kurs
Surfer mobilt!
E hadde kun feber den ene tirsdagen for et par uker siden, og fri onsdagen. Holdt han likevel hjemme på torsdagen pga at han var så tett... Han virket egentlig å være i grei form, men jeg merket på han at han ble mye fortere sliten bare i lek her hjemme. Dere får bare se anEr så usikker på om jeg skal holde vesla hjemme i morgen eller ikkeHun er hes som ei kråke og mye grønt snørr...hun høres tett ut og dersom hun føler seg som meg så har hun også trykk i hodet
![]()
Hva tror dere? Vil liksom ikke sende en sylte forkjøla unge i bhg...selv om "alle" andre virker til å gjøre det![]()
![]()
Fint for M å være i barnehagen, tror du ikke?Takk ♡
Har gått kveldstur med søsteren min nå... han har grått masse å havnet i senga vår. Spørs om det blir bhg i morgen.
Er det slemt å sende M dit når hun er frisk?
Hvordan er det med deg og dine søte små?
Jo tenker det. Håper han er litt piggere i morgenFint for M å være i barnehagen, tror du ikke?![]()
Det går bra med oss. Vi kom hjem fra foreldrene mine rundt barne-tv, så badet gutta før de la seg. T sovnet mens jeg la Lillebror, enda han sov til 9.45 i dag
Jeg har fått ryddet litt og fikk en time på sofaen før je fant ut at senga var like grei å finne
Surfer mobilt!
Får håpe han sover godt i natt daJo tenker det. Håper han er litt piggere i morgen![]()
Så koselig dere har hatt det![]()
God natt til dere. Natta her nå :-D
Hører hun er tett i nesa og bihulene, snakker nasalt og er hes. Så vi blir hjemme! Langdryg forkjølelse dette. Men hun har ikke hatt noe feber, sikkert derfor viruset ikke slipper taket! Sover heldigvis godt, og ikke plaget med pusten så vi slipper hoste og oppkast!E hadde kun feber den ene tirsdagen for et par uker siden, og fri onsdagen. Holdt han likevel hjemme på torsdagen pga at han var så tett... Han virket egentlig å være i grei form, men jeg merket på han at han ble mye fortere sliten bare i lek her hjemme. Dere får bare se an
Surfer mobilt!