Er det noen av mennene deres som har testet sædkvalitet med hjemmetest?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jada, fins i alle fall to sædtester du får kjøpt på nettet, men det lønner seg å dra til legen, koster faktisk mindre hos legen, legen kan du stole på, hjemmetesten kan du ikke stole på...Er det noen av mennene deres som har testet sædkvalitet med hjemmetest?![]()
jada, fins i alle fall to sædtester du får kjøpt på nettet, men det lønner seg å dra til legen, koster faktisk mindre hos legen, legen kan du stole på, hjemmetesten kan du ikke stole på...
Hvordan utfører man en sædtest hos legen?
Vel, jeg skjønner at sæd må til for å analyseres, men tenkte mer på onanerer mannen på legekontoret, tar han med seg sæden hjemmefra? Henviser legen personen videre til en spesialist, hvor lang tid tar det før man får svar?
Hvis det ikke klaffer denne pp så skal vi ta sædtest (privat) hun ga oss ett glass, sa at sæden måtte ikke være mer enn 1 time gammel, og ha kroppstemperatur. Du kan legge glasset i lommen og holde rundt det så sæden ikke blir kald.
Han må også spare opp sæde i 2-5 dager (ingen form for koz) og de ville ha den levert kl 08.00 om morgenen.
Dette var "oppskriften" vi fikk.![]()
vi fikk nesten samme oppskrift, men vi fikk beskjed om å vente minst 4 dager, helst 5 dager,![]()
huff, og jeg som sliter med å få sambo til å holde seg I 2 dager! jeg skal prøve med 3, midt I mellommen ikke lenger enn 5 sa hun, da begynte de å bli gamle.
Hvordan utfører man en sædtest hos legen?
Vel, jeg skjønner at sæd må til for å analyseres, men tenkte mer på onanerer mannen på legekontoret, tar han med seg sæden hjemmefra? Henviser legen personen videre til en spesialist, hvor lang tid tar det før man får svar?