Søndag 08.06

Skummelt med disse tennene!! :eek:o_O:confused: Hvis man skader melketennene kan man få problemer med de tennene som kommer etter. Godt med alt som går bra!!

Ja drt var bare et lite kutt..så det stoppa å blø fort:) men det var vondt! Er lissom ekstra ille når dette blodet kommer!

Hahahaha jeg ler så jeg rister her jeg sitter. De er morsomme disse små :D:D
Om Asle skulle være så uheldig å få seg en smell i tennene (Gud forby!!! *bank i bordet*), håper jeg det i såfall blir underkjeven som får det. Han har nemlig 5 fortenner nede :Po_O:rolleyes:

Hadde endelig litt tid til å stikke innom her i kveld. Savner dere! Det er litt enklere å si hei og sende en liten pip via facebook sånn til vanlig, men det er ikke alle som er der.
Haha, ikke så mye å miste der nede mener du? :p

Hermine mangler ennå alle fire hjørnetennene, så hun ser ganske morsom ut...og jeg kan lure meg til å tro at hun enda er biiiittelitt baby (en baby uten bleier som prater noenlunde rent vellogmerke) :p ;)

Ja, de vet hva de vil! DET er helt sikkert!

Ja drt var bare et lite kutt..så det stoppa å blø fort:) men det var vondt! Er lissom ekstra ille når dette blodet kommer!

Ja, huff!! :( De skal ikke ha vondt! Det gjør så vondt for mor også ;):P

Da var det kveld, og barna var vel litt senere i seng enn vanlig! Men det går bra iblandt:) var kjempe koselig med besøk! Koste oss med god lunsj og senere spiste vi taco;) mennene tok med seg Emira og eldste gutten til besøket, ut for å leke mens Liana og Leoh sov, og vi kjerringer satt inne å skravlet:D før lunsj var Liana også med ut å lekte;) og kunne fortelle meg at hun hadde huska:P "Liana huuuuuuske" :rolleyes:

Og dem ville gjerne ha tingene vi ikke trengte mer! Så da tok dem med seg vippestolen, babygymmenen med noen leker, et lammeskinn også fikk sambos søster 2 amme-singleter jeg fant i skapet mitt:)

nå har jeg endelig fått i meg kaffekoppen jeg har prøvd å lage sikkert 10 ganger iløpet av dagen:P haha.. sjokolade har jeg også:)

Haha, ikke så mye å miste der nede mener du? :p

Hermine mangler ennå alle fire hjørnetennene, så hun ser ganske morsom ut...og jeg kan lure meg til å tro at hun enda er biiiittelitt baby (en baby uten bleier som prater noenlunde rent vellogmerke) :p ;)

Ja, de vet hva de vil! DET er helt sikkert!

Når man har en ekstra fortann, så har man litt å gå på ;):P
Asle fikk 3 jeksler og 3 hjørnetenner på èn gang her for en stund siden, og med det fulgte noen bæsjebleer av en annen verden!! :eek::confused::eek: Han sto i vinduskarmen og lekte med en bil, og da hørte jeg det dryppet på gulvet.. Kan love deg det ble tilløp til panikk da jeg så det rant ut på begge sidene av bleierumpa :eek::eek::eek: Han var hjemme fra barnehagen ei hel uke. Og siden en ulykke sjelden kommer alene, så var han så griseforkjøla (jeg mistenker et snev av krupp i tillegg) at han hostet til han kastet opp i senga annenhver natt den uken. Moro for hele familien! ;):P Vi brukte opp alle sykedagene til Asle før påske :Po_O:eek:
Asle mangler de 4 siste jekslene nå, så er alle melketennene på plass :) + 1 ekstra

