Sædprøver..

venterenskatt

Elsker forumet
Juli13-jentene
Hei, hører vel ikke til her, men går ut fra at det er mye erfaringer å hente her[;)]
Mannen har nå levert 2. sædprøve, det jeg lurer på er, dersom denne prøven også er dårlig, hvor mange prøver blir tatt før de vurderer prøverør? [8|]

Er du utredet for noen ting da? Regner med at du også blir utredet før de sender en henvisning. Vi har prøverør pga mannen, men selv om de ikke finner noe galt med meg så er det jo noe siden jeg ikke har blitt gravid før heller og aldri brukt prevensjon.

ORIGINAL: fano

Er du utredet for noen ting da? Regner med at du også blir utredet før de sender en henvisning. Vi har prøverør pga mannen, men selv om de ikke finner noe galt med meg så er det jo noe siden jeg ikke har blitt gravid før heller og aldri brukt prevensjon.

Ja, har blitt utredet, men vet ikke om de er "ferdig" med meg.. Legen mente jeg kunne ha pco.
Legen skrev i brevet, dersom mine blodprøver og mannens prøver var bra skulle jeg ha kikkhullsoperasjon.
Nå er jo ikke mannens prøver så bra, men går ut i fra at de tar kikkhullsoperasjon før evt. prøverør uansett?

Men hvor mange sædprøver er det "vanlig" å levere dersom det er dårlig kvalitet?[8|]

Det er jeg litt usikker på. men tror gubben min bare leverte 1 prøve, og tok ul av testikler og blodprøver. 

Back
Topp