Sølvi Elisabeth<3

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
I går 2 des. kom hun endelig i rekordfart. Riene startet kraftig 07.30. Skjønte med engang det ikke ville ta lang tid. Mannen levert Oliver James i barnehagen og vi var ute av døren 08.05. Hun kom 08.33 ,13 min etter jeg var kommet inn på rommet.

3640g og 51cm.

:Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred

Gratulerer så mye :D Endelig kom hun :)

Endelig! Gratulerer så mye:) godt dere reiste inn fort da. Tydelig at du har gjort jobben i mange uker nå siden det gikk så fort under selve fødsel:)

Fantastiske nyheter! Gratulerer så mykje og lykke til med starten på vesla sitt liv, og familie som 4-5 ;-)

Gratulerer så mye med Sølvi Elisabeth :) har tenkt på deg:) godt å høre at alt har gått bra med dere:)

Gratulerer :D det gikk fort ja, kos dere!

Tusen takk alle sammen:) Jada,greit med både mor og barn. Var et øyeblikk der sikker på fødsel i bil,men hun ventet heldigvis til vi var på rommet;) Fødselen var grei den,rakk verken og tenke så mye eller kjenne etter. Rett etter jeg var kommet i senga var det rett på pressing så.

Raskt ekspedert! Gratulerer! Mannens skrekk det der og han syns 3 timer var i korteste laget for vi rakk akkurat frem til pressinga vi også:)

Gratulerer så mye med Sølvi Elisabeth :D

Må snike. Gratulerer Synnøve. Vi mistenkte fødsel da du var så stille igår. Jammen meg fikk vi ikke rett. Igjen, gratulerer :D

Back
Topp