Søkt om sykehus???

Eca

Betatt av forumet
Hei alle søte små med kul på magen[:D]

Jeg var hos legen i uke 6 fyllte da ut noen skjema og fikk spørsmål ang hvilket sykehus jeg ønsket. Var dette da søknaden, eller er det noe jeg bør ordne på egenhånd? Hvis dette ønsket ikke går gjennom kan jeg da søke på det neste jeg da ønsker, eller må jeg ta til takke med det jeg engentlig sokner til???

 
Jeg har faktisk ikke hørt om noen som har søkt om hvilket sykehus dem skal på. trodde jordmoren/ legen ordnet alt sånt.
ORIGINAL: eca75

Hei alle søte små med kul på magen[:D]

Jeg var hos legen i uke 6 fyllte da ut noen skjema og fikk spørsmål ang hvilket sykehus jeg ønsket. Var dette da søknaden, eller er det noe jeg bør ordne på egenhånd? Hvis dette ønsket ikke går gjennom kan jeg da søke på det neste jeg da ønsker, eller må jeg ta til takke med det jeg engentlig sokner til???


 
De tar vel bare det sykehuset som ligger nermest og som "tilhører" stedet du bor på hvis ikke noe annet er sagt..

Ja, det er selve søknaden...for om et par uker nå vil du få innkallelse fra det sykehuset legen skrev på helsekortet ditt ang. ultralydtime..

Men det er jo ikke noe endelig..du kan bytte sykehus når du vil!!
Bare si ifra til legen din hvilket sykehus du vil på.. så ordner han det

Grunnen til at han gjør det på første kontroll er for å få deg inn i systemet med tanke på jornal og ultralyd

Lykke til!!

Klem
 
Han har nok sendt søknaden din, ja. Spørr han på nestetime du har.
 
Fikk aldri spørsmål om fødeplass, spurte heller aldri. Vi har et sykehus her i byen og det kan jeg se fra stuevinduet, så det var naturlig at det ble der.
 
Back
Topp