Søndag 13.08.06

Lykke!

Forumet er livet
God morgen jenter I natt har sara sovet stort sett igjennom hele natta...deilig men jeg sitter her trøtt som en strømpe, tror nok jeg skal hoppe til køys når hun skal sove igjen ja!!! Sitter og glor på mass tv på tvn....resten av fam ....Sara er blid som en sol sitter å traller i vippe stolen sin med baby gymmen! Senere i dag skal vi i bursdag til søs..

Vel jenter håper dere alle får en fin Søndag!!!!!

[:)]Vi sto opp klokka 8 ,og Alexander sovnet igjen klokka 9... Som vanlig.(Han la seg 20.30 i går ,fikk mat ved fire tiden[:D])
I dag skal jeg seriøst tenke på å kansje gjøre noe husarbeid ,om jeg gidder..... Hmm,kommer vel til å sitte her på bv når nurket sover[:D].
Men,har ryddet og vasket kjøkkenet,satt på en vaskemaskin,luftet bikkja og drukket kaffe allerede.......

god morgen[:D]

her blir det jobbings i dag, gleder meg vilt til å få ferdig kjelleren..
Men tror nok jeg skal snike til meg litt søvn når tobias skal sove igjen, jeg er så trøøøøøtt!! i natt har han sove fra 22.30-06.15.. spise litt og sov til 9. så er han oppe en times tid ca nå da føre han tar en liten liten hvil. er jo bare dumt av meg og ikke legge seg litt tidligere.. har vært i seng føre tolv en gang ell noe siden han ble født. og når  jeg jobbet sovnet jeg senest ti.. men nå begynner samb på jobb igjen i morra, så da får vi prøve å bli litt flinkere til å legge oss tidlig.

været er topp og sola skinner, blir nok en bra da, håper jeg[:D]

Ha en toppers dag dere også!

God ettermiddag! Her har det vært rolig idag... Marie sovna kl 1930 igår, da klarte jeg ikke holde henne våken lenger... Så var det litt mating inatt, men det er jo som vanlig. Var oppe mellom halv åtte og ti, så sov vi litt igjen[:D] Karoline er hos svigers, så det var deilig å kunne legge seg litt nedpå igjen.

Er nødt til å gjøre reint på Karoline sitt rom idag, vi har revet den ene veggen på rommet hennes (bare på hennes side, ikke på kjøkkensida), så det er veldig støvete. Vasket bort det verste for ei uke siden, men det kommer stadig mer... gleder meg til vi er ferdig med den jobben og vi kan vaske vekk gips-støvet en gang for alle....

Mulig jeg tar en tur på fotballkamp ikveld HEIA START!

Ellers er det jo litt av en jobb å underholde Marie for tida, hun skal IKKE ligge for seg selv, nei![:D]

Håper der alle har en fin søndag!

Hello alle sammen!!
I dag har jeg vært kjempe effektiv (igjen...)!!
Jeg har ommøblert i loftsstua, vasket hele andre etasje, åsså har jeg fått gjort ferdig rommene til ungene. Vi har måtte hatt en aldri så liten om flytting av ungene, siden Linea snart skal inn på eget rom.
Har flytta et helt klesskap fra et rom til et annet helt alene-anbefales ikke når man har dårlig rygg[&:]
Nå er jeg helt stiv og støl over alt... så nå tror jeg at jeg bare skal sitte her å gjøre ingenting!!!

Håper alle har hatt en kjempe fin søndag!!!!!![:)]

Back
Topp