søker forlover.

linzzy27

Glad i forumet
ha ha...jeg søker forlover til bryllupet mitt 14 juli 2012....

har ingen jeg føler jeg kan spørre uten om min mor..
og jeg tror at ho blir å synes det blir flaut.
h
har ingen venniner jeg kan spørre siden jeg er viggo venneløs.
har noen barndomsvenniner men de har jeg ikke sett på 15 år og har eller ingen kontakt med i dag.
hva hadde dere gjort i en slik situasjon?

Har du noen gode kompiser da? Eller søskenbarn?

Jeg giftet meg i utlandet og holdt et simpelt bryllupseremoni uten noe dilldall. Ingen brudepiker eller folover. Veldig simpelt bare meg og min mann. Kan jo gjøre noe ala slik?

Eg stemmer for at nokon her får "jobben", så kan me ha BV-utdrikningslag(vent til eg ikkje er gravid igjen!)! 

Ellers hadde eg gifta meg i utlandet, så du "slipper" forlovar.... litt kjedelig å ha nokon som ikkje kjenner deg? Ikkje meininga å gjere det verre, men kanskje litt ubehagelig for den som ev føler den må holde taler osv og ikkje har noko "grunnlag". Men har du ingen vennar? Kva gjer du på? Har du valgt det sjølv? (ikkje meininga å snoke, men er litt nysgjerrig, reknar med du synst det er greit siden du har laga ein sånn tråd i utgangspunktet...visst ikkje: sorry!)

Jeg skal ha mamma som min forlover! Vi har et veldig tett forhold, litt sånn Gilmore Girls :) 

Hvor bor du da? Er vel helt sikkert noen her inne som bor nært deg og som du kan bli venn med? Har jo vært endel sånne "savner venner" tråder her inne tidligere? Og godt kjent rekker man jo å bli når man har ett helt år på seg :) Lykke til!

Hvor bor du??? kan ta jobben jeg ;)

Jeg tar jobben! Ikke noe problem. Jeg lager rasende festelig utdrikkningslag og synger under vielsen din. Du vil ikke angre!

Eller så kan du ta en kompis om du har det? Forloveren din trenger ikke være ei jente. Eller søskenbarn eller tante, onkel, bestemor. Noen må du vel ha som kjenner deg og ville blitt glad over å blitt spurt?

Har du noen søsken? :)

Har du noen søsken? :)

bor i vesterålen.
har en bror som har ei dama..men jeg og ho har ikke særlig kontakt.
har ei gumor som har stått meg nær i mange år.

og så har jeg mamma da.

skal gifte meg her . kirka og lokale er allerede booka.

linzzy27 skrev:
bor i vesterålen.
har en bror som har ei dama..men jeg og ho har ikke særlig kontakt.
har ei gumor som har stått meg nær i mange år.

og så har jeg mamma da.

skal gifte meg her . kirka og lokale er allerede booka.

Bror din då? Har ei venninne som var forlover for sin bror, eg kunne lett vært forlovar for min bror! 

Back
Topp