Søndag 27. april

HALLO!
:D
Vi tok med oss en fetter hjem fra foreldene mine i går, ungene hadde vært der mens vi handlet oss nytt kjøleskap (ENDELIG!!), så T fikk overnattingsbesøk til i dag. :)
I dag har vi slappet av inne, ryddet litt og vært i bursdagsselskap hos foreldrene mine med hele gjengen!
Lillebror var ikke frisk lenge, gitt, nå har han blitt veldig forkjølet og renner i øynene hele tiden. Men ingen feber og i god form, så jeg håper det varer!
Hva skal dere i kveld?
Det er ikke pollenallergi han har da? Hvis øynene renner tenker jeg ;) Hermine fikk det i fjor, med ganske like symptomer som en forkjølelse i grunnen...

Her blir det nok tv, lesing, nachos og sjokolade i kveld! Var så uvel i går kveld at da ble det ikke noe snop på meg så må ta det igjen idag :p Fortsatt urven i magen da, nesten så jeg lurer på om det er noe syreoverproduksjon i magen :confused:

Hvordan ble lasagnen?

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Det er ikke pollenallergi han har da? Hvis øynene renner tenker jeg ;) Hermine fikk det i fjor, med ganske like symptomer som en forkjølelse i grunnen...

Her blir det nok tv, lesing, nachos og sjokolade i kveld! Var så uvel i går kveld at da ble det ikke noe snop på meg så må ta det igjen idag :p Fortsatt urven i magen da, nesten så jeg lurer på om det er noe syreoverproduksjon i magen :confused:

Hvordan ble lasagnen?

JO, det kan være, for mannen er helt utkjørt av pollen i dag...
Men han er tett og hoster endel også. Vi har faktisk tenkt tanken på pollen på begge guttene - hvordan tester de det på små barn?

Lasagnen ble såpass at Eskil slukte to porsjoner :o :p

JO, det kan være, for mannen er helt utkjørt av pollen i dag...
Men han er tett og hoster endel også. Vi har faktisk tenkt tanken på pollen på begge guttene - hvordan tester de det på små barn?

Lasagnen ble såpass at Eskil slukte to porsjoner :o :p
Men pollen kan slå ut på astma også, så han blir ekstra tett av det ;)

Hermine ble ikke testet på pollen, men vi forsøkte ut medisiner pga symptomene og det hjalp. Hun hovna jo opp rundt øynene da vi var på ferie i fjor, og klødde fælt. Ble bedre med zyrtec.

Tror de prikktester de små på det!

Så bra at den ble en suksess! :) Hvilken ost brukte dere?

Men pollen kan slå ut på astma også, så han blir ekstra tett av det ;)

Hermine ble ikke testet på pollen, men vi forsøkte ut medisiner pga symptomene og det hjalp. Hun hovna jo opp rundt øynene da vi var på ferie i fjor, og klødde fælt. Ble bedre med zyrtec.

Tror de prikktester de små på det!

Så bra at den ble en suksess! :) Hvilken ost brukte dere?

Droppet ost, gjorde bare som på denne bloggen (bare av vi brukte kjøtt da :p)
http://vegetarbloggen.com/2012/03/13/vegansk-lasagne/

Ja, vi må tenke litt på om det faktisk kan være pollen altså...

Hei jenter:)
Håper alle har hatt en fin helg.) Desverre har jeg slitt med migrene siden fredag, så ligger for det meste. Virker som nakken er på vei til og skjære seg og, så mulig jeg må til legen i morgen, er så kjedelig og gå med nakkekrage(flaut), men får nesten ikke beveget på den igjen nå. Og har ingen paragin forte igjen, for de har mannen brukt pga smerter han hadde i foten. Damn...

Emmeth og reagerer på pollen virker det som, blir tett og helt rød i øynene, så må ta opp det med legen og, tror uansett ikke han slår ut på prikketest,for mener de har testa det og..

Nå er det kvelden på meg;)

Ha en fin søndagskveld:)

Håper alle har hatt en fin helg.) Desverre har jeg slitt med migrene siden fredag, så ligger for det meste. Virker som nakken er på vei til og skjære seg og, så mulig jeg må til legen i morgen, er så kjedelig og gå med nakkekrage(flaut), men får nesten ikke beveget på den igjen nå. Og har ingen paragin forte igjen, for de har mannen brukt pga smerter han hadde i foten. Damn...