Da var det kveld, og barna var vel litt senere i seng enn vanlig! Men det går bra iblandt:) var kjempe koselig med besøk! Koste oss med god lunsj og senere spiste vi taco;) mennene tok med seg Emira og eldste gutten til besøket, ut for å leke mens Liana og Leoh sov, og vi kjerringer satt inne å skravlet:D før lunsj var Liana også med ut å lekte;) og kunne fortelle meg at hun hadde huska:p "Liana huuuuuuske" :rolleyes:

Og dem ville gjerne ha tingene vi ikke trengte mer! Så da tok dem med seg vippestolen, babygymmenen med noen leker, et lammeskinn også fikk sambos søster 2 amme-singleter jeg fant i skapet mitt:)

nå har jeg endelig fått i meg kaffekoppen jeg har prøvd å lage sikkert 10 ganger iløpet av dagen:p haha.. sjokolade har jeg også:)

Høres ut som dere har hatt en super dag :) Godt å bli kvitt litt babystæsj. De har fryktelig mye ting disse små! :eek:
Må ta en gjennomgang av Asle sine ting igjen snart jeg også. Har ei venninne som har en sønn født august 2013 som arver av oss :) I starten gav vi at til ei venninne av mannen som fikk en sønn i mars 2013, men han tok igjen Asle i størrelse i fjor sommer.. :eek:o_O:rolleyes::p

Høres ut som dere har hatt en super dag :) Godt å bli kvitt litt babystæsj. De har fryktelig mye ting disse små! :eek:
Må ta en gjennomgang av Asle sine ting igjen snart jeg også. Har ei venninne som har en sønn født august 2013 som arver av oss :) I starten gav vi at til ei venninne av mannen som fikk en sønn i mars 2013, men han tok igjen Asle i størrelse i fjor sommer.. :eek:o_O:rolleyes::p

Ja veldig godt å bli kvitt det til noen som ønsker å ha det:) mye ting man har ja!:eek: heldigvis er så og si alt av utstyr etter Emira, så vi har spart en del penger på å spare på det:)

snilt av dere å gi bort også:D kommer nok godt med;)

Ja veldig godt å bli kvitt det til noen som ønsker å ha det:) mye ting man har ja!:eek: heldigvis er så og si alt av utstyr etter Emira, så vi har spart en del penger på å spare på det:)

snilt av dere å gi bort også:D kommer nok godt med;)

Håper bare ikke vi ikke har et "uhell" til, for da må vi kjøpe alt på nytt.. hehehehe Har gitt bort omtrent alt.
Hadde vi hatt stor lagringsplass hadde vi nok tatt vare på en god del mer. Alltid kjekt å kunne gi videre innad i familien. Har tross alt en bror på 17 :) Og så føler jeg at jeg må spare på enkelte ting for Asle også. Syns jo selv det var litt stas å kunne stikke opp på loftet hos mamma og hente ned gyngehesten jeg selv fikk til jul da jeg var halvannet år gammel :):rolleyes::)

Når man har en ekstra fortann, så har man litt å gå på ;):P
Asle fikk 3 jeksler og 3 hjørnetenner på èn gang her for en stund siden, og med det fulgte noen bæsjebleer av en annen verden!! :eek::confused::eek: Han sto i vinduskarmen og lekte med en bil, og da hørte jeg det dryppet på gulvet.. Kan love deg det ble tilløp til panikk da jeg så det rant ut på begge sidene av bleierumpa :eek::eek::eek: Han var hjemme fra barnehagen ei hel uke. Og siden en ulykke sjelden kommer alene, så var han så griseforkjøla (jeg mistenker et snev av krupp i tillegg) at han hostet til han kastet opp i senga annenhver natt den uken. Moro for hele familien! ;):P Vi brukte opp alle sykedagene til Asle før påske :Po_O:eek:
Asle mangler de 4 siste jekslene nå, så er alle melketennene på plass :) + 1 ekstra
IUUUUUU :eek: :eek: :eek:

Vi har hatt vår andel av oppkast og nattevåk med denne ungen, men diarébleier har vi heldigvis (bank i bordet, kryss i taket) sluppet unna!!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi har hatt vår andel av oppkast og nattevåk med denne ungen, men diarébleier har vi heldigvis (bank i bordet, kryss i taket) sluppet unna!!!

