Søknad til nav...

hoppelopp

Blir kjent med forumet
Sender dere søknaden om foreldrepenger til adressen som er skrevet på søknadsdokumentene (oslo) eller leverer dere søknaden til det lokale navkontoret deres?

Kan liksågodt levere den inn til kontoret du hører til, dem må bli sendt dit uansett:-)

Send det til scanning, må inn dit først uansett, før kontoret evt gjør no med dem. Går fortere i prosessen, derfor vi får med sånn scanning-forside :)

Send det til scanning/adressen som står på forsiden.. De scanner dokumentet, så blir saken sendt til ditt lokale kontor.. Står jo egentlig på dokumentet at du skal gjøre det..Så jeg hadde gjorde det.. Det funket fint

Okey, da sender jeg inn til adressen på søknaden :) takk for svar damer! ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg skrev NAV Skanning-adressen på forsiden, men leverte den i den lokale NAV-postkassen ;)

jeg leverte søknaden til arbeidsgiver.. arbeidsgiver legger ved dokumentasjon på inntekt, og sender videre til NAV scanning.

Sendte det til scanning

Leverte på mitt lokale NAV i dag så sender de det videre til scanning:) arbeidsgiver har sendt opplysninger separat.

Leverte på NAV kontoret.

Leverte til sjefa, som legger ved det ho skal og leverer til kommunen. Dei ser over og leverer til NAV :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Sendte min til scanning i dag, gjorde det samme sist i 2012 og fikk ganske raskt svar :)

Jeg leverte søknad igår. Jeg gikk ned på mitt lokale NAV kontor for å være sikker på at alt var riktig fyllt ut. Deretter tok damen i skrnken den, stemplet den med "motatt" og sender den dit den skal.

Back
Topp