Sær mat:-) inspirert:-)

tretroll

Forumet er livet
VIP
Hva er det særeste du har spist?

Jeg har spist helstekt marsvin... Og drukket en drikk som lages ved at man tygger yucca-rot og spytter ut massen-siles til en gjæret drikk...

Froskelår.

Jeg ser at jeg ikke har mye å konkurre mot , veldig kresen , men man vett jo aldrig hva man har fått i seg ;-)

Jeg spiser egentlig ikke noe sært, jeg er altfor kresen og for meg er det sært å spise fisk...

Skarv. Det var ikke godt!

Tja.. Jeg syntes ikke det er sært da, men det er vel ikke vanlig her til lands heller.
Både laget og spiste snegler og blekksprut.
smakt på det meste av fisk og skalldyr ol.
sauehodet! ÆÆÆÆSJ!!

men det særeste blir vel spekepølse av elgepikk..... (jeg mener å huske det var elg iallefall) Spytta den fort ut igjen! *grøss*

Aligator har jeg spist og det var kjempegodt:) er ikke så veldig bereist..men skulle smakt på det meste..alt annet enn kresen:)

Er veldig kresen,men i Tailand for mangen år siden måtte jeg smake på kokt kylling inni egget:-(

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Blekksprut. Har ikke smakt så mye rart :p

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Aligator har jeg spist og det var kjempegodt:) er ikke så veldig bereist..men skulle smakt på det meste..alt annet enn kresen:)
Aligator er supergodt!! Kengu også, faktisk (helt annen ting altså, kom bare på det fordi jeg har spist forrettkombo med de to sammen;-)

Er det lov å si rakfisk når spørsmålet er sær mat? Smakte iallefall så gyselig at tårene mine spratt...

Villsvin og bjørn er nydelig! Har spist sjøpølse (google det!!), ingen vinner, men alt nytt må prøves! Rå ål og hval på sushi var heller spess..

Back
Topp