Søndag 09.03

Lilla-87

Forumet er livet
God morgen!:)
Lillemor våkna 06.10, så da sløva vi litt i storsenga før vi stod opp. Nå ser vi barne-tv mens kaffen traktes. Har funnet ut at vi må drøye frokosten litt på morran, for Jenny trenger litt tid på å opparbeide seg apetitten sin.;)

I dag er den o'store klesvaskdagen. Også blir det en tur ut på oss etter hvert. :)

Hva skal dere i dag da?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

God morgen :)

Sånn er det spesielt med Emira også, vil sjeldent spise noe med engang hun våkner.. Liana får en flaske med 150ml mme, men drikker sjeldent alt..

Jeg sto opp med jentene idag, så vi har sittet på gulvet med massr dyr og bøker;) dem skal bade etterpå, men tror jeg venter til etter frokost :)
Seinere idag tenkte jeg å få tatt dem med til endene for å gi dem litt brød :) ellers får vi ta dagen som den kommer;)

Håper alle får en fin søndag <3

God morgen :)

Sånn er det spesielt med Emira også, vil sjeldent spise noe med engang hun våkner.. Liana får en flaske med 150ml mme, men drikker sjeldent alt..

Jeg sto opp med jentene idag, så vi har sittet på gulvet med massr dyr og bøker;) dem skal bade etterpå, men tror jeg venter til etter frokost :)
Seinere idag tenkte jeg å få tatt dem med til endene for å gi dem litt brød :) ellers får vi ta dagen som den kommer;)

Håper alle får en fin søndag <3
Så koselig med lek på gulvet og mating av ender.:) Godt å ikke ha så mange planer.

Her blåste det plutselig opp noe voldsomt, så foreløpig leker vi oss inne med duplo.

Hallo :)
Kl 05.30 våkna jeg av at jeg ikke hadde vært våken hele natta :eek sjekka da barnesenga og fant en blåfrosen liten unge som hadde ligget oppå dyna riiimelig lenge :( hun var så iskald at mannen måtte varme hendene hennes mens jeg henta votter og varm melk så vi fikk varma henne litt. 06.30 ville hun stå opp, men da sa jeg at nei det er natt legg deg ned, og så gjorde hun det og sov til 08 :D

Her er det ennå storm, nå snøstorm,en blåser ikke like ille som i går. Så håper vi kan kjøre over fjellet hjem igjen, og at brua ikke er stengt!

Idag skal vi ta en omvendt Marianne og ta middag med oss til Olde og spise sammen med henne :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Så koselig med lek på gulvet og mating av ender.:) Godt å ikke ha så mange planer.

Her blåste det plutselig opp noe voldsomt, så foreløpig leker vi oss inne med duplo.

Var sånn her igår å.. skulle mate endene igår, men plutselig tok det helt av med den vinden..så da ble det ikke no.. hehe.. tenkte å dra etter at Liana har fått sovet litt.. nå er jentene ute og leker med pappan :)

God dag jenter :)

Fie våkna i 05.30, men då fekk ho melk, og søv tell klokka 07.30 :) Då sto vi opp og årna oss frokost :) så ha det vøre fantorangen på tv, og leking med klossa :) Fie leka meir med skoan sine enn lekan :P no får ho de på seg utn hjølp :)

I dag har vi ikje nå plana endå, tenkt oss kansje ut ein tur og gå å få oss litt luft :) ellers så spurt søster om vi sku fær ut å spis i dag…vist ikje helt om eg har sååå løst…eg å Fie va ute i går å spist, det va koselig :) Så sku handel på coop obs etterpå, det vart som et sirkus! ho sku værtfall IKJE sett i handlevogna, så eg holdt ho i handa samtidig som eg sku plokk vara og skuv handlevona samtidig, vart helt svett! Fie stakk av i eningen, sprang i full fart, og syns det hære va hysterisk arti…..det syns IKJE mamma :P fækk ho oppi vogna tell slutt, eg fant smakeprøva på appelsin som eg ga ho, så ho satt i ro :P

Ellers så e det lite nytt her ;)

Hallo :)
Kl 05.30 våkna jeg av at jeg ikke hadde vært våken hele natta :eek sjekka da barnesenga og fant en blåfrosen liten unge som hadde ligget oppå dyna riiimelig lenge :( hun var så iskald at mannen måtte varme hendene hennes mens jeg henta votter og varm melk så vi fikk varma henne litt. 06.30 ville hun stå opp, men da sa jeg at nei det er natt legg deg ned, og så gjorde hun det og sov til 08 :D

Her er det ennå storm, nå snøstorm,en blåser ikke like ille som i går. Så håper vi kan kjøre over fjellet hjem igjen, og at brua ikke er stengt!

Idag skal vi ta en omvendt Marianne og ta middag med oss til Olde og spise sammen med henne :)

Sent from my iPhone using BV Forum
Hehe..På tide med nye utfordringer og ta en "omvendt en"? Da blir nok Olde glad!:)

Ikke noe særlig når de blir kald om natta. :( Godt at hun fikk i seg varmen og sov litt til da.

Håper været er soppass greit at dere kommer dere hjem igjen!:)

God ettermiddag:)
Nelly og er sånn at hu må "våkne" før hu orker og spise frokost:)
Emmeth og Mathea derimot er skrubsulte når de står opp;)

Idag har vi vært ute og gått tur i finværet:) Det som var så rart var det at 200 meter bortover skogsveien blei vi møtt av en "vegg" med tåke, blæst og regn? Så var ikke lenge vi orka og gå tur i det været;) Vi vendte nesen hjemover og jeg gikk med Emmeth i vogna feil vei så han ikke skulle få vind i ansiktet, mens jeg holdt Nelly og vi skravla, plutselig tipper jaggu meg hele den dumme vogna framover, pga en hull i veien, så tipper Emmeth ut og går rett i asfalten, men heldgvis så det verre ut enn det var. Gikk veldig bra, han skvatt bare en del. PHUUUH..
Kan si jeg begynte og svette en del, det var skikkelig ekkelt!

