Sædkvalitet

Har troen på akupunktur og urtemedisiner jeg å, for har god erfaring med det i mot allergiplager bl.a...
Jeg tenkte også, jas...., om dere gjør lurt i å ha sex på selve el dagen, for da ligger sædcellene og
venter på egget med en gang...

Dere lykkes nok snart, kjinner det på gjikta,[:D], og ønsker dere masse masse masse lykke til[:)]

takk, sollise [:D]
Vi hadde sex med engang jeg fikk positivt svar på EL testen, så vi får se hvordan det gikk nå [:D]
Så du kjenner slikt på gikta altså??hørtes stilig ut [:D]

Ja, jeg gjør det gitt[:D][:D][:D] Stol på meg[:D][:D][:D]
Jeg også hadde sex med en gang eltesten var positiv her...., eller vi hadde da...
Kan jo ikke ha med meg selv[:D]-det blir det ikke barn av, haha[:D]

Tenk å deilig å få positiv el test[:)][:)][:)]

Da stoler jeg på deg [:D][:D][:D][:D]
Hadde vært kult om vi ble gravide sammen da [:D][:D]
Men jeg tror ikke jeg er like optimist lengre som jeg har vært... Vi får nå se [;)]

Jo da, jas, må ha trua veit du[;)]
Går nok bra, skal du se... Cellene hans lå sikkert og lurt bak et hjørne, og hoppa på
egget nå på eggløsnigsdagen...

ønsker dere lykke til, håper det sitter et frø nå[;)]

Hei!
Jeg fikk et lite råd, som mannen min skulle følge for å få opp sædkvalitet. Spis SINK tabletter. Husker ikke hvor mye, men prøv med vanlig dose. Noen andre som vet noe om det? Og så fikk jeg beskjed om at jeg skulle være varm, ta et godt bad føre økten (!), men han må ikke gjøre det. Han skal være "kald".
Lykke til![:D]

takk for råd tuppen!!Det skal jeg prøve!!
Vi blir rene helsekosten her hjemme tror jeg!!
Prøver alt jeg kan jeg nå [:D]

Hei Jas,

Har lest at det er lurt for han å ta 1000mg vitamin C hverdag i 3 måneder, vitamin B,E,sink og selen...Men jeg har stor tro på akupuntur og homeopati...Svigermor er en homeopath...Jeg begynte å gå til en selv...Det gjør min mann også...

Er det ikke snakk om å ta en ny sædprøve? Mener å ha hørt at det er mye som kan påvirke sædkvaliteten, f.eks. hvis han har hatt en infeksjon i forkant. Trodde de kontrollsjekket jeg. Har også hørt anbefaling om bruk av sink i kombinasjon med c-vitamin. Dessuten så kan røyking og alkohol innvirke på kvaliteten. Ville prøvd ut noen av tipsene, men så stått på for å bli vurdert til prøverørsbefruktning!

har hørt at det er lurt å ta flere tester ja... får prøve det etterhvert!!Har fått time til GU i november, blir spennende!!

Back
Topp