Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Prøvd å smøre morsmelk på?Tips? Har prøvd kompressor, purelan og beta(et eller annet). Det er sinnsykt vondt, skorpe og blemmer osv. Har riktig ammeteknikk, det er så ille at jeg Har begynt å grue meg til å ta barnet til brystet![]()
Prøvd å smøre morsmelk på?
Hvor gammelt er barnet?
Med riktig ammeteknikk burde sårene bli bra snart, er det vondt underveis i ammingen og? Er ammingen vurdert av kyndige? Ligger mini godt inntil deg mage mot mage? Er brystvorta rund og jevn etter amming eller er den skjev og misfarget? Er låsninger eller stramt tungebånd vurdert? For det er ikke så viktig hvordan det ser ut utenpå med ammingen, hvis det ikke kjennes bra ut er ikke teknikken rett.
Ellers har mange god effekt av brystkompresser, jeg brukte fra mepilex, finnes flere typer. Når det er sår bør man ikke lufttørke, men holde det fuktig (sammenlign det med et sår på leppene), ammehjelpen har nylig oppdatert rådene sine. Ha gjerne både morsmelk og purelan under kompresset, det hjelper
https://ammehjelpen.no/artikkel/138/Sare-brystvorter Videoen her hjalp meg å få rett sugetak! Masse fine råd ellers og.