sædkvalitet

Tidabæibi sin mamma

Elsker forumet
[:)] Hei dere!
Jeg har eggløsning snart og lurte på noen ting. Leste nemlig en av artiklene på babyverden som heter: Når er sjansen for unnfangelse størst? Det står at man skal vente med å ha sex to-tre dager før den fruktbare perioden, slik at sædmengden blir størst. Betyr det at hvis man har sex for ofte så er det mindre sjanse for å bli gravid? er det da bare "vann" som kommer og ikke sædceller? Hadde egentlig bestemt meg for å ikke bry meg om alle disse datoene ennå, men ble så spent da tickeren min sier at jeg er mest fruktbar fra i morgen av.... Har tatt utgangspunkt i den gamle syklusen min, fjernet spiralen min forrige måned og vet ikke helt hvordan det er nå. Er det forresten noen som har erfaring med hvordan mensen blir etter at man har fjernet spiral? Har brukt kobberspiral.

Sommerhilsen fra Bæibi!
 
Jeg hadde kobberspiral etter første mann, og da jeg fjernet den ble jeg gravid på første forsøk med andre mann. Så jeg fikk aldri mensen igjen......
Det jeg gjorde var å ha sex dag 12,13 og 14 etter sist mens.
 
Hei! Det går litt tregt her.... [8|] mener du 12-13-14 etter siste dag med mens eller første dag med mens? Begynner forresten syklusen på første mensdag? Eller regner vi fra dagen etter siste mensdag....

Sommersmil fra Bæibi
 
Amina er forresten ett veldig fint navn. Har tenkt på det navnet i mange år... [:)]
 
Første dag du får mensen, så teller du 12,13,14 dager frem... ha sex de dagene. Det var det jeg gjorde.[;)]

Litt dårlig på å forklare ting...hehe[&:][8D]

hilsen Cissi[:)]
 
Takk for at du synes Amina er fint[:)]

Har du tenkt å bruke det viss du får en jente??[:)]
 
Har tenkt på mange navn men har alltid kommet tilbake til Amina. Liker navn med A
 
Tidig... Jeg også har sakt at jeg liker best navn på A[:D]

Hvor fant eller kom du på navnet Amina? Bare lurer....[:)]
 
Jeg var nysgjerrig på det samme [:)] Søsteren til en venn av meg heter det. Jeg syns det klinger fint. Jeg syns øgså det er fint hvis navnet har en mening, Amina betyr vel ærlig såvidt jeg vet...
 
Så tilfeldigvis navnet på tv lenge før jeg ble gravid med andre mann. Både jeg og samboeren min reagerte på navnet, syntes det var så fint, og vi sa at får vi en jente en gang skulle vi bruke det navnet. Og det gjorde vi[:)]

Så passet det så bra sammen med Adrian.[;)]
 
det er sant. Jeg gleder meg til det er min tur [;)] Får håpe vi er like heldige som dere. Min 12 dag er på onsdag, jeg tenkte det var lurt å ha "pause" en dag eller to (man-tirs), vet ikke om det forslaget blir tatt imot med åpne armer her hjemme... [;)]
 
var det forresten vondt for deg å ta ut spiralen? tråden min var så kort, det gjorde grusomt vondt... Var helt svimmel etterpå.
 
Du vet jo viss du har sex før eggløsning er det større sjangs for å få jente....[;)]

Lykke til med prøvingen[:D][:D]
Krysser fingrene for dere[:)]

Hilsen Cissi[;)]
 
Nei, tror ikke det[8|].. Husker ikke...[&:]
Men jeg skal aldri ha kobbersiral igjen[:'(], synes den var forferdelig å ha.
Nå har jeg hormonspiral, mye bedre[:)], slipper iallefall all smerten og blødningene.
 
Tusen takk! Kos deg i sommervarmen! [:)]
 
takk for tipset [:)][:)]
 
Ja håper sommervarmen kommer for godt snart.[:)]
Her i Bergen skal det jo alltid regne litt.....[;)]

Hvor er du fra da?
 
jeg bor i oslo, men er fra nord-norge [:)] her er det hett. dusjer to-tre ganger om dagen nå
 
Ja, og hettere blir det på onsdag......hehe[:D][:D]
 
[:D][:D]
 
Back
Topp