Søndag 27. april

sukkersnusk

Fanget i babybobla:-)
VIP
God ettermiddag:-)

Siden det ikke var noen tråd, lager jeg en:-)

Ikke noe nytt her, nasse tar morgen fremdeles klokka 6.00, til mannens store gru, siden han trenger å få hvilt litt.
Tror nesten jeg må stå opp med henne på søndagene, det er bare litt trasig i forhold til amminga synes jeg.

Siste godværsdagen i dag forstod jeg på værmeldinga, neste uke blir det bare trist...

Håper alle er friske og raske nå, og har fått hvilt godt i helga.

God formiddag :)
Vi skulle ta en utflukt til museet som har en slangeutstilling fra Akvariet i Bergen gående...men Hermine sovna i bilen på tur dit :P
Så vi kjørte til sentrum og gikk på kafé mens hun sov :) Herlig med kaffebar hvor man kan sitte i vinduet og parker vogna rett utenfor ;)

Da vi skulle kjøre hjemmefra skulle Hermine ha "drisen" sin med. Da vi satte oss i bilen erklærte hun "drisen sitte fremme, ikke pappa kjøre bil, drisen kjøre bil" :rolleyes: :P
ImageUploadedByBV Forum1398591535.649690.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum

Ikke noe nytt her, nasse tar morgen fremdeles klokka 6.00, til mannens store gru, siden han trenger å få hvilt litt.
Tror nesten jeg må stå opp med henne på søndagene, det er bare litt trasig i forhold til amminga synes jeg.

Siste godværsdagen i dag forstod jeg på værmeldinga, neste uke blir det bare trist...

Huff, så slitsomt for dere alle da! ...men hvis han er trøtt om morran så må han jo bare legge seg tidligere :P ;)

Her er deg meldt snø til uken :eek:

Huff, så slitsomt for dere alle da! ...men hvis han er trøtt om morran så må han jo bare legge seg tidligere :p ;)

Her er deg meldt snø til uken :eek:

Hehe, her starter vi leggeprossessen av oss selv etter ni nyhetene, noe tidligere er jo litt kjipt;) Jeg bestemmer jo ikke når jeg får sove lenger da. Mannen sliter litt med å få sove.

Vi skulle ta en utflukt til museet som har en slangeutstilling fra Akvariet i Bergen gående...men Hermine sovna i bilen på tur dit :p
Så vi kjørte til sentrum og gikk på kafé mens hun sov :) Herlig med kaffebar hvor man kan sitte i vinduet og parker vogna rett utenfor ;)

Da vi skulle kjøre hjemmefra skulle Hermine ha "drisen" sin med. Da vi satte oss i bilen erklærte hun "drisen sitte fremme, ikke pappa kjøre bil, drisen kjøre bil" :rolleyes: :p
Vis vedlegget 58922

Søte pia:)

Hehe, her starter vi leggeprossessen av oss selv etter ni nyhetene, noe tidligere er jo litt kjipt;) Jeg bestemmer jo ikke når jeg får sove lenger da. Mannen sliter litt med å få sove.
Så flinke dere er å legge dere tidlig!:) Jeg køyer som regel i 22-tida. Godt å ha noen timers søvn (i teorien). Er det masse nattamming hos deg for tida?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Vi skulle ta en utflukt til museet som har en slangeutstilling fra Akvariet i Bergen gående...men Hermine sovna i bilen på tur dit :P

Da vi skulle kjøre hjemmefra skulle Hermine ha "drisen" sin med. Da vi satte oss i bilen erklærte hun "drisen sitte fremme, ikke pappa kjøre bil, drisen kjøre bil" :rolleyes: :P
Vis vedlegget 58922

Og grisen greide jobben like godt som pappaen, eller? :)
Herlig søndag på dere da.. Høres avslappende ut.