Nå har jeg støvsugd, tørka støv, rydda kjøkkenet og bakt kake:) Vi får straks besøk av et vennepar og barna:) Koselig:)

Ønsker dere alle en fortsatt fin søndag:)

Idag har vi vært ute og gått tur i finværet:) Det som var så rart var det at 200 meter bortover skogsveien blei vi møtt av en "vegg" med tåke, blæst og regn? Så var ikke lenge vi orka og gå tur i det været;) Vi vendte nesen hjemover og jeg gikk med Emmeth i vogna feil vei så han ikke skulle få vind i ansiktet, mens jeg holdt Nelly og vi skravla, plutselig tipper jaggu meg hele den dumme vogna framover, pga en hull i veien, så tipper Emmeth ut og går rett i asfalten, men heldgvis så det verre ut enn det var. Gikk veldig bra, han skvatt bare en del. PHUUUH..

Nå har jeg støvsugd, tørka støv, rydda kjøkkenet og bakt kake:) Vi får straks besøk av et vennepar og barna:) Koselig:)

Oioi, så skummelt :eek: huff, skjønner godt det var ekkelt! Bra det gikk bra da! :)

Kos dere med besøk!

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Hehe..På tide med nye utfordringer og ta en "omvendt en"? Da blir nok Olde glad!:)

Ikke noe særlig når de blir kald om natta. :( Godt at hun fikk i seg varmen og sov litt til da.

Håper været er soppass greit at dere kommer dere hjem igjen!:)

Vi kom oss hjem vettu! Men det øspøser ned så er ikke noe særlig utevær akkurat!

Hehe, ja, bestemora mi er 85 og liker helst å bli inne med mindre det er strålende vær eller hun MÅ ut. Men hun elsker hamburger så vi skal stoppe på Burger King og ta med mat til henne ;)

God morgen!:)
Lillemor våkna 06.10, så da sløva vi litt i storsenga før vi stod opp. Nå ser vi barne-tv mens kaffen traktes. Har funnet ut at vi må drøye frokosten litt på morran, for Jenny trenger litt tid på å opparbeide seg apetitten sin.;)

I dag er den o'store klesvaskdagen. Også blir det en tur ut på oss etter hvert. :)

Hva skal dere i dag da?

Vi pleier å se litt på barne-tv og drikke kaffe før frokost ;) når vi har god tid vel og merke!

Vi kom oss hjem vettu! Men det øspøser ned så er ikke noe særlig utevær akkurat!

Hehe, ja, bestemora mi er 85 og liker helst å bli inne med mindre det er strålende vær eller hun MÅ ut. Men hun elsker hamburger så vi skal stoppe på Burger King og ta med mat til henne ;)

Hehe. Ikke værst å kunne mate bestemora si med BK-mat!:) Skjønner godt at hun foretrekker å holde seg innendørs - iallfall om været ikke er noe særlig! Hun er heldig som får middagsbesøk da.:)

I dag har vi (jeg) leika oss med duplo. Gøy er det!!:) Og når jeg hadde bygd en fin gård (syns jeg selv iallfall), fikk jeg god hjelp til å justere på/ødelegge den. :p

Vedlegg

• 1394380704708.jpg
    1394380704708.jpg
    30,4 KB · Visninger: 10
  • 1394380721350.jpg
    1394380721350.jpg
    59,2 KB · Visninger: 10

Så skummelt :eek: er så fort gjort! Men godt det ikke var så mye mer enn skvetting hos Emmeth ;) hvordan går det med dere nå? Håper du og go'gutten er i bedre form :)

Kos deg masse med kake og besøk :D

I dag har vi (jeg) leika oss med duplo. Gøy er det!!:) Og når jeg hadde bygd en fin gård (syns jeg selv iallfall), fikk jeg god hjelp til å justere på/ødelegge den. :p

Disse ungene altså! Skal alltid ødelegge det fine vi lager:oops::p:D

Disse ungene altså! Skal alltid ødelegge det fine vi lager:oops::p:D
Hahaha..Ja, det er visst morro å rive ned. Jeg blir så utrolig fokusert og gira på å bygge ting, så her utfyller vi hverandre. :p

Hahaha..Ja, det er visst morro å rive ned. Jeg blir så utrolig fokusert og gira på å bygge ting, så her utfyller vi hverandre. :p

Hahaha samme her.. er jo så gøy med sånt :D men så kommer en eller annen unge å river ned før jeg er ferdig :P

God kveld :)

Idag har snuppene vært ute og lekt sammen med pappan, og det ble han som tok dem med til endene, siden jeg ikke hadde noen til å kjøre oss ;) så bakte vi rundstykker etter middagen, som ble kveldsmat :)

Nå skal Liana legge seg, hun har ikke ville sove idag, og det har vi begynt å slite veldig med for tiden:confused: samme er det i barnehagen! Virker ikke som om hun er trøtt nok..
Nå skal jeg og Emira rydde litt før hun også legger seg :)

Hva skal dere ikveld da? :)

Huff skjønner godt du fikk deg et støkk, enda godt alt gikk bra:-)

Hehe så gøy hun er så glad i hamburger:D

Back
Topp