Det kan vel være greit å slippe unna enkelte ting ;):P:D

God kveld/ natt :p
Dagen fløy her! Liten tur på fjellet, bytur, parken, is, middag på restaurant, kos i hagen med besøk og kveldstør med lillesøs etter at ungene var i seng :p :D
Nå er det senga :o

Håper bare ikke vi ikke har et "uhell" til, for da må vi kjøpe alt på nytt.. hehehehe Har gitt bort omtrent alt.
Hadde vi hatt stor lagringsplass hadde vi nok tatt vare på en god del mer. Alltid kjekt å kunne gi videre innad i familien. Har tross alt en bror på 17 :) Og så føler jeg at jeg må spare på enkelte ting for Asle også. Syns jo selv det var litt stas å kunne stikke opp på loftet hos mamma og hente ned gyngehesten jeg selv fikk til jul da jeg var halvannet år gammel :):rolleyes::)

Hehe nei om det skulle skjedd, så får dere vare ta alt tilbake da:P haha..

Ja jeg å sparer på noe som dem selv kan bruke til egne barn, eller bare blir tatt vare på som minner :) for eks voksiposen, tepper som er heklet pg gitt som fødelsgaver, og noen få plagg som spesielt begge jentene har brukt som jeg liker godt:) også har jeg spart på småtterier som skal oppi minneboks:D

Haha da syns jeg oppkast er verre! DET har jeg problemer med å takle:confused:

Hehe nei om det skulle skjedd, så får dere vare ta alt tilbake da:P haha..

Ja jeg å sparer på noe som dem selv kan bruke til egne barn, eller bare blir tatt vare på som minner :) for eks voksiposen, tepper som er heklet pg gitt som fødelsgaver, og noen få plagg som spesielt begge jentene har brukt som jeg liker godt:) også har jeg spart på småtterier som skal oppi minneboks:D

Samme som her det :) blir nok et par bokser på loftet etter hvert ;):)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Haha da syns jeg oppkast er verre! DET har jeg problemer med å takle:confused:
Nesten så jeg synes oppkast er greiere, iallfall når de er så små...diarébleier, eller bæsjebleier generelt, takler jeg særdeles dårlig!!! Kanskje fordi jeg har en unge som omtrent ikke har bæsja i bleia siden hun begynte med fast føde? :p

Samme som her det :) blir nok et par bokser på loftet etter hvert ;):)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hehe ja :) jeg tenkte å kjøpe barndomsminne-eske av en jente som lager kjempe fine sånne her..en til hvert barn:D men må vente til jeg får litt feriepenger..

Nesten så jeg synes oppkast er greiere, iallfall når de er så små...diarébleier, eller bæsjebleier generelt, takler jeg særdeles dårlig!!! Kanskje fordi jeg har en unge som omtrent ikke har bæsja i bleia siden hun begynte med fast føde? :p

Ja kansje det :P hehe.. jeg har alltid taklet spy dårlig! Brekker meg til jeg omtrent kaster opp selv:oops: men reagerer ikke like voldsomt på bæsjebleier eller diarè:P ikke at det er en dans på roser heller da! Haha men har vel blitt vandt med sånt:)

Ja kansje det :P hehe.. jeg har alltid taklet spy dårlig! Brekker meg til jeg omtrent kaster opp selv:oops: men reagerer ikke like voldsomt på bæsjebleier eller diarè:P ikke at det er en dans på roser heller da! Haha men har vel blitt vandt med sånt:)
Helt enig Anita. Så lenge det ikke er drit tidlig på morgen. . Hehe. Da kan jeg bli kvalm æsj hehe.. men oppkast er grusomt :-( :-(

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Back
Topp