Søknad foreldrepenger nav

Er det ikke etter uke 28 man kan søke? Har ikke tenkt på det enda, er bare i uke 25[emoji4]

Jeg kommer til å vente til nærmere termin ettersom jeg ikke har fast jobb og ønsker å tjene mest mulig før jeg søker:)

Leverer inn søknaden om 2 uker tenker jeg. Er 26 neste uke og ska til jm. Så da får jeg med meg bekreftelsen håper jeg. [emoji5]

Kan søke på nav fra uke 26. Vanlig å få terminbekreftelse på kontroll i uke 28 pg da søke etter det.

Skal på kontroll i uke 26 hos JM, så får bekreftelse da. Begynte å se på skjemaet her om dagen, men de vil jo ikke at man skal begynne å fylle der ut engang før uke 26... så drøyer det.
Har snakket med jobben om at de skal sende inn bekreftelse etterhvert også.

Sendte det inn her om dagen. Står at det er 12 uker behandlingstid i vårt fylke, men det gikk betydelig fortere sist. Nå gjenstår det bare at jobben sender inn inntektsskjema. Er i uke 28 i morgen, fikk terminbekreftelse på mandag :)

Sender det nok inn straks terminbekreftelsen er i orden. Gikk ganske raskt sist, så vi får håpe på det samme nå, men greit å være ute i god tid!

Sendte det inn her om dagen. Står at det er 12 uker behandlingstid i vårt fylke, men det gikk betydelig fortere sist. Nå gjenstår det bare at jobben sender inn inntektsskjema. Er i uke 28 i morgen, fikk terminbekreftelse på mandag :)

Kan man legge det som vedlegg i egen søknad eller måå arbeidsgiver sende det inn?

Jeg har sendt det inn til NAV :) var 26+4 når jeg gjorde det. så sender jeg skjema via nettet når jeg får bekr fra jordmor når jeg er 28uker. Har og levert på jobben, de trenger ikke den bekr fra jm

Søkte i forrige uke:) har fått terminbekreftelse fra jordmor i uke 26. Vi har 12 ukers behandlingstid. Jobben sender over inntektsopplysningsskjema. Deilig å kunne krysse av det på to-do lista. Tiden flyr føler jeg og er så surrete for tiden [emoji23]

Skal søke i vk 32 - då får eg ks dato. Gikk raskt gjennom forrige gang så satster på det samme denne gangen [emoji106]

Back
Topp