Såre og vonde pupper

Mæddy

Flørter med forumet
Noen som har tips? Jeg har så vonde pupper- føler nesten at de detter av ... niplene er enda verre.. Jeg overdriver ikke- jeg kan ikke løpe! [emoji33] Er ordentlig krise [emoji23] Noen som anbefaler kremer? Olje? Niplene stikker jo også rett ut. Kan ikke bruke BH, kun sportsbh og de er lett synlige på arbeidsskjorta [emoji38][emoji85]
 
Jeg bruker denne amme BH'n fra Lindex nå. Brukte den etter fødselen til min siste. Og har ingen spiler. Så veldig behagelig [emoji16] ellers har jeg ingen råd altså. Det blir bedre! 1 trimester er værst. Men du kan smøre på en fet krem på niplene eller noe olje. Kanskje det hjelper litt [emoji4] ise dem ned litt? [emoji23]Screenshot_20180410-173420.pngScreenshot_20180410-173413.png
 
Jeg bruker denne amme BH'n fra Lindex nå. Brukte den etter fødselen til min siste. Og har ingen spiler. Så veldig behagelig [emoji16] ellers har jeg ingen råd altså. Det blir bedre! 1 trimester er værst. Men du kan smøre på en fet krem på niplene eller noe olje. Kanskje det hjelper litt [emoji4] ise dem ned litt? [emoji23]Vis vedlegget 252778Vis vedlegget 252779

Den så fantastiske ut [emoji7] Hjertelig takk for tips. Ut å kjøpe i morgen [emoji23] Jeg har ikke store pupper men kjennes ut de veier en tonn [emoji87] Ja ikke dumt - fylle bhen med isbiter [emoji85]
 
Den så fantastiske ut [emoji7] Hjertelig takk for tips. Ut å kjøpe i morgen [emoji23] Jeg har ikke store pupper men kjennes ut de veier en tonn [emoji87] Ja ikke dumt - fylle bhen med isbiter [emoji85]
Koster 249kr for 2pk og de er veldig gode å ha på [emoji16][emoji16] kjøpte kun disse og tenkte å invistere i noe finere til å ha under litt penere tøy når amming var på plass osv. Men snuppa tok ikke puppen, så ble pumping. Så da gikk det i disse og vanlig BH [emoji4] men bare hyggelig! Prøv alt du kan [emoji16] er jo ikke noe deilig!
 
Ammeinnlegg i ULL! Gikk ikke en dag uten i forrige svangerskap. De er myke og gode for såre brystvorter, og holder puppene varme. Og mange glovarme dusjer :knegg:
 
Koster 249kr for 2pk og de er veldig gode å ha på [emoji16][emoji16] kjøpte kun disse og tenkte å invistere i noe finere til å ha under litt penere tøy når amming var på plass osv. Men snuppa tok ikke puppen, så ble pumping. Så da gikk det i disse og vanlig BH [emoji4] men bare hyggelig! Prøv alt du kan [emoji16] er jo ikke noe deilig!

Var ikke så gal i pris heller. Synes de så litt søte ut jeg [emoji3]
 
Back
Topp