Sædprøve

*Høna*

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Augustlykke 2015
Dere som har menn som har tatt sædprøve, hvor lang tid tok det fra timebestilling til dere fikk time?

ORIGINAL: Destiny85

Vi fikk sendt inn henvisning, fikk konvolutt i posten med glass og "bruksanvisning" i posten noen få uker etterpå, også kunne vi levere den mellom klokka 9 og 10 hver dag, hele uka..

oki, gikk ganske fort det da. Kommer kanskje an på hvor man bor i landet også?
 Samboer har fått henvisning, men skal bestille time selv..

Sambo var hos legen for et par uker siden og han skulle sende henvisning... men vi har ikke hørt noe.

Papir(der navn og adr, resultat av prøven o.l skal stå på) og glas til prøven av gyn.spesialisten eg var til for utredning. Me ringte opp til sjukehuset og lab'en kor sædprøven skulle leverast 2-3dagar før me leverte han. Dette var i fjor sommer(-07).

Mener å huske at når vi fikk vår første time til utredning hos spes. fikk vi med henvisninger til mine blodprøver og til hans sædprøve. Mannen min kunne da bare ringe stedet han skulle levere sakene sine (hahaha) og gjøre direkte avtale alt ettersom hva som passet han best.. [:D]

Vi fikk med henvisningen fra gyn og kunne bare bestille time når det passet oss. Dette var på fertilitetsklinikken i Porsgrunn og der var det ikke ventetid.
Lykke til!!

Back
Topp