Søndag 18.

Minerva

Forumet er livet
VIP
Dagens pludretråd. [8D]

Sovnet fullt påkledd i senga i går, hengende over en stor kosepute, mens jeg lå og leste rollespillregler.
Mannen fant meg da han kom hjem i to-tiden - da var jeg ganske utafor og ødelagt i ryggen, ja! [:D]
Krabbet ut på badet, og under dyna etterpå - og sov til halv elleve i dag. Føles som om jeg har hangover.[8D]
I dag skal det monteres arbeidspult, flyttes maaaasse pappesker (mest mannens jobb) og generelt gjøres litt fornuftig.
Får se om det blir tid til litt sengekos og rollespillprat og slikt innimellom, da. [:)]

Kasper våkna klokka halv 6 i morges, så jeg har allerede vaska hele leiligheten minus badet, og hengt sengklærne mine ute til luftings + at jeg har begynt å småpakke litt av greiene vi klarer oss uten ned i flytteesker. (Mindre enn 14 dager til vi flytter tilbake til Norge igjen nå [8|]).
Senn har vi vært nede på lekeplassen nedenfor her en liten tur, helt til Kasper ble Kåre Krakil og tok knekken på mor med villinte, kanninte-mantraen han lirer av seg når han blir for trøtt [:)]. Sååå da bar det rett hjem i seng for hans vedkommede, mens jeg skal fortsette der jeg slapp med norrønt-oppgaven jeg begynte på igår, samtidig som jeg lusker litt her inne når oversettelsesevnene mine kommer til kort og jeg blir lei av kasus, numerus og bestemthet [8|][:D]

ORIGINAL: ~ savannah ~

Wow, så flink du er da Julita!!! [:)]

Vi har noe til felles.... Jeg har også en sænn som heter Kasper, men min er et halvt år større!
Også er vi begge 18 uker på vei! (min ticker viser en dag for lite..)

Så da blir Kasperne våre storebrødre omtrent samtidig. Så koslig atte [:)]. Og så må du ikke glemme; er vi begge flinke å gjøre husarbeid på søndager [:D]

ORIGINAL: Julita

Wow, så flink du er da Julita!!! [:)]

Vi har noe til felles.... Jeg har også en sænn som heter Kasper, men min er et halvt år større!
Også er vi begge 18 uker på vei! (min ticker viser en dag for lite..)

Så da blir Kasperne våre storebrødre omtrent samtidig. Så koslig atte [:)]. Og så må du ikke glemme; er vi begge flinke å gjøre husarbeid på søndager [:D]

Jah, det er viktig at man er flink med husarbeid på en søndag!!! IKKE VERST ;)

Hvorfor kalte du sønnen Kasper? Min Kasper er oppkalt etter tipp-oldefaren sin på farssida! Også synes jeg jo seff navnet er helt nyyyydelig [:)]

Vår Kasper heter Kasper etter oldefaren til mormor, som visstnok var en ekstraordinært fantastisk fyr en gang på 1800-tallet [:D], + at vi ville ha ordlyd i navnet etter pappan hans [:)].
Hadde lyst å kalle han opp etter noen i mammas familie, men det er blitt så masse kids i den familien etterhvert, og mange er oppkalte, så vi måtte langt tilbake for å finne et navn vi kunne like, samtidig som det ikke var oppbrukt. Ble litt drastisk å kalle pojken for Gunnerius eller noe i den duren liksom [:D].

idag har jeg ryddet hjemme. Vi flyttet inn i nytt hus for ca en mnd siden. Det tar litt tid å komme seg i orden. Mannen min har vært kjempe flink å male det som skulle. Kjøkken, gang og stua. Alle eskene har stått på soverommene nede. Nå rydder jeg ut av det. Det ene skal bli barnerom og det skal vi male og legge gulv på. Så det er greit å gjøre det så lenge jeg orker. Lyst å ha det klart til påske så slipper jeg å tenke mer på det.

Er mye sliten siden jeg går på betablokker, det senker hjerterytmen og jeg jobber på brems. Alt jeg gjør er da en sier. Er sliten etter jobb så det er greit å gjøre ting i helgene.

Back
Topp