Sølepytt i senga!!

Limmylamb

Glad i forumet
*MIA*
I dag våknet jeg med en sølepytt i senga..
ca 5cm i diameter... [&:]
og det var MELK!!!   (dere trodde jeg var sengevæter hæ?) [:)]
Har jo sett noen flekker på lakenet før men da var de inntørket og jeg hadde snudd på meg så de kunne liksågodt vært svette så søte og små var de.. Men nå må jeg vel investere i amme-innlegg??

Åh det er snart vår og ting formerer seg..
Har kommet inn i en god sirkel selv om trygdekontoret og diverse andre amøber plager meg med skjemaer og papirer...[:D]

he he, sånn er det her i gården også. Har prøvd å tape på meg ammeinnlegg om natta, men de faller bare av.
Eneste å gjøre er å skifte sengetøy mye oftere enn ellers!

Har ikke sett noe til noe melk enda jeg?? Når er det vanlig at melkeproduksjonen kommer i gang da??

Jeg begynte å få litt (hva skal jeg kalle det...?) lekkasje sist uke. Er i Uke 25+5 nå.
Er vel individuelt dette også...[;)]

Ganske vanlig å få råmelk så tidlig ja.... lekker litt her også, men det hjelper å ligge med stram sporsbh eller ammebh for meg, og da eventuelt med amme innlegg...[8|]

ORIGINAL: Marihøne77

Har ikke sett noe til noe melk enda jeg?? Når er det vanlig at melkeproduksjonen kommer i gang da??
jeg har heller ikke fått noe enda. Under uke 28 står det at man kan forvente råmelk snart,men det må jo være veldig individuelt da siden mange får det mye tidligere[:)]

ORIGINAL: Laila76

ORIGINAL: Marihøne77

jeg har heller ikke fått noe enda. Under uke 28 står det at man kan forvente råmelk snart,men det må jo være veldig individuelt da siden mange får det mye tidligere[:)]
æ har heller itj sett nå t d nei..

Æ har heller ikke sett nå te de nei. E i uke 27+2.

Jeg føler meg den Kua for tiden,det er så ille at det lekker gjennom bh,t skjorter og gensere..uff..skal si at æ produserer....godt for baby` en min ihvertfall [:D]

Back
Topp