Hei og hå!
Mye tidlige morgener her, ser jeg. Det, kombinert med urolige netter, er ikke no særlig. Det er rart hvor mye mer søvnløshet man tåler nå etter at man har fått barn. Jeg hadde jo blitt grisedårlig om jeg hadde hatt så lite og dårlig søvn før Asle kom til verden.

Asle var veldig urolig i natt, men sov til rundt 6:30, så da skal jeg ikke klage så veldig.
Vi koste oss hjemme den første delen av dagen, men dro bort til min mormor etter ettermiddagsluren og grillet og koste oss. Asle klarte å velte på en liten trehjulssykkel han på død og liv skulle ha ut på plenen.

Fikk helt angst da jeg så blodet renne ut av munnen hans, men det var ikke fullt så ille som først fryktet. Han har veldig stramt leppebånd på overleppen, og det klarte han å få en stor rift i, og det blødde som bare juling.

Men heller det enn tennene! Får bestille oss en legetime og få kuttet det ordentlig så han ikke får no mer plager med det. Han har jo allerede kuttet tungebåndet, så jeg syns det er litt rart at de ikke sjekket leppebåndene samtidig. Utenom den lille episoden hadde vi en super ettermiddag!

Det var ikke vondere enn at han spiste pølse i lompe med stor iver 10 minutter etterpå..

Lar meg stadig imponere av Hermine og bleieslutten! Asle har ingen bevissthet rundt dette som skjer i bleia, så jeg blir ikke veldig overrasket om bleieslutt her i huset først skjer neste sommer