Sædprøve

Jente0709

Forumet er livet
Marslykke 2016
Er det noe om hvor lang tid i forveien mannen kan ha "tømt" seg? Mannen skal levere prøve midt oppi eggløsning, så vet ikke om vi kan prøve eller om vi bør la være. Så håper noen vet! Eller om vi skulle flytta prøvetakingen, men da tar det 14 dager ekstra før vi får sendt søknad.

skal gå maks 5 dager fra forrige tømming, og minimun 3 dager til prøven blir tatt.

har hørt alt fra 2-4 dager siden sist "tømming" er perfekt :)

Hvis det bare er prøve i forbindelse med utredning, tror jeg ikke jeg hadde brydd meg så mye om antall tømminger og dager. Han får kanskje litt lavere antall, men de får jo likevel undersøkt hodefeil og halefeil og alt det... Dessuten blir han bedt om en ny kontrollprøve om de synes den opprinnelige prøven er unormal eller dårlig. Menns sædkvalitet varierer naturlig veldig fra dag til dag.

Kjør på når du har el og gjør en siste innsats og alt dere kan for å slippe hormoner.... ;)

Tusen takk :D Da kjører vi bare på :D Står ingenting annet på rekvisisjon enn at det må ikke ha gått mer enn 7 dager siden siste tømming. Også håper jeg de spør hvor lenge det er siden siste tømming.

Mannen min fikk beskjed om ikke mer enn 7 eller mindre enn 2 dager før prøve. Og prøven må leveres senest 30 min etter "tømming":)

Hos oss ska mannen levere prøven innen en time etter den er tatt, og den må fraktes inntil kroppen pga prøven bør ha kroppstemperatur :)

Sent from my SM-P600 using Tapatalk

Back
Topp