Sære katter?

MICAmor

Forumet er livet
VIP
Min bror har et ekstremt bortskjemt eksemplar av rasen KATT. Vel,her om dagen kom puuus for å få maten sin(spiser bare gourmet kattemat - våtfor...) Brodern heller i matkoppen ,men å skrekk og gru ,det var jo bare saus igjen!!!
Puuus grådig fornærmet og går ut! Kommer inn 15 min etterpå med en stor og feit mus,som den stapper opp i matkoppen og marinerer i saus med labbene - og etterpå spiser med stort velbehag..
Konklusjon ,mus er best med saus på![:D]
Og brodern vil ikke gå tom for ordentlig kattemat på en stund ,for dette syntes han var ekkelt...[:D][8D]
(Katten heter forresten puuus.)

[8|]Gjør for ordens skyld oppmerksom på at katten har tørrfor ,fra veterinær, tigjengelig til en hver tid! Selv om den virker å foretrekke hundepellets....[:-]

Dakar pus som spiser gourmet vårfòr.. Ikke det beste for magen det...
Da hadde jammen jeg henta meg en mus å[8D]

kul katt!!!! hehe.
mamma å de sin me er ganske sær. greit han spiser vanlig tørrfor, men lure på om det må være en spes smak... ellers så fanger han seff mus, fugl å flaggermus! men uansett. normale katter spiser det de får. mens han, han skal kun ha indrefile og fisk! kommer yttrefilen snuser han på, vifter med poten mot maten å går missfornøyd ut!!! skal helst ikke være stekt heller!
han klare fint å lukke opp vindu selv. å han kan faktisk ikke mjaue!!!

de første åra vi hadde han så sov han på rommet med mej, hadde en hel egen seng for seg selv, vel hall 10 hver kvell gikk han å la seg, ingen hørte noe til han før om morningen da ej pleide å stå opp for å gå på skole. da låg han å strakk seg. hihi.

Back
Topp