Sædanalyse

Mammalaila

Glad i forumet
På tirsdag skal vi innom sykehuset og levere sædprøve. Veldig spent på om sambo i det hele tatt får til en prøve inne på sykehostoalettet men :rolleyes:
Uansett.. hvor lang tid etter å ha levert prøven fikk dere svar på den? Er så utålmodig, vil vite hvordan veien blir videre med en gang :rolleyes::woot: Vi skal levere hos sykehuset Levanger forresten. (Eventuell behandling blir st olavs regner jeg med)

Om dere bor nærme, så kan den jo sikkert tas hjemme! Det kan man hvertfall på St.Olavs! Den må ikke være lenger enn en time gammel, og må holdes varm! Min mann har levert på St.Olavs to ganger, og begge gangene har han tatt den på hotellet og jeg har hatt den i BH’en på vei til St.Olavs[emoji23][emoji23]

Og når han leverte under utredning så fikk vi svar ca en time etterpå (dette var privat)

Og når han leverte under utredning så fikk vi svar ca en time etterpå (dette var privat)

Vi bor 2 timer unna Levanger, og 3 timer unna st.olavs skjønner du :rolleyes: Ellers hadde han tatt den hjemme ja :D Okay. Vi tar offentlig, tror det er forskjeller fra privat og offentlig på den ventetida :shifty: Blir hotell når vi eventuelt skal til Trondheim, men Levanger bruker vi ikke hotellpenger på så da må det bli på doen :D :rolleyes:

Vi bor 2 timer unna Levanger, og 3 timer unna st.olavs skjønner du :rolleyes: Ellers hadde han tatt den hjemme ja :D Okay. Vi tar offentlig, tror det er forskjeller fra privat og offentlig på den ventetida :shifty: Blir hotell når vi eventuelt skal til Trondheim, men Levanger bruker vi ikke hotellpenger på så da må det bli på doen :D :rolleyes:

Ser den!! Kan jo være at de har litt blader eller filmer på den doen da[emoji12]

Back
Topp