Såre brystvorter

Romle

Gift med forumet
VIP
Junibarna 2015
Jenta mi er snart åtte uker, og jeg får fortsatt såre brystvorter. Er det vanlig? Eller har hun feil sugeteknikk eller noe? Ikke veldig ille, men skulle jo ønske det ga seg..
 
Jeg har også sår på den ene puppen. Det ene hadde jeg kjempelenge, men så grodde det, og da kom det et nytt et annet sted :confused: Han er 11 uker nå. Han får nok ikke skikkelig tak på den brystvorten da den er litt større enn den andre. Men det kan være bakterier som gjør at sårene ikke gror, man kan få kjøpt en bakteriedrepende salve som kan hjelpe (Brulidine). Verdt et forsøk å prøve.
 
Jeg har også sår på den ene puppen. Det ene hadde jeg kjempelenge, men så grodde det, og da kom det et nytt et annet sted :confused: Han er 11 uker nå. Han får nok ikke skikkelig tak på den brystvorten da den er litt større enn den andre. Men det kan være bakterier som gjør at sårene ikke gror, man kan få kjøpt en bakteriedrepende salve som kan hjelpe (Brulidine). Verdt et forsøk å prøve.


Takk for svar! Ja, da skal jeg undersøke om brulidine er noe for meg. Jeg tror jeg er sår fordi jeg ammer så ofte på dagtid, jenta mi henger på puppen hele tiden, men det er alltid greit å undersøke alle muligheter! :)
 
Back
Topp