Sære drømmer!

medønskeomentil2015

Elsker forumet
Februarlykke 2015
Oh. My. God. I natt drømte jeg at jeg fant en pille på gulvet som jeg putta i munnen (normalt!), og det viste seg å være en abortpille. Fikk helt panikk og spytte den ut og skjulte munnen hundre ganger. Flere her med rare drømmer? Haha. Hadde sykt mange rare drømmer sist også, drømte da at jeg fødte en fugl med langt nebb, og var skikkelig lei meg - for jeg ville jo ha en baby. :P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jepp :) sist drømte jeg ofte jeg fødte en kattunge. Måtte amme den på senteret, glemte å skifte bleie på den osv osv. Nå har jeg ei datter som er over gjennomsnittet glad i katter :p

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Sist eg var gravid så var det mye rart å drømme om ja:) å det stopper ikke før den lille er ute:/

Sent from my iPhone using BV Forum

Eg var utro, han var utro, fødte ut navlen med fostersekken på osv:/

Artig ov høre om de rare drømmene deres. Jeg drømmer også veldig mye rart... Sist gang drømte jeg st jeg fødte en unge og ikke en baby. Den var gjerne 5-6 år og gikk med en gang den kom ut :-( Hehe

Så godt å lese at det ikke er bare jeg som har merkelige drømmer. Jeg har aldri husket så mange av drømmene mine som nå, og det er jo bare rare ting. Men morsomt å lese her :-D

Jeg drømte om at jeg fikk denne babyen og alt jeg tenkte på var amming, jeg bare amma den stakkars babyen hele døgnet :p Og fikk det ikke til!! Og i natt drømte jeg om at jeg glemte jeg var gravid og satt og bøtta nedpå cider på kjøkkenet og var kjempe full med den store magen. Ekkelt! :p

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Back
Topp