Sølv maling??

Kattepus

Glad i forumet
Noen som har malt noe med det? Har en rund/avlang lampefot som jeg kunne hatt lyst til å male.. Men jeg vet ikke um jeg vil ha den helt jevn på en måte.. Hvis dere skjønner...?? Finne på noe spennende å gjør med malinga, noen slags effekt... Blei litt rotete dette, men håper dere skjønte og at noen kan gi meg tips...[:D][:D]

Er enklere å lakke det. Og så kan du kanskje legge på en effektlakk oppå grunnfargen?

Jeg lakka baderomsinredningen her en dag.. og la oppå noe som skule lage en slags marmor effekt. Lakka også en vase på samme måte.. Vasen ble kanonstilig.. Baderomsinnredningen ble også tøff.. men kanskje litt mye effekt når det var så store flater.

ORIGINAL: Lillezilje

Er enklere å lakke det. Og så kan du kanskje legge på en effektlakk oppå grunnfargen?

Jeg lakka baderomsinredningen her en dag.. og la oppå noe som skule lage en slags marmor effekt. Lakka også en vase på samme måte.. Vasen ble kanonstilig.. Baderomsinnredningen ble også tøff.. men kanskje litt mye effekt når det var så store flater.

Ja det er sant.. Bare det at jeg har sånn maling hjemme nå, og når jeg først bestemmer meg skal det helst skje med en gang.. hehe..

Der er vasen min. Var blå før.

ORIGINAL: Kattepus

Ja det er sant.. Bare det at jeg har sånn maling hjemme nå, og når jeg først bestemmer meg skal det helst skje med en gang.. hehe..

Du kunne jo kanskje prøvd å male noen strøk og når det nesten er tørrt bruker du en litt hard børste til å børste litt striper. Så ser den på en måte litt slitt ut?

ORIGINAL: Lillezilje

Der er vasen min. Var blå før.

wow!! den ble dritstilig!!!

Back
Topp