Sære barn :P

• Trådstarter Trådstarter EJ
  • Opprettet Opprettet

EJ

❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡ Maibarna ♡
Fant ut at eg egentleg kunne laga ein ny tråd, så er det kanskje fleire som får den med seg :)

Må le litt til av Jr! Han er blitt så sær på maten :P Han er egentleg ikkje sær, for han eter det meste. Men det er måten det skal bli ete på som er sær. Han vil ikkje lengre bruka sine skjeer. Han skal hans metall når han får yoghurt! Hallo?!?! Ser dumt på meg når eg prøver meg med hans... Til middag kan han eta med hendene, men ikkje alt. Gjerne litt potet og gulrot, men mesteparten skal komme frå ein metall gaffel. Og den gaffelen skal vera min! :P :P
Fleire med slike sære ting?

Hehe. Mini her nekter å spise grønnsaker med gaffel eller skje, de skal spises med hendene. Alt annet går greit med skje eller gaffel :p

Minien her insisterer på å ha en egen skje i hånden når hun får grøt, selv om hun ikke helt skjønner hvordan hun skal bruke den enda.... Ingen skje, ingen spising... :D

Og når det kommer til middagen så gjør jeg gjerne klar hennes porsjon først og serverer den til henne før jeg lager min egen. Hun spiser greit med hendene, helt til jeg setter meg ned med min tallerken. Da et det maten som er på min tallerken hun skal ha, selv om maten er identisk på hennes.. Enn så lenge klarer jeg å trikse det til med å legge litt mat fra mitt fat over på hennes. Men er nok ikke lenge til hun krever å få hele fatet :D

Felix skal helst spise alt selv.. Om jeg putter en bit med skive inn i munnen hans så tar han den ut, ser litt på den og stapper den inn i munnen igjen -ikke fullt så kult når han prøver å gjøre det samme med grøten :p

• Liker
Reactions: EJ
Felix skal helst spise alt selv.. Om jeg putter en bit med skive inn i munnen hans så tar han den ut, ser litt på den og stapper den inn i munnen igjen -ikke fullt så kult når han prøver å gjøre det samme med grøten :p
Slik er N og! :p

Her vil han og eta sjølv, men er såå spennande når han får mat frå gaffelen til mamma eller pappa :P

Hun elsker vesker.... Ha ha ha ha!!! Forfengeligheten selv i en alder av ett år. Hvor hun har det ifra vet jeg ikke...

Slik er N og! :p
Sånn var det her også. Alt skulle undersøkes og taes på først før det gikk i munnen. Gjerne selv om hun hadde puttet det i munnen skulle det ut igjen og klemmes og kikkes på fem ganger før det endelig ble spist. Helsigvis ferdig med det :) Med mindre hun ikke fikk med seg hva som kom i munnen og lurer på hva det er

Back
Topp