Søndag 14 :-)

Har hun pleid å være sånn, eller er det kansje bare en fase?
I går var første gangen vi har opplevd henne slik.:confused:
Godt mulig det er en fase altså, for hun blir redd de eldre ungene i bhg også hvis de komme heeeelt inni henne og styrer. Da gråter hun, men ped.leder i bhg sa at det var bra at hun sier ifra når det blir for masse. Så da blei det sikkert for masse i går da! Vanskelig å ordne til selskap når det blir sånn. "Heldigvis" et år til neste gang.;)

Kveld å greier :)

Hva gjør dere? Hatt en fin dag alle sammen?

Jeg sitter å spiser restene av sjokoladen fra igår! For gjett hvem som har fått tilbake smakssansen:cool::D

Dagen har vært rolig og fin! Tok med jentene til kiosken i nærheten og kjøpte pølse i brød til dem.. er så sjeldent dem spiser det, og da er det stas:D ellers ble det pasta til middag og is til dessert;) og etter litt tv og lek, så var det på tide å legge seg.

Leoh satt stolt på bilen idag:D og klarte faktisk å kjøre litt bakover og forover selv:) babyen begynner visst å bli stor!!:oops::rolleyes:
Vis vedlegget 77707
Vis vedlegget 77708
Må jo le av Emira som gir dét blikket på nederste bildet der, da! Tok Leoh bilen hennes?:D

Høres ut som dere har hatt en fin søndag. Smakssans er fine greier. :p Kos deg med sjokoladen!!!

Her blir det pærebrus ♡♡♡ og "Født i feil kropp".:)

Flott søndag her!
Jeg har fått skrevet endel, gutta har lekt masse ute!
Så fikk vi hjelp av et vennepar med å hente vedovnen vår, de har litt større bil enn oss :p
De ble igjen på kaffe og vi satt ute i høstsola slik at ungene fikk leke mens vi skravlet!
Nå har vi ryddet litt, og jeg har satt på plass en hylle under trappa for ekstra oppbevaring av vesker, bæretøy og andre ting. Sitter nå og kikker på vedovnen og gleder meg til montering slik at vi kan fyre snart :)
21802C17-D38F-4D60-AEC9-C34ACE37B628_zpsdfu0072z.jpg

184B5FC3-8D29-439B-8100-EA26D0520AF0_zpstpy3ukw6.jpg

Godt mulig det er en fase altså, for hun blir redd de eldre ungene i bhg også hvis de komme heeeelt inni henne og styrer. Da gråter hun, men ped.leder i bhg sa at det var bra at hun sier ifra når det blir for masse. Så da blei det sikkert for masse i går da! Vanskelig å ordne til selskap når det blir sånn. "Heldigvis" et år til neste gang.;)

Liana har akkurat vært i en utrygg fase.. begynt å bli bedre nå heldigvis! Men fortsatt litt igjen ;) Hermine hadde også det for en stund tilbake husker jeg!

Men ja, er kjempe bra at hun tørr å si ifra! :) verre med de som holder det inne:(

Må jo le av Emira som gir dét blikket på nederste bildet der, da! Tok Leoh bilen hennes?:D

Høres ut som dere har hatt en fin søndag. Smakssans er fine greier. :p Kos deg med sjokoladen!!!

Her blir det pærebrus ♡♡♡ og "Født i feil kropp".:)

Hahah ja blikket får jeg ofte av denne bedreviteren:P hun ga meg det fordi jeg sa hun måtte la Leoh være i fred:P hun kan bli litt klengete på han, og da blir han enten sur og mister kontrollen, eller gira og mister kontrollen:P som her! Han begynte å klappe med engang.. haha:D lett for at det går litt galt da;)

Pærebrus er også fine greier:D håper du koste deg med den;)

Flott søndag her!
Så fikk vi hjelp av et vennepar med å hente vedovnen vår, de har litt større bil enn oss :p
De ble igjen på kaffe og vi satt ute i høstsola slik at ungene fikk leke mens vi skravlet!
Nå har vi ryddet litt, og jeg har satt på plass en hylle under trappa for ekstra oppbevaring av vesker, bæretøy og andre ting. Sitter nå og kikker på vedovnen og gleder meg til montering slik at vi kan fyre snart :)

Fin peis :-) skjønner du gleder deg til den virker :-D
Så fin ordning under trsppen da :-D

Var borte hos et eldre ektepar her i stad(naboene) med sjokoladekake i stad. De ble såååå glad. Så de serverte oss de diggeste bollene ever og brus. Koste oss i sola og ungene plukka epler fra trærne og løp rundt huset deres :-D

Mina har våknet 3-4 ganger sllerede. Ser for meg en slitsom natt :P

Håper dere har kost dere masse. Her sover alle. Tidlig opp i morgen. Sov godt jenter og god natt :-D :-D

Hegemoni har jo vært slik lenge. I bhg øver de på at hun skal holde hendene ut ifra seg og si "nei" når barna kommer for nærme ;) Da vi hadde bursdag kom det jo ikke så mange andre barn, men vi måtte si til gjestene at de måtte ikke stoppe opp å se på henne alle sammen samtidig for da blir hun panisk :P

Flott søndag her!

Så koselig det blei :)

Flott søndag her!

Åh så deilig med vedovn:D jeg gleder meg til det er kaldt nok for å fyre :P
Kjempe kjekk oppbevaring å!

Var borte hos et eldre ektepar her i stad(naboene) med sjokoladekake i stad. De ble såååå glad. Så de serverte oss de diggeste bollene ever og brus. Koste oss i sola og ungene plukka epler fra trærne og løp rundt huset deres :-D

Mina har våknet 3-4 ganger sllerede. Ser for meg en slitsom natt :P

Håper dere har kost dere masse. Her sover alle. Tidlig opp i morgen. Sov godt jenter og god natt :-D :-D

Åh så koselig av både dere og dem da!:D

Åh så deilig med vedovn:D jeg gleder meg til det er kaldt nok for å fyre :p
Kjempe kjekk oppbevaring å!
Ja, oppbevaringens farge tatt i betraktning, så passet den best under trappen :p :D

Back
Topp