Søkte om foreldrepenger

Vinterbarn90

Glad i forumet
Og det tok meg berre 3min på nav.no! Så utruleg enkelt!

Men det var ingen plass å laste opp vedlegg. Hugsar eg måtte legge ved all mulig dokumentasjon i 2015.
No måtte eg ikkje legge ved bekreftelse på termin engang!
Nesten så eg trur eg har gjort noko feil.....
 
Og det tok meg berre 3min på nav.no! Så utruleg enkelt!

Men det var ingen plass å laste opp vedlegg. Hugsar eg måtte legge ved all mulig dokumentasjon i 2015.
No måtte eg ikkje legge ved bekreftelse på termin engang!
Nesten så eg trur eg har gjort noko feil.....

Genialt! Da kan jeg slutte å grue meg:hilarious:
 
Og det tok meg berre 3min på nav.no! Så utruleg enkelt!

Men det var ingen plass å laste opp vedlegg. Hugsar eg måtte legge ved all mulig dokumentasjon i 2015.
No måtte eg ikkje legge ved bekreftelse på termin engang!
Nesten så eg trur eg har gjort noko feil.....
Det skal visst være mye enklere nå, og terminbekreftelsen skal man ikke trenge lenger visst :O
 
Jeg har også ventet med å søke for trodde man måtte ha bekreftelse etter uke 26. Godt å høre at det var lettvint :)
 
Det samme tenkte jeg.. var veldig lett så jeg var redd det var feil eller jeg har søkt for tidlig :)
 
Jeg søkte på torsdag forrige uke, så lurer på når jeg hører noe om det. Gravid i uke 28 nå.
 
Samme her, var redd jeg hadde gjort noe feil. Det var så enkelt og raskt gjort ift tidligere. Godt det ikke bare er jeg som opplevde det slik, da har vi sikkert ikke gjort noe feil! ;)
 
Jeg søkte på torsdag forrige uke, så lurer på når jeg hører noe om det. Gravid i uke 28 nå.
Luurer på om de ikke starter behandling av saken før arbeidsgiver sender inn papirer. De skal sende inn fire uker før du går ut i permisjon og det er ditt ansvar å følge opp at dette blir gjort. Tror jeg :)
 
Luurer på om de ikke starter behandling av saken før arbeidsgiver sender inn papirer. De skal sende inn fire uker før du går ut i permisjon og det er ditt ansvar å følge opp at dette blir gjort. Tror jeg :)
Tror ikke de gjør noe med det før arbeidsgiver har sendt inn. Er jo logisk mtp at de trenger den infoen for å beregne :)
 
Back
Topp