Søndag 08.06

Helt enig Anita. Så lenge det ikke er drit tidlig på morgen. . Hehe. Da kan jeg bli kvalm æsj hehe.. men oppkast er grusomt :-( :-(

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Haha ja jeg må si jeg reagerte veldig på sånne bleier om morgen når jeg var gravid:P hehe..

Helt enig Anita. Så lenge det ikke er drit tidlig på morgen. . Hehe. Da kan jeg bli kvalm æsj hehe.. men oppkast er grusomt :-( :-(

Jeg har helt angst for omgangssyke og blir kvalm bare ved tanken på smitten...men selve oppkastet takler jeg veldig bra :p

Samme her. . Haha ekstremt fælt :'(

Haha uff.. det er ikke noe godt! Også de to gangene Emira har hatt omgangssyke har vært i begynnelsen av graviditetene med Liana OG Leoh! Akkurat i de verste kvalme-periodene.. haha.. morro da med spy og diarè:P måtte jo løpe fra Emira noen få ganger når hun kastet opp, fordi jeg også begynte pgs graviditet:P haha

Jeg har helt angst for omgangssyke og blir kvalm bare ved tanken på smitten...men selve oppkastet takler jeg veldig bra :p

Haha men hva er det du har angst for da egentlig? Bare det å bli smitta?:P

Ja, og tanken på å selv være syk :p

Ahh..hehe ja ser den altså! Jeg kan uroe meg veldig for at sykdommen kommer i hus, men går greit når den først kommer å..bare at jeg ikke vil ha den her:P og er glad for at ingen andre ble smitta når Liana hadde sin korte versjon av omgangssyke:D

Ahh..hehe ja ser den altså! Jeg kan uroe meg veldig for at sykdommen kommer i hus, men går greit når den først kommer å..bare at jeg ikke vil ha den her:P og er glad for at ingen andre ble smitta når Liana hadde sin korte versjon av omgangssyke:D
Akkurat som her da ;) ...bortsett fra at vi alle fikk det da + Tea og Eskil :eek: :p

Akkurat som her da ;) ...bortsett fra at vi alle fikk det da + Tea og Eskil :eek: :p

Ja dere var uheldige der! Hjalp nok godt på at det kun var oppkast på kvelden/natten og at Emira dro i barnehagen.. hadde nok vært mer smittsomt om hun hadde gått rundt her på dagen og kastet opp flere ganger lissom..

Back
Topp