Good day!
Vi sov til 8.15 i dag. Så åt vi pannekaker, bacon og frukt / bær til frokost før vi tok oss turen ut i finværet.:)
Nå sover vesla, jeg og mannen har fått dusja (hver for oss, vel og merke! ) og vi skal snart lage oas en tidlig middag før vi reiser i bursdagsselskap til svigerinna mi.

Ønsker dere en herrrrlig søndag!:)

Hei hei :)

Var min tur til å stå opp idag, og da var vel kl rundt 7.. etter frokost var vi ute i 1,5-2 timer..fikk kjøpt oss softis også :D hehe.. Liana var hysterisk når vi skulle inn (som vanlig), og var sur en god stund etter det! Nå virker det som om hun sover:) Emira er ute i gården og leker med to jenter fra barnehagen:) Leoh har også sovna, så nå er det jammen rolig her:P hehe

Vet ikke når mamma og dem kommer hjem fra hytta..men om dem er hjemme, så kan det hende vi tar oss en tur dit etterpå :)

Uff, kjenner til det å ha en sambo som kan sove dårlig:( ikke noe godt for dem..og ingen andre heller!

Hvordan er nettene dine nå da? Mye våken for å amme?

Vis vedlegget 58922

Søt jente og gris:D hehe.. er veldig kjekt å kunne la ungen sove ute i vogn og få sett inn i vogna gjennom vindu :)

Good day!
Vi sov til 8.15 i dag. Så åt vi pannekaker, bacon og frukt / bær til frokost før vi tok oss turen ut i finværet.:)
Nå sover vesla, jeg og mannen har fått dusja (hver for oss, vel og merke! ) og vi skal snart lage oas en tidlig middag før vi reiser i bursdagsselskap til svigerinna mi.

Å så god frokost:D kos dere med bursdag:)

Og grisen greide jobben like godt som pappaen, eller? :)
Herlig søndag på dere da.. Høres avslappende ut.

Det ble litt problematisk siden han ikke kunne nå pedalene :p Men han ble sittende foran mellom oss, noe Hermine slo seg til ro med!

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Søt jente og gris:D hehe.. er veldig kjekt å kunne la ungen sove ute i vogn og få sett inn i vogna gjennom vindu :)
Ja, ellers ville jeg ikke latt vogna stå utenfor ;)

Grisen synger "i've got sunshine' rører på munnen og beveger seg, så hun er blitt veldig glad i den og vil ha den med overalt :rolleyes:

Ja, det er kanskje tilstrekkelig tidlig :p Så synd han plages med søvnen:( Men dessverre er jo tretthet og å aldri få sove ut en av de tingene som hører med småbarnslivet.

Good day!

Herlig frokost!

Kos dere i bursdag :)

Ja, ellers ville jeg ikke latt vogna stå utenfor ;)

Grisen synger "i've got sunshine' rører på munnen og beveger seg, så hun er blitt veldig glad i den og vil ha den med overalt :rolleyes:

Hihi så gøy :D tror jeg har sett en sånn eller noe som ligner :) sikkert kjempe gøy for en på denne alderen:D

Hihi så gøy :D tror jeg har sett en sånn eller noe som ligner :) sikkert kjempe gøy for en på denne alderen:D
Haha, men det var jeg som fikk den av mannen for 6-7 år siden :p

Haha, men det var jeg som fikk den av mannen for 6-7 år siden :p

Oj så gøy da :D hehe.. har hvertfall sett en gris som lager lyder og beveger seg:P men da er det nok ikke den samme..hehe

HALLO!
:D
Vi tok med oss en fetter hjem fra foreldene mine i går, ungene hadde vært der mens vi handlet oss nytt kjøleskap (ENDELIG!!), så T fikk overnattingsbesøk til i dag. :)
I dag har vi slappet av inne, ryddet litt og vært i bursdagsselskap hos foreldrene mine med hele gjengen!
Lillebror var ikke frisk lenge, gitt, nå har han blitt veldig forkjølet og renner i øynene hele tiden. Men ingen feber og i god form, så jeg håper det varer!
Hva skal dere i kveld?

Back
Topp