Såre brystvorter? Et lite tips

Trin

Forumet er livet
Hvis du har såre brystvorter med sår/skorper henger de seg fort fast i innleggene eller bh'en. Auuuu!
Men hvis du bruker noe som heter Albueskjell i mellom slipper du det... Det er sånne skjell fra havet, som er formet som en spiss brystvorte. Kjempe comfy! De har de på apoteket (i alle fall Apotek 1 - kjeden), koster ca 80 kr for et par. Perfekt! Kjennes SÅ mye bedre.

jeg tror jeg må benytte meg av det tipset[;)] tusen takk.
han har selfølgelig sugd disse brystvortene såre, ikke noe godt!!..
takker så for tipset[;)]

jeg blør fra brystvortene, au au au... og sitter nå her med struttepupper hehe, de skjellene gir deg skikkelige brystvorte. men jeg prøver ALT, lufttørker, prøver å få så mye som mulig inn i munnen, smører med puppevorte salve osv.......   men de er syyyyykt såre, griner nesten når han tar tak

ORIGINAL: Trine82

jeg blør fra brystvortene, au au au... og sitter nå her med struttepupper hehe, de skjellene gir deg skikkelige brystvorte. men jeg prøver ALT, lufttørker, prøver å få så mye som mulig inn i munnen, smører med puppevorte salve osv.......   men de er syyyyykt såre, griner nesten når han tar tak

Her har jeg det oxo slik, men bare den ene puppen da. Den ene dagen sugde han så han var blod rundt hele munnen. Har en skikkelig sprekk i vorta, og hver gang han suger sprekker den opp igjen [:(] Har prøvddet meste jeg oxo, men har ikke funnet noe som hjelper enda [:)]

Albueskjell er genialt![:D]

Jeg var i fjæra 1.mai og plukka mange albueskjell  - i forskjellige størrelser - fikk hjelp av pappa'n min og broren min til å samle noen også[:D] 
Har kokt dem et par ganger, men skal kjøre dem en tur i oppvaskmaskina og koke dem en gang til - så er de helt klare for bruk, tenker jeg[:D]

Brukte sånne med førstemann også - og de er helt fantastiske!
Ikke uten grunn at jordmødre har anbefalt sånne til norske mødre i 1000 år[;)]

Trin: kansje du kan ta et bilde av bruksanvisnigen på dem - så kan folk få se?[8|]

Jeg kunne godt tenke meg en kopi av den bruksanvisningen, for jeg har mistet min[8D]
(Har fortsatt skjellene som svigermor kjøpte til meg da jeg hadde fått JRjr)

Syns den "kremen"  purulane også er topp. brukte den sist også og den er veldig fin for såre brystvorter. koster også der etter da.

Back
Topp