Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dere som skal føde dette året. Hvilken svangerskap uke søkte dere eller skal søke?
Tar NAV lengre tid nå mtp corona?
fikk svar etter 2 uker De behandler uansett ikke saken før 4 uker før permisjon så det hjelper nok ikke å spørre.Jeg ville ringt å hørt nå pga korona. Jeg skulle ha hatt en avklaring pga noe annet hos nav i begynnelsen av januar. Ikke skjedd noe enda og jeg måtte purre på dem. Ting går veldig tregt nå under corona.

Andre ting kan søkes om tidligere pga corona så kan hende de kan søke tidligere på foreldrepenger også. Sølt om kontantstøtte til 3 barn. Med nr 1 og nr 2 så tok det ca 1 uke. Med nr 3 så tok det 2 mnd. Nr 3 ble det søkt om i 2020. Så ville ringt og spurt.De behandler uansett ikke saken før 4 uker før permisjon så det hjelper nok ikke å spørre.
Andre ting kan søkes om tidligere pga corona så kan hende de kan søke tidligere på foreldrepenger også. Sølt om kontantstøtte til 3 barn. Med nr 1 og nr 2 så tok det ca 1 uke. Med nr 3 så tok det 2 mnd. Nr 3 ble det søkt om i 2020. Så ville ringt og spurt.
Jeg fødte i august i fjor og søkte så snart jeg fikk terminbekreftelse fra jordmor, siden det skal sendes inn med søknadende behandler jo ikke søknaden før tidligst fire uker før permisjonsstart, men for min egen del søkte jeg så tidlig som mulig bare for å få det gjort før det ble glemt
Jeg måtte purre på dem noen dager før jeg gikk ut i permisjon, og da fikk jeg godkjent søknad dagen etter![]()
Bra du retter meg for det visste jeg ikkeMan trenger ikke sende inn terminbekreftelse lenger hvis man har fast jobb.![]()
Bra du retter meg for det visste jeg ikke
Jeg sendte det bare inn fordi jordmora jeg gikk til ga meg arket med bekreftelsen og sa at det skulle inn med søknaden, og jeg har fast jobb![]()
Bra du retter meg for det visste jeg ikke
Jeg sendte det bare inn fordi jordmora jeg gikk til ga meg arket med bekreftelsen og sa at det skulle inn med søknaden, og jeg har fast jobb![]()
Er ganske nytt tror jeg. Fødte i januar og trengte ikke å sende inn noe![]()
Meget mulig at jordmora jeg gikk til ikke hadde fått med seg at det ikke var nødvendig lengre, hun klarte jo å surre bort farskapserklæringa også..Med nr 1 og 2 måtte jeg sende inn, men med nr 3 født i 2019 måtte jeg ikke sende inn