Sædkvalitet

Bkno8042672

Første møte med forumet
Hepp :)

Æ lura på en litt rar ting kanskje..
Det har sei sånn at æ ronke ein hel del, ofte kvær dag. Lura da på om det har noe å sei på evna tell å bli gravid?

Kjærsten og æ hadde sex for et par mnd sia og det testan visa e at me har lykkas og graviditeten e eit faktum :)
Men æ hadde ronka i dusjen 30 min før me hadde sex og æ e livredd for at go'sæden min da ligg igjen i dusjen og at cellan som befrukta ikkje e følt så bra. Plutsele mangle ungen ein fot eller har fått ein ekstra arm...

Detta e vår første og æ e redd for at alt ikkje e som det ska. Har ikkje våre tel legen endå.

Nån som har no erfaring med detta?
Takknemle for alle tilbakemeldinga!

Mvh nrevøs barnefar

Neida du trenger ikke bekymre deg for å få et barn med mangler;) lykke til med tiden dere har i møte:)

Hehe unnskyld at jeg ler men dette var en veldig søt bekymring :)

Det er sinnsykt mange sædceller i pungen og bare et fåtall slippes ut om gangen. De som ligger igjen til neste utløsning er ikke noe dårligere av den grunn. Hadde du ventet to dager så er det allikevel de samme sædcellene som hadde kommet da.

Alternativet er nok heller motsatt, dersom man har utløsning ofte vil det være færre gamle/skadde sædceller i ladningen som kommer, men det vil nok heller ikke være disse som når fram til egget. De friske vil svømme fra dem, og dessuten vil de av dårlig kvalitet neppe overleve det fiendtlige miljøet i skjeden/livmor.

Nå som hun faktisk er gravid er det bare å gratulere, og ikke tenk på dette mer. :)

Du har nok ikke noe å bekymre deg for ;)

Dette kommer nok til å gå strålende :) lykke til!

Sier som de andre, ingen grunn til bekymring :-)

Dere er nok trygt innafor! :D
Gratulerer som kommende pappa!

Trenger ikke å bekymre deg ;) Og gratulerer som kommende pappa :D

Back
Topp