Novemberfrø❤️
Forelsket i forumet
Fikk plutselig et innfall og vil veldig gjerne høre hvilke sære spisevaner dere har fått.
kan jo bli litt morsomt å sitte lese hverandres historier og hva andre sier når du sier hva du har dilla på.
her går det mye i bla. (må jo se skikkelig bra ut når jeg konstant er på butikken og handler pølser makaroni og appelsinjuice Haha)
Makaroni og pølser. Samboeren min ler bare av meg når jeg klager og sier jeg skal ha makaroni og pølser :P
Isvann med isbiter.
Grønne epler
Appelsinjuice
Leverpostei
Dette klarer jeg absolutt ikke spise lenger
sjokade og nugatti på skiva
går veldig lite smågodt og chips (kan foreksempel sitte å spise et par smash også sitter jeg å drømmer om grønne epler imens, skikkelig sært spørr du meg)
en del kjøttpålegg
Får oppdatere når jeg kommer på mer. =) Nå vil jeg gjerne høre fra andre =)
kan jo bli litt morsomt å sitte lese hverandres historier og hva andre sier når du sier hva du har dilla på.
her går det mye i bla. (må jo se skikkelig bra ut når jeg konstant er på butikken og handler pølser makaroni og appelsinjuice Haha)
Makaroni og pølser. Samboeren min ler bare av meg når jeg klager og sier jeg skal ha makaroni og pølser :P
Isvann med isbiter.
Grønne epler
Appelsinjuice
Leverpostei
Dette klarer jeg absolutt ikke spise lenger
sjokade og nugatti på skiva
går veldig lite smågodt og chips (kan foreksempel sitte å spise et par smash også sitter jeg å drømmer om grønne epler imens, skikkelig sært spørr du meg)
en del kjøttpålegg
Får oppdatere når jeg kommer på mer. =) Nå vil jeg gjerne høre fra andre =)