Leste nettopp bloggen fra ammehjelpen her på bv. Om at sånn skal det ikke være. Det fikk jeg også høre. Hadde blødende sår i mange uker. Men sånn skulle det ikke være sa de på barsel. Nei sånn skal det ikke være sa helsesøster. Hun på barselpoliklinikken sa også at sånn skulle det ikke være. Fastlegen også. Og ammehjelpen. Men nå er datteren min 9 mnd og sånn er det fortsatt innimellom. Ikke så ille som de første månedene (jepp måneder) da jeg bet tenna sammen mens ungen min drakk blod. Men det er ingen som klarte å finne ut at noe er galt...
Eldste hadde feil sugetak - han gapet ikke. Ingen fikk han til å gape. Så alternativet hadde vært å ikke amme. Men amme gjorde jeg (seøvfølgelig) og det gikk over etter en måneds tid.
Vet ikke hva jeg vil med dette men måtte bare få ut litt frustrasjon. Så himla lett å sitte å si at noe er galt og det ikke skal være sånn. Nei det skal kanskje ikke være sånn, men alternativet er å ikke amme - noe som ikke er et alternativ for meg.
Eldste hadde feil sugetak - han gapet ikke. Ingen fikk han til å gape. Så alternativet hadde vært å ikke amme. Men amme gjorde jeg (seøvfølgelig) og det gikk over etter en måneds tid.
Vet ikke hva jeg vil med dette men måtte bare få ut litt frustrasjon. Så himla lett å sitte å si at noe er galt og det ikke skal være sånn. Nei det skal kanskje ikke være sånn, men alternativet er å ikke amme - noe som ikke er et alternativ for meg.