Sædkvalitet

jas

Forumet er livet
fått svar på sædprøvene til typen nå.... Han har litt for få, og de få han har er ikke raske nok......noen som vet om noe som kan få fortgang på ting da, eller er det bare å vente???Tok det egentlig ikke så veldig ille, siden legen mente han fortsatt kunne gjøre meg gravid..men det er jo kjedelig å vite at vi kommer til å bruke veldig lang tid på dette......................
Lurte bare på om dere hadde noen gode råd til oss kanskje????

Klem

En liten ting til.... dere som har vært på GU i forbindelse med utredning, hva sjekker de da??Tar de å sjekker alt eller må man på sykehuset å ta tester og prøver også???Og eventuelt hva gjør de da?

har desverre ingen råd å komme med, men min samboer har veldig dårlig sædkvalitet pga en sykdom og behandlingen av den for mange år siden, egentlig sa de at han er steril....

men men her er vi da gravid 19+1 med vårt første barn.. men det har desverre tatt lang tid..

stå på, ikke mist motet, jeg ønsker dere masse LYKKE TIL!!!!

klem

tusen takk for svar!!!Det var kjempe koselig!
jeg håper jo på at vi skal få det til snart, men etter ett år og tre mnd så blir man litt "lei" av motgangen...Men godt å ha et svar!!!
Skal til GU og kreve alle svar, bare for å være sikker...

ja det ville jeg også gjort, jeg vet man blir utålmodig av å vente, og det er ikke no gøy det sliter litt på innimellom, det vet jeg godt..

man vil jo så gjerne ha et lite barn, og da er all ventetid laaaaaaaang[:)]

faktisk einig med tammis..har tro på alternativt eg, MASSE LYKKE TIL!![:)]

takk jenter! har tenkt endel på akupunktur ja, tror det er en ting som er ganske nyttig! hørt om endel som har fått i gang systemet av det... Jeg har bare prøvd øreakupunktur, men vet liksom ikke om det har hjulpet så mye...

noen spesielle vitaminer eller helsekost ting som kan få fortgang på soldatene???

samboeren skal spørre noen han kjenner først, og hvis ikke så henger jeg meg på deg, bast [:D]
Er det han du kunne anbefale som var student, eller er det noen andre??
Dyrt??

tusen takk for svar dere!! Tar gjerne i mot flere råd og lignende... Er det ingen av dere som har vært til utredning da??Lurer også litt på hva de gjør med meg??Liker å være forbredt på hva de gjør med min kjære lille kropp...

ei jeg kjenner fikk løsnet skikkelig på systemet både menstruelt og ellers, så jeg tror det er å anbefale ja!!!! Jeg har ordentlig tro på at dette er en bra måte å få orden på ting, så jeg skal mase skikkelig på samboeren min!!!!
Si fra hvordan det går med deg i morgen da, trine82!!

Kjenner meg igjen her. Vi gikk igjennom prøverørsmetoden pga av dårlig sædkvalitet. Lurer du på noe må du gjerne spørre.[:)]

kan jeg spørre hva det var med spermiene som gjorde den dårlig?(beklager, det ble en utrolig dårlig formulering, men er sliten og orker ikke tenke ut noe bedre..) skjønte du hva jeg mente??

De var ikke så mange og i heller dårlig forfatning. Legen på sykehuset sa at muligheten for at vi kunne bli gravide på egen hånd var tilstede (trengs bare en) men siden vi hadde holdt på så lenge og jeg begynte å bli godt voksen, ville hun sende papirene til Universitetssykehuset i Tromsø. Vi fikk klaff ved 2 forsøk.[:)]

Back
Topp