Søndag 14 :-)

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
Hello ... :-D
Er i gang med sjokoladekake( testes ut før bursdagene til barna) .. Smøret står til avkjøling... Våre Syriske venner fikk en liten gutt for 3 dager siden, så vi skal på besøk til de i morgen. Så søøøøt liten gutt :-D
Ellers skjer det ikke mye her.. Mina var våken mange ganger i natt. Jeg sov til nesten 10 :-D

Planene idag? :-) :-)

Hehe kjekt å lage sånt kun for å teste:P:D
så kos med besøk til venner med nyfødt baby:D sikkert miiiini:rolleyes:

God morgen:)
Slitsom natt for min del! La meg vel rundt 22:30, men da våkna Leoh! Han var litt tett i nesa, så sambo tok han opp etterhvert for å rense nesa.. da våknet han selvfølgelig, og jeg måtte til slutt gi han flaske kl 23:30! Sovnet vel etter en halv time;) men jeg selv har våkna mange ganger pga tett nese!:( har bare nesespray for barn, og den funker ikke like godt ved forkjølelse:P

Ellers blir det en rolig dag sammen med bursdagsbarnet:D dem fikk ostesmørbrød til frokost, og skal få god middag senere! Blir også noe is og tur ut:) tenkte først å lage en filippinsk rett som heter pansit.. men eier jo ikke smakssans idag, og da blir det så vanskelig å smake seg frem med soyasausen:P så får se!

Ønsker dere en fin dag!

Hipp hurra for Liana i dag :D :D :D

Gratulerer med dagen!

Jeg er på tur til oslo for å hilse på min lille nevø, støtte min søster og så videre til TB for å passe niesa mi så foreldrene får være sammen med hverandre og babyen på riksen :)

God dag!
Lene: Så kjekt å øve seg på bursdagskakebaking!:) Blir det barselbesøkskake kanskje?

Anita: Koselig med en rolig bursdag sammen med de nærmeste. ♡ Så ut som at lunsjen fallt i smak iallfall!:) Kos dere videre!!

Vi har også hatt ei travel natt med masse gråt fra vesla. Lurer på om selskapet i går, med mannens familie, satte en støkk i henne. Det var ikke noen fin feiring for Jen. Hun gråt masse og var tydelig skeptisk til besøket - veldig ulikt henne.:(
I dag har vi vært oppi skogen en tur. Bar vesla i selen for første gang siden hun var baby, og denne gangen fallt det i smak.:)
Nå sover hun og vi skal ordne til spekemat til "middag". Vi får besøk av et venbepar og deres sønn på 1 år, så i dag blir det baaaare kos.♡
Ha en fin dag!!!!
1410693578032.jpg

God dag!
Lene: Så kjekt å øve seg på bursdagskakebaking!:) Blir det barselbesøkskake kanskje?

Anita: Koselig med en rolig bursdag sammen med de nærmeste. ♡ Så ut som at lunsjen fallt i smak iallfall!:) Kos dere videre!!

Vi har også hatt ei travel natt med masse gråt fra vesla. Lurer på om selskapet i går, med mannens familie, satte en støkk i henne. Det var ikke noen fin feiring for Jen. Hun gråt masse og var tydelig skeptisk til besøket - veldig ulikt henne.:(
I dag har vi vært oppi skogen en tur. Bar vesla i selen for første gang siden hun var baby, og denne gangen fallt det i smak.:)
Nå sover hun og vi skal ordne til spekemat til "middag". Vi får besøk av et venbepar og deres sønn på 1 år, så i dag blir det baaaare kos.♡
Ha en fin dag!!!!
Vis vedlegget 77635
Så synd at hun ble så skeptisk :(
Men så fint hun sitter i selen da :D :D

Gratulerer med dagen!

Jeg er på tur til oslo for å hilse på min lille nevø, støtte min søster og så videre til TB for å passe niesa mi så foreldrene får være sammen med hverandre og babyen på riksen :)

Så snilt av deg!!!

Så synd at hun ble så skeptisk :(
Men så fint hun sitter i selen da :D :D
Ja, det var veldig synd. Hun satt bare sammen med meg/papsen under nesten hele feiringa og ville ikke leike sammen med søskenbarna sine. Jonathan tok en av guttene i å prøve å skremme henne i tillegg, så det gjorde jo ikke saken noe bedre. :(
Også er det så kjedelig at besteforeldrene ikke gir henne noe oppmerksomhet, mens de andre fem får det. Blir irritert langt inni sjela over farmora som bruker all tida si her til å skryte over de andre barnebarna!!! Jaja..

