Søndag 14.09.

Nemina

Elsker forumet
God morgen jenter [:)] Eller formiddag er vel mer rett nå [:D]

Så var det søndag igjen.. Blir en rolig dag her, skal på fotballkamp i kveld..
FFK-RBK[:D]

Hva skal dere i dag da??
Hatt en fin helg??

God dagen! [:)]
Vi skal til et vennepar i kveld på taco, og selvfølgelig se fotballkamp.
Heia RBK! [;)]

heisann jenter[:D]

her startet vi dagen halv åtte, men fant fort senga igjen.. hehe...

så ringte sambo fra jobben og funnet hus for 2900,- i mnd. som vi skal se på ikveld. alt er nytt, selv om huset er gammelt.. så da får vi se om det kanskje kan bli eget likevel før den lille kommer på plass[:D] tihi...

ellers, så har minste mann funnet ut att det er gøy å "kile" mor, og er apekatt idag.. så da får vi se hva som skjer fremover..[:D]

så alt i alt, en knall dag, med kanskje en positiv avslutning[8D] tihi

Så svigermor hang ut FFK-flagget nå ja, hehe;) Ja, da er det vel fotballkamp på gang. [;)] Vi skal ut å spise i dag, kjører om et kvarter. Skal på et sånt motell ved veikanten, høres skikkelig kjipt ut, men de har virkelig god mat der altså. [8D] Buffet, here I come!!! [8D][8D][8D][:)]

øøøh jeg har nettopp vært inne på http://nordkak.no/ og bestilt 280 bokser med diverse derfra....bare fordi jeg elsker mammas sjokoladeboller..så er det noen her som vil ha ett par bokser?selger de til innkjøpsprisen da,bestilte mammas sjokoldaboller,pappas punsjeboller,mormors doble sjokoladeflarn,nissemors pepperkakehjerter,bestemors luksus pepperkaker...

please...[:-][:D]

Hei![:)]

Vi har hatt en fin helg, kost oss masse! I dag skulle vi hjem til svigermor for å feire bursdagen hennes, men jeg er elendig i formen i dag, mye mageknip og dautrøtt, selvom jeg faktisk har fått sove en del i helga![:-]
Skikkelig kjipt, hadde gleda meg. Så nå er samboer og snuppa der og koser seg med kake, mens jeg er hjemme og kjeder liiivet av meg[:'(] Men glad at mine to gull koser seg[:D][:D]Koselig at de to gjør ting sammen uten meg også[;)][:)]

I DAG! Så skal sambo lage engelsk frokost, blir i grunn lunsj men... Meed stekt egg, bacon og bønner i tomatsaus med toast.
Jeg skal hamstre inn sjokolade på butikken for jeg ble helt satt ut av "favorittsjokoladetråden" på generell :|
Kommer vel til å gå amokk på butikken der.

i dag har vi kjørt tur rundt omkring[:D]
å i dag må jeg vist være med på et såkalt "rånetreff" som dem har her borte ver søndag...
en gjeng med galne gutter som spinner og herjer med bil mens fjortiss jente står å røyker og prøver å være modeller[&:]det kan bli spennenes.

så frem til det skal jeg sitte her med cappuccinoen min og spise chips mens jeg trykker på bv[:D]

Joda, i dag startet dagen kl 05. Da var jeg lys våken og fikk ikke sove mer. hehe, så da gikk jeg ned satte med i sofan med den bærbare pc, satt vel en halvtime eller noe, så la jeg med ned for å se på tv, også sovnet jeg. Godt var det. Sov til kl. 10. litt bedre.

Ellers i dag har vi vært på middag hos pappa! Så nå er jeg god og mett.
Sambo og svigerfar driver å legger lister rundt gulvet de la i går på barnerommet. Gleder meg til de er ferdig, for da skal rommet vaskes, også skal vi begynne å sette opp barnesenga. Og vi kan få alt barneutstyret inn på rommet. Så gleder meg til det!

Resten av kvelden blir vel til å slappe av! [;)]

Idag har jeg bare slappet av [:)] deilig det!
Har sett på 2 filmer også .. deilig å bare kunne ligge på sofaen og se på film [:D]

Nå skal jeg snart spise pizza sammen med resten av familien, så blir det sikkert
fotball på TV senere, familien er nemlig fotball gale [8D] Hehe

Her er det oxo fotball i dag!!!
Må jo heie litt på HAM- KAM så de ikke rykker ned...
Ser jo bra ut i dag.... men enda lenge igjen...

Ellers har vi vært i den nye leiligheta vår og sett litt... ÅÅÅÅÅÅÅÅ det er så masse jobb og jeg er i dårlig form... Og skal på jobb i morra... Gruer meg... Selvom det bare er 50 %...
Kjenner det på meg at jeg ikke klarere det...[:(][:(][:(][:(]

Litt trist og litt hormonell i dag....

Så var det snart mandag igjen [:)]

Har hatt ei maks suerduper helg.
I dag var vi på søndagstrilletur som så ofte enda opp på plantasjen
med vaffler og is.

Fikk en fin orkide av sambo.

Da var gulvet på barnerommet lagt.
Senga er satt opp. Og vi har fått alt av barnetinga inn i rommet, istedenfor å ha det i stua. DEILIG!!
Gøy å endelig ha et barnerom! [;)] 
Så nå mangler det bare å få gardiner med noe barnemotivpå, henger noen andre der nå.
Også skal vi kjøpe noe lys å ha der inne. Er bare en gammel lampe der fra før av!
Så det blir bra.

Nå skal vi ha pizzasnurrer og kose oss og slappe av resten av kvelden som er igjen. [;)]

Idag har jeg sydd "kjole" til kurven bebisen skal ha i stua å ligge i. Den ble ikke helt ferdig, mangler noen bånd også hvilken lengde jeg vil ha. Nå skal resten av kvelden brukes til å kose meg med sambo. Han skal til Oslo imorgen. Heldigvis kommer han hjem imorgen kveld [:)]
Så er det jobb igjen imorgen. Gikk greit på fredag, så satser på det imorgen også.

Ha en fortsatt fin søndag alle sammen.

ORIGINAL: tigerguttimagen

øøøh jeg har nettopp vært inne på http://nordkak.no/ og bestilt 280 bokser med diverse derfra....bare fordi jeg elsker mammas sjokoladeboller..så er det noen her som vil ha ett par bokser?selger de til innkjøpsprisen da,bestilte mammas sjokoldaboller,pappas punsjeboller,mormors doble sjokoladeflarn,nissemors pepperkakehjerter,bestemors luksus pepperkaker...

please...[:-][:D]

Åh! fikk lyst på [:D] Hva er innkjøps prisen a??

Back
Topp