Emmeth og reagerer på pollen virker det som, blir tett og helt rød i øynene, så må ta opp det med legen og, tror uansett ikke han slår ut på prikketest,for mener de har testa det og..

Sov godt! :D
Håper nakken og migrenen blir bedre!!

God bedring!

Sånne tester er så unøyaktige når de er så små, er visst 3-6 år før de kan slå ut på prøver med sikkerhet. Håper ikke han blir ille plaget!

HALLO!
:D
Vi tok med oss en fetter hjem fra foreldene mine i går, ungene hadde vært der mens vi handlet oss nytt kjøleskap (ENDELIG!!), så T fikk overnattingsbesøk til i dag. :)
I dag har vi slappet av inne, ryddet litt og vært i bursdagsselskap hos foreldrene mine med hele gjengen!
Lillebror var ikke frisk lenge, gitt, nå har han blitt veldig forkjølet og renner i øynene hele tiden. Men ingen feber og i god form, så jeg håper det varer!
Hva skal dere i kveld?

Så kjedelig at han ikke er helt frisk!:( men kan gå om dem er feberfi og i fin form;)

Jeg skal bare slappe av:P hehe

Nei og nei så vondt det må være med migrene og nakkesmerter:( :( :( håper det gir seg snart..og at du evt får mer smertestillende!

Så kjedelig at han ikke er helt frisk!:( men kan gå om dem er feberfi og i fin form;)

Jeg skal bare slappe av:p hehe
Høres godt ut å bare slappe av - det gjorde vi også og så ferdig andre sesong av Broen =)
Han er ikke i slaget nei. Ikke feber som sagt, men ganske satt ut av forkjølelsen/pollen eller hva det er..

Ja, det er kanskje tilstrekkelig tidlig :p Så synd han plages med søvnen:( Men dessverre er jo tretthet og å aldri få sove ut en av de tingene som hører med småbarnslivet.

Ja det er det, glad for vi blir ført ferdige egentlig:-)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Så flinke dere er å legge dere tidlig!:) Jeg køyer som regel i 22-tida. Godt å ha noen timers søvn (i teorien). Er det masse nattamming hos deg for tida?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Varierer veldig, i natt var ei bra natt med kun tre ammerunder:-)

Uff, kjenner til det å ha en sambo som kan sove dårlig:( ikke noe godt for dem..og ingen andre heller!

Hvordan er nettene dine nå da? Mye våken for å amme?
Nei for lite søvn er skummelt for humøret:-( Varierer veldig, gode netter vil si kun tre amminger:-)

Varierer veldig, i natt var ei bra natt med kun tre ammerunder:-)

Jeg ammet Hermine hver 2.time i 7-8 måneder. Ble faktisk mindre sliten av å bare amme henne og sove videre, enn når jeg skulle prøve å få henne til å sove uten ammingen ;) Men jeg ammet liggende, så slapp å våkne så veldig :p

Høres godt ut å bare slappe av - det gjorde vi også og så ferdig andre sesong av Broen =)
Han er ikke i slaget nei. Ikke feber som sagt, men ganske satt ut av forkjølelsen/pollen eller hva det er..

Er jo mye pollen akkurat nå, så kan nok være noe av grunnen :( sambo mistenker at han reagerer også (for aller første gang).. men er ikke sikker, for vi har hatt forkjølelse i hus i over 1 mnd:P

Er jo mye pollen akkurat nå, så kan nok være noe av grunnen :( sambo mistenker at han reagerer også (for aller første gang).. men er ikke sikker, for vi har hatt forkjølelse i hus i over 1 mnd:p
Mannen min fikk plutselig pollenallergi og kryssallergier av det etter at han fylte 25 :p

Jeg ammet Hermine hver 2.time i 7-8 måneder. Ble faktisk mindre sliten av å bare amme henne og sove videre, enn når jeg skulle prøve å få henne til å sove uten ammingen ;) Men jeg ammet liggende, så slapp å våkne så veldig :p

Nei det siste har aldri funker for meg heller, bare å ta fram puppen:)

Nei det siste har aldri funker for meg heller, bare å ta fram puppen:)

Man må bare være innstilt på at små babyer har ingen døgnrytme og trenger mat like ofte natt som dag, og ikke forvente at det skal sove natten gjennom. Så slipper man iallfall frustrasjon og oppgitthet når de våkner ENDA en gang iløpet av samme natt ;) :p

Back
Topp