Hun satt veldig fint bakpå der! Papsen bar henne på armen et stykke på tur ned og da ville hun tilbake på "yggen!!" :) Håper på flere fine fjellturer i høst.

Gratulerer med dagen!

Så godt at du har mulighet til å stille opp. Det setter de nok utrolig stor pris på!♡ God tur nedover.:)

Ja, det var veldig synd. Hun satt bare sammen med meg/papsen under nesten hele feiringa og ville ikke leike sammen med søskenbarna sine. Jonathan tok en av guttene i å prøve å skremme henne i tillegg, så det gjorde jo ikke saken noe bedre. :(
Også er det så kjedelig at besteforeldrene ikke gir henne noe oppmerksomhet, mens de andre fem får det. Blir irritert langt inni sjela over farmora som bruker all tida si her til å skryte over de andre barnebarna!!! Jaja..

Hun satt veldig fint bakpå der! Papsen bar henne på armen et stykke på tur ned og da ville hun tilbake på "yggen!!" :) Håper på flere fine fjellturer i høst.
Så synd at det skal være slik :(

Gratulerer med dagen!

Takk:)

Håper du får en fin tur! Så snilt av deg å reise helt dit:)

God dag!

Ha en fin dag!!!!
Vis vedlegget 77635

Ja det er mer koselig med de aller nærmeste for ungene å :) og ikke minst at det ikke er så voldsomt mange på engang!;)

Uff da!:( ikke noe godt når dem får en SÅNN dag!! Er nok det hun har bearbeidet inatt da ja:confused:

Utrolig fint bilde av dere:D ser hvertfall ikke ut som en baby lenger;) ha en fin kosedag;):D

God dag!

Ha en fin dag!!!!
Vis vedlegget 77635
Så fint hun satt på ryggen der :D det er jo så koselig å bære dem sånn. God trening for den som bærer også :)

Det er jo egentlig ikke så langt og reise da. 1.45 time med fly, og så 1.5 time på tog :) veldig behagelig å reise uten barn da :P

Hehe godt det finnes fly!:D hvor mye koster det?

Kan tenke meg du får slappet av nå ja:D hehe

Så fint hun satt på ryggen der :D det er jo så koselig å bære dem sånn. God trening for den som bærer også :)
Ja, det virka som at hun trivdes. Skjønner jeg godt, siden mora er så høy at hun får DEN oversikta til omverdenen når hun sitter på!!!!:D
Veldig god trening. Også er det behagelig å bære henne på ryggen. Kjennes ikke tyngre ut.:)

Ja det er mer koselig med de aller nærmeste for ungene å :) og ikke minst at det ikke er så voldsomt mange på engang!;)

Uff da!:( ikke noe godt når dem får en SÅNN dag!! Er nok det hun har bearbeidet inatt da ja:confused:

Utrolig fint bilde av dere:D ser hvertfall ikke ut som en baby lenger;) ha en fin kosedag;):D
Takk for det! :)
Hun var litt skeptisk i begynnelsen i dag også, men det gikk seg til. Hun skreik et par ganger da kompisen på 1 år skulle "kose" og nevla borti ansiktet hennes. Virker som at hun skvetter til og blir redd.

Takk for det! :)
Hun var litt skeptisk i begynnelsen i dag også, men det gikk seg til. Hun skreik et par ganger da kompisen på 1 år skulle "kose" og nevla borti ansiktet hennes. Virker som at hun skvetter til og blir redd.

Har hun pleid å være sånn, eller er det kansje bare en fase?

Kveld å greier :)

Hva gjør dere? Hatt en fin dag alle sammen?

Jeg sitter å spiser restene av sjokoladen fra igår! For gjett hvem som har fått tilbake smakssansen:cool::D

Dagen har vært rolig og fin! Tok med jentene til kiosken i nærheten og kjøpte pølse i brød til dem.. er så sjeldent dem spiser det, og da er det stas:D ellers ble det pasta til middag og is til dessert;) og etter litt tv og lek, så var det på tide å legge seg.

Leoh satt stolt på bilen idag:D og klarte faktisk å kjøre litt bakover og forover selv:) babyen begynner visst å bli stor!!:oops::rolleyes:
1410721184720.jpg
1410721198328.jpg

Back
Topp