Søknad til nav

Jeg også var bekymret for at min permisjon begynte om 10 uker og det er 12 uker behandlingstid her. Jm sa at jeg måtte bare slappe av, det var ingenting å stresse med. Har ikke fått svar enda da, men kun et par uker siden jeg sendte inn :) bor forøvrig i Trondheim. Tror heller ikke du mister noen uker, man kan vel søke om foreldrepenger frem til barnet er 3 mnd uten at man går glipp av noe? Men utbetalingen vil jo kanskje kunne bli forsinket...

Jeg fikk litt sjokk da jeg så at det var 12 ukers behandlingstid. Håper virkelig de ikke trenger så mye tid :s

Jeg fikk litt sjokk da jeg så at det var 12 ukers behandlingstid. Håper virkelig de ikke trenger så mye tid :s

Nei får håpe det er absolutt lengste tid :)

Skal ordne dette sammen med "kontordama" på jobben i morgen, så vet jeg at det blir helt riktig [emoji5] hun er virkelig verdens snilleste og søteste menneske!

Hvilke vedlegg er det dere sender med? Terminbekreftelsen, lønnskkjema 08-30.01 og bekreftelse på ferie? Er det noe mer jeg trenger da? blir helt svett jeg for sjefen kan ikke dette og bare er et rote huet som jeg må fortelle alt siden det er nytt å sende elektronisk.
Har dere sendt søknad kjema om perm til jobb også til lønnskontor et?

Tok 13 dager fra jeg sendte til det var innvilget :)

Hvilke vedlegg er det dere sender med? Terminbekreftelsen, lønnskkjema 08-30.01 og bekreftelse på ferie? Er det noe mer jeg trenger da? blir helt svett jeg for sjefen kan ikke dette og bare er et rote huet som jeg må fortelle alt siden det er nytt å sende elektronisk.
Har dere sendt søknad kjema om perm til jobb også til lønnskontor et?

Her sendte jeg terminbekreftelsen og bekreftelse på ferie. Arbeidsgiver sendte inn inntekstoppplysninger/lønnsskjema :)

Jeg sendte inn terminbekreftelse. Til jobben har jeg sendt søknad om permisjon hvor jeg har skrevet ned ferien de har satt meg opp på, så da skriver de det inn på inntektsopplysningsskjemaet de skal sende.

Da er endelig søknaden sendt inn til både jobb og nav så får man bare krysse fingrene at alt er som det skal :)

Fikk ikke gjort det på tirsdag så må gjøre det i morgen [emoji15][emoji51]

Deilig å få det gjort :)

Sendte inn søknad 22.03, og fikk svar dagen etter :wideyed::) overrasket over at det gikk sååååå fort!

Sendte inn søknad 22.03, og fikk svar dagen etter :wideyed::) overrasket over at det gikk sååååå fort!
Oisann. Jeg søkte for 1 måned siden og venter på svar enda

Jeg har heller ikke fått svar enda, men forventer egentlig ikke noe svar før etter påske!

Back
Topp