sære spisevaner

Novemberfrø❤️

Forelsket i forumet
Fikk plutselig et innfall og vil veldig gjerne høre hvilke sære spisevaner dere har fått.
kan jo bli litt morsomt å sitte lese hverandres historier og hva andre sier når du sier hva du har dilla på.

her går det mye i bla. (må jo se skikkelig bra ut når jeg konstant er på butikken og handler pølser makaroni og appelsinjuice Haha)
Makaroni og pølser. Samboeren min ler bare av meg når jeg klager og sier jeg skal ha makaroni og pølser :P
Isvann med isbiter.
Grønne epler
Appelsinjuice
Leverpostei

Dette klarer jeg absolutt ikke spise lenger
sjokade og nugatti på skiva
går veldig lite smågodt og chips (kan foreksempel sitte å spise et par smash også sitter jeg å drømmer om grønne epler imens, skikkelig sært spørr du meg)
en del kjøttpålegg

Får oppdatere når jeg kommer på mer. =) Nå vil jeg gjerne høre fra andre =)

Tja, avhengig av iskaldt vann... Gjerne med MASSE isbiter... Eller så er kvalmen for stor til å kunne spise noe rart :P

Jeg har alltid lyst på is-vann. Masse knust is bruker jeg oppi!! Det er så digg.
Er også veldig glad i brødskive med jarlsberg ost, leverpostei, sylteagurk og makrell i tomat. Jeg spiser omtrent bare brødmat om dagen også, så det er helt utrolig at jeg ikke er lei noen av disse påleggene ennå :p

Leverpostei og dekke hele skiva med sylteagurker. Nam nam <3<3

Ellers så syns jeg epler er merkelig deilig for tiden :D

Heldigvis ikke sjokolademonster som jeg var sist, som resulterte i +32 kg.. ææææææh.

- Brød. - kunne levd på kun brødmat, middag frister lite - men godt, ferskt brød med salat,ost,skinke og cherrytomater ..mmmmm :)

- pepsi max (prøver å begrense meg, men drikker verken kaffi el te utenom..)

- ispinner - saftis, helst disse små gule og rosa FirstPrice :) 

Brød med kaviar(som jeg ikke har spist siden jeg var 10) og agurk.
Masse isvann.
kylling samwitch som  jeg kjøper på et spisested her.
Kylling sallat.
Biff og sallat

Og ellers brus, men holder igjen der, er stor nok fra før av .

Nektariner :o) MASSE nektariner ;o)

Jeg sliter fremdeles veldig med kvalme så når jeg spiser er det gjerne mat med lite smak.. Men en ting klarer jeg meg ikke uten; DunderSalt!! Har ikke tall på hvor mange poser jeg har knaska i meg allerede.. :S

Frukt! :)

Ellers varierer det fra dag til dag hva jeg orker. Sliter med å få i meg brødmat.

Hehe morsomt at du sier det, her går det også i grønne epler, Leverpostei på brødskiva, Apelsin/eplejuice:)

Det beset som finnes! MÅ prøves ut!  er Mr freese :) kjøpe en 40 pac her om dagen, de var nede på 2 timer:D 

Ting jeg absolutt ikke klarer lenger. (blir fysisk dårlig av å tenke på det å skrive det ned nå)

Grillmat
sushi

blææææ asj fysj

I mitt forrige svangerskap litt uti det, måtte jeg ha 24melken tilgjengelig, men nå er de sluttet med den, så det var ikke så kjekt.
Nå har jeg ikke noe spesielt, men merker jeg må ha pålegg på skiven osv med smak på, skinke osv gir meg ikke noe, men fårepølse med agurk på spiser jeg en del av, og jeg MÅ HA flasker i fryseren som er fryst vann oppi, også helle oppi vann, ser det er flere som må ha det.=) Ingenting slår en iskald flaske med vann hehe.
Mange sier at cravings kommer lenger uti svangerskapet, så får se om det kommer noe mer rare greier denne gangen. Merker jeg har en del sug på lakris.

klem

Jeg har ikke noe særlig hook ups! Men spiser mye brød.
Men har blitt suuuuper sær på mat. Er jo så utrolig kjedelig. Vil jo ikke ha noe. Mareritt hvert måltid. :(
Glad jeg ikke bare må ha noe goddis, etter å ha sett vekten min hos legen på Tirsdag... :S

Back
Topp