Søknad om barnehageplass..

Agoosek

Forelsket i forumet
Har dere søkt? Jeg vil gjerne gå tilbake i jobb fra nytt år så søkte jeg i går om plass til vesla.. Liurer på hvordan vil det ende opp .. Håper at hun får plass pga søskenprioritering for jeg vil ikke være hjemme fram til august 2015.. Bor i Bærum nå Jeg vet at i Oslo no chance :confused005

Nei, aner ikke hvor vi blir boende engang, så liten vits å søke barnehage.. Blir vel neppe værende her i harstad når sambo er ferdig på skola. Forhåpentligvis får han seg jobb enten i bardu eller narvik slik at vi kan flytte hjem, får søke når vi vet hvir vi havner.

Jørgen 12.02.14 <3

Jeg har søkt allerede, søkte ganske kjapt etter at personnummer kom i posten. Men har søkt fra høsten 2015, tror ikke vi hadde fått plass tidligere :-)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Skal ta en tlf til barnehagekontoret i kommunen og høre om mulighetene.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

D
Jeg har søkt allerede, søkte ganske kjapt etter at personnummer kom i posten. Men har søkt fra høsten 2015, tror ikke vi hadde fått plass tidligere :)

a kunne du vente til neste opptak og søke innen 1.03.15;) da har vil garantert plass men jeg vil heller begynne tidligere

D

a kunne du vente til neste opptak og søke innen 1.03.15;) da har vil garantert plass men jeg vil heller begynne tidligere

Det går vel litt på søknadsdato for å bli prioritert, men uansett greit med alt som er gjort :-)

Søkte for noen dager siden og håper å få plass fra begynnelsen av januar 2015, for da er mannen min ferdig med sin pappaperm også, hadde passet perfekt :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi vet ikke helt hvor vi kommer til å bo siden vi trenger mer plass etterhvert som hun vokser, så vi har ikke kommet så langt ennå. Tviler egentlig på at vi får plass før august neste år, så jeg vet ikke helt hvordan vi skal gjøre det

Sent from my GT-I9100

Dette kan jeg ingenting om:eek: når må jeg søke??

Mh
Fristen til hovedopptaket var 1. Mars og det er garantert plass til barn som fyller 1 innen utgangen av august 2014 dvs ikke våre barn men det kan være lurt å stå på lista tror jeg ;) og krysser fingrene

Søkte med en gang vi fikk personnummeret :)

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg har søkt fra august 2015, skal ha ulønnet permisjon fra desember av :)

Me søker frå januar 2015 så fort eg får tilgang på personnr hans - håpar virkeleg me får plass!

Lillegull kom 24.02.14 ❤❤❤

Nei, aner ikke hvor vi blir boende engang, så liten vits å søke barnehage.. Blir vel neppe værende her i harstad når sambo er ferdig på skola. Forhåpentligvis får han seg jobb enten i bardu eller narvik slik at vi kan flytte hjem, får søke når vi vet hvir vi havner.

Jørgen 12.02.14 <3

Er i samme situasjon, så vi avventer. Dessuten er jeg arbeidsledig, så jeg må søke jobb når vi vet hvor vi ender opp til slutt. Krysser fingre å håper vi ender opp i Kongsberg eller Horten.

Hvilken utdanning har samboern din tatt?

Er i samme situasjon, så vi avventer. Dessuten er jeg arbeidsledig, så jeg må søke jobb når vi vet hvor vi ender opp til slutt. Krysser fingre å håper vi ender opp i Kongsberg eller Horten.

Hvilken utdanning har samboern din tatt?
Han tar bachelor i økonomi og ledelse :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg må søke jobb når jeg er ferdig i permisjon, i tillegg håper jeg på at vi får boliglån og kan flytte innen det er gått et år, så vi venter. Dessuten vil jeg helst ikke ha henne i barnehagen før august 2015.
Er spent på hvordan barnehagesituasjonen blir i kommunen. I år har det vært for mange barnehageplasser etter at det åpnet en ny privat barnehage med 92 plasser. Så nå har det vært snakk på å legge ned en kommunal barnehage med 75 plasser. Dustepolitikk spør du meg. Så håper det ikke blir noe av.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hvordan søker man? :P må man søke nå for å få plass august 2015? :O

For august 15 er fristen 01. Mars 2015. Du søker på kommunen si heimeside (som regel).

Lillegull kom 24.02.14 ❤❤❤

Nei. Jeg skal tilbake på jobb i januar, men pappaen skal jo være hjemme til ut april. Litt tidlig å søke plass fra mai neste år allerede nå. Men har begynt å kikke på ulike barnehager da. Kanskje vi får til å være hjemme til aug 2015. Har litt lyst til å være dagmamma en stund også, men det må jeg regne litt på

Back